Ik vind die eerste van vandaag zeker donkerder en dan is deze nog niet eens helemaal droog. Spannend zeg!
Niks drinken is ook prima hoor, het hoeft niet persé maar aangezien ik denk ik zo'n 10 dagen achter elkaar getest heb, leek mij dat niet zo gezond om zo lang niks te drinken.
Edit ik sluit me aan bij @sweetdreams . ik had testen van zwanger en kids ook die dipsticks. 10miu... Predictor express van 25miu kreeg ik een mooi streepje op...de certain van 20miu ook.. In dezelfde urine toen nog een z en k gedaan van 10miu ik dacht die gaat knallen...omo wit met geen mogelijkheid iets te zien ook niet uren later... Conclusie rommel.. zou het idd met de Express doen is net zo gevoelig is ook mijn ervaring.
Ik snap wat je bedoelt . Dan lijkt het ineens allemaal heel snel te gaan. Maar heej je hebt een positieve test , dat is een stapje dichterbij een echte zwangerschap. En dan heb je die derde niet eens meer nodig. Ik ga in ieder geval voor je duimen op een plakkerd
Wat een spannend topic heb je er van gemaaakt @Snuky. We hebben op exact dezelfde datum de punctie en tp gehad. Ik duim voor een mooie oploop voor je!!
Haha ja sorry! Wel geweldig dat jullie allemaal zo meeleven! En aaaah wat spannend! Heb jij al durven testen?
Zie boven, net positief getest met Predictor early. Ik geloof het nog steeds niet! En aangezien jij ook net zwanger bent vanuit IVF: is het normaal dat ik veel steekjes voel? Vind het maar eng!
Steekjes en krampgevoel zijn allemaal heel normaal, er wordt vanbinnen een huisje gebouwd Supermooie test!!