Hahah! Wel fijn dat hij een dag later meteen al donkerder was! Yes, ze plannen hier standaard een evaluatie. En voor die tijd kan je dan bij het lab urine inleveren. Heb jij vandaag dus al gebeld? Wanneer is je echo? ZOOO spannend dit hè?!?!?
Yes, will do! Ik post zaterdag de clearblue dan voor jullie. Oh ja, dat heb ik vandaag ook al gedaan! De vorige poging had ik namelijk op 15 dpo 2 keer wat beige afgeveegd en toen wist ik het eigenlijk al. De dag erna (zou dus morgen zijn) heeeeel erg veel menstruatiekramp en die nacht daarop toen ongesteld geworden. Voelt nu wel anders allemaal, maar toch ben ik niet echt 100% gerust. Ik denk dat je dat na 12 weken pas een beetje bent? Scheelt dat je 4 weken cadeau krijgt, zeg!
Heeeel spannend idd! Ik mag officieel pas a.s. zondag testen en dus maandag bellen. Dus ik hoor maandag pas wanneer de echo is. Ik neem aan dat jij ook maandag hoort wanneer bij jou de echo is. Zou grappig zijn als dat ook op dezelde dag zou zijn
Ahh wat een mooie test !! Van harte gefeliciteerd !! En over de steekjes ja dat kan wel .. Heb er soms nog last van. Dat is niks om je zorgen over te maken. Al is dat voor mij nu makkelijk praten , want ik maak me op dit moment ook overal zorgen om hahaha
Wat een onwijs lieve reacties allemaal! ♥ Dank jullie wel, @Roetje08, @Sab88, @Loetje88, @Juffie26, @Duimpje86, @xElles, @Whoopie, @Dufel!!!
Wow, terwijl je ook 10-11 de terugplaatsing hebt gehad? Dus pas testen op 18 dagen na de punctie. Oef, wat lang. Maar daar heb je je dus niet aan gehouden haha! Ja, ik neem ook aan dat ik maandag hoor wanneer de echo is. Zoooo'n gek idee, vind je ook niet?! En jaaaa, dat zou te leuk zijn, op dezelfde dag! Wie weet.