Ter info: vandaag op dezelfde tijd als gisteren getest en die was ook weer prachtig. Streep kwam metéén tevoorschijn tijdens het doorlopen, hihi. Morgen doe ik de clearblue. :-D
Ik voelde dingen die ik herkende van een eerdere zwangerschap. Dus ik kon het echt niet laten Heb je nog die clear blue gedaan vanochtend?
Snurkie is weer in da house... Laat ze er maar van genieten. Over 8 maanden is het gedaan met de uitslaap-pret.
HAHAHA jullie zijn geweldig! Ja Snurky hier, nog lekker even blijven liggen met manlief. Nu kan het nog ja. *tromgeroffel* TADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! 2e foto is dus alles van donderdag, vrijdag en cb op zaterdag. Heb voor de grap nog een dipstick gebruikt vanochtend met dezelfde urine als de clearblue en die was nota bene donkerder dan die vage op woensdag en donderdag. Dus ik ben blij! Verbijsterd. Kan het niet geloven. Onwerkelijk. Bang. Onzeker. ZWANGER! AAAHHH!
Thaaaaanks! Eerst de evaluatie maandag (en nog een keer een test in het ziekenhuis) en dan hoor ik vast meer. Spannend!