Willen jullie meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bruisballetje, 24 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisballetje

    Bruisballetje Actief lid

    17 okt 2018
    322
    404
    63
    Vrouw
    Even benieuwd wat jullie denken en ervaringen zijn.
    5 november positieve zwangerschapstest. 9 november stolseltje verloren en met vlagen bruin verlies. 10 november helderrood bloedverlies maar alleen met afvegen na het plassen met wat gruisjes in de toiletpot. Zo is het eigenlijk gebleven tot 15 november. Alles was in veel mindere mate als bij een voor mij normale menstruatie maar wel heel veel buikpijn gehad. De symptomen van een zwangerschap waren ook helemaal weg en op 15 nov een predictor gedaan en was spierwit. Ik heb sindsdien niet meer gevloeid en de dagen waarop ik wel bloedverlies heb gehad staan voor mij gelijk als het aantal dagen dat ik normaal menstrueer. Ik gebruik al jaren geen pil meer en gebruik een app om m'n menstruatie te berekenen, gaat altijd nauwkeurig. Volgens deze app zou ik vandaag ongeveer m'n eisprong moeten hebben en zo ben ik vorige maand ook zwanger geraakt. Omdat ik nieuwsgierig ben of m'n lichaam m'n normale cyclus weer oppakt heb ik ovu testen gebruikt en dit is het resultaat. Linker 2 zijn van gisterochtend en avond. De rechter 2 zijn van vanmorgen en vanavond. Totaal nog geen eipijn gehad, iets waar ik me de afgelopen jaren best bewust van ben geworden want het was altijd wel aanwezig. Wel slijmverlies gehad maar dat is al 4 dagen geleden. Zou ik hem dan toch gemist hebben of moet hij nog komen? Was er tot gisteren helemaal niet mee bezig maar de wens voor een tweede is er. Ben nu toch wel benieuwd naar wat jullie denken en wat de ervaringen met ovu testen van de action zijn.

    Liefs
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      284
  2. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Deze zijn allemaal negatief dus je piek zal hopelijk nog komen
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wel gek dat je geen “echte” menstruatie hebt gehad. Maar deze zijn allemaal negatief. Kan zijn dat ie toch wat later zal komen door wat er gebeurd is.
     
  4. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Dit zijn zo ongeveer de slechtste kwaliteit ovulatietesten die ken. Zoveel vrouwen die hiermee nooit een knaller krijgen. Zij gaan dan vaak uit van de donkerste streep in de cyclus terwijl deze dan niet minstens even donker is als de controlestreep, dat is raar. Zou gewoon goeie testen kopen, bijvoorbeeld dipsticks van Zwanger & Kids.
     
  5. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Als je vandaag je eisprong verwacht is het in mijn ogen logisch dat ze negatief zijn. Dat zijn ze dan 2 dagen geleden geweest. Mocht het nodig zijn dan zou ik de volgende keer wat eerder beginnen met (andere!) ovu testen :)
     
  6. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad.
     
  7. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Deze zijn echt nog negatief.
    Hier altijd dikke knallers met de action en bevestiging met een inwendige echo dat hij er ook aan kwam.
     
  8. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Dit was mijn "positieve" action test versus een echte positieve dipstick, zelfde urine. Bij mij worden ze echt niet donkerder terwijl dipstick knalt..
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina