Hierbij stuur ik je wat op De vorige keer begonnen de symptomen bij mij pas na week 6. Dus ik zou zeggen; be aware...... be very aware!!! En als je dan gaat klagen zeg ik; wilde je toch zo graag. En dan kom ik niet meer bij
How dare youuuuu, haha! Ik heb me altijd voorgenomen om niet te klagen, omdat ik er soms verdrietig van werd bij zwangere vrouwen, terwijl je zelf zo graag wilt en jaren wacht. Ik ben heeeeeel benieuwd wat ik er uiteindelijk van bak. Heb nu wel zoiets van: yesssss, mijn borsten doen zeeeeeeeer!
Zere borsten?!?!? Yesssss! Ik ben blij voor je Juist als je zwanger bent mag je klagen. Zwanger zijn is niet altijd een pretje. En zeker als je er zoveel moeite voor hebt gedaan. Dan heb je nog meer recht tot kagen. Heerlijk Ik heb juist altijd een hekel aan de buikenwrijvende zwangeren die zeggen dat ze alleen maar op een roze wolk zitten en dat alles even leuk is. En als je even doorvraagt, dan is het toch niet zo leuk als dat ze willen doen overkomen
Balen! Ach ja, iedereen moet uiteindelijk zelf weten wat hij doet, denkt of zegt. Zolang je jezelf maar met een flinke korrel zout neemt