Dank je wel!! En ja, dat staat voor de weken van de bevruchting toch? In de bijsluiter staat dat 2-3 weken dus eigen 4-5 weken zwanger is. En dat klopt dus mooi, dus ik ga er maar vanuit dat ik lekker genoeg hcg aanmaak. Voel behalve wat steken en gerommel echter nog níks, zo'n gek idee! Ha en thanks! Ik houd van beestjes en bloemen.
Ja nu toch stiekem wel. Maar ik denk dat hij pas echt echt écht blij is als hij wat op een echo ziet. Haha!
En daarna eigenlijk pas als het kindje er is. En voor veel mannen wordt het helemaal echt als het kleintje gaat reageren op je. Of als ze lopen. Allemaal prima natuurlijk, jullie kunnen nog lang genoeg van dit mooie wonder gaan genieten.
Haha ja precies! Hoewel ik wel wil genieten van de zwangerschap, zie ik mezelf er ook wel voor aan dat ik pas écht blij en opgelucht ben als het kindje op mijn borst wordt gelegd en flink krijst. Ik ben veel te bang dat er wat mis gaat, je leest ook zo veel over miskramen enzo, brr. Manlief schoot wel meteen in praktische modus, dat was wel grappig/lief. ♥
WoW! Dat liegt er niet om. Mooi hoor Laat je maandag weten wanneer jij je echo hebt? Dan laat ik het ook weten.
Ja voor mannen is het allemaal een stuk abstracter dan voor ons. Wij voelen de verandering in ons lichaam. Stukje bij beetje komt meer en meer het besef
Ja geloof ik ook zeker. Hij is er ook wel blij mee, maar maakt zich sneller zorgen om financiën enzo. Dus daar denkt hij vooral aan, haha!
Nee dat is uitzonderlijk vanwege mijn verleden met miskramen. De officiële is as dinsdag met 8 weken zwangerschap. De anderen zijn voor mijn geruststelling
@Snuky Ik heb net gebeld en ik heb volgende week woensdag m'n eerste echo. Heel snel al dus. Ik maak me wat zorgen mbt een bbz. Dat komt omdat mijn punctie niet helemaal goed is gegaan. Er was een bloeding ontstaan waarbij ik uiteindelijk onder het mes moest om de bloeding te stelpen en het bloed is weggezogen. En dit soort operaties verhoogt de kans op een bbz. Volgende week is dus meer om te checken of het geen bbz is. Heel misschien zien we een hartje, zo niet plannen we een week later een volgende echo in. Hoe laat is jouw evaluatie gesprek?
Hey!! Dat is mooi snel! Dus precies met 6 weken. Handig dat we gelijk op gaan, hihi. Maar ik snap waarom ja. Wow, wat heftig dat er een bloeding na je punctie is ontstaan. Ik wist niet eens dat dat kon. Is mij nooit verteld. Kreeg je toen nog algehele narcose?! Heb je nu dan ook niet sowieso meer pijn aan die kant? Ik kan me goed voorstellen dat je nu extra bang bent voor een bbz. Dat heb ik nu ook wel, maar ik probeer positief te blijven. Ik heb maar één eierstok en eileider, dus ik grap er maar over dat'ie minder kans heeft om zich buiten de baarmoeder te nestelen. Het blijft spannend hè...Ik ga in elk geval hard voor je duimen!! Ik heb mijn echo vandaag over 2 weken, dus bij 6 weken en 5 dagen. Ze vertelden dat tussen week 6 en 7 het hartje gaat kloppen en als ze die zien, dat de kans op een miskraam aanzienlijk afneemt. Nu is dat 25%. Máár, dus 75% gaat goed, daar klamp ik me maar aan vast. Echt spannend dit!!!
Trouwens @Loolaa, voel jij al iets? Ik af en toe steekjes en dingen en wel echt in het midden van mijn onderbuik volgens mij. En af en toe zo'n spierpijngevoel in mijn onderbuik. Borsten doen alleen lichtjes pijn als ik ze bewust plet om te checken haha.