Oef ja, hier heb je tenminste wat aan, haha! Nou, ik vind het nog onwerkelijk allemaal. Maandag evaluatie in het ziekenhuis en pas als daar getest is, ben ik blij denk ik. Ik kan het níét geloven!
Begrijp ik helemaal! Maar dit is gewoon een super mooie test! O en steekjes en krampjes en dat soort dingen horen er bij. Helaas Je baarmoeder gaat groeien en dat voel je.
Wat omschrijf je het ook mooi! ♥ Gelukkig, ik had dat de vorige keer namelijk ook en toen was de poging niet gelukt. Voelt nu wel anders trouwens, kan het niet omschrijven.
Wauw wat Heb je dit spannend gehouden met die rot testen hahah. Ik ben als een malle gaan lezen in je topic zodat ik hopelijk snel een mooie predictor zou zien. Meid hij is nog mooier dan mooi! Wat een knaller in vergelijking met die anderen hahaha. Gefeliciteerd! Deze verhalen zijn de leukste om te lezen! ❤
@RoGiJuLi, nou hè? Suffe dipsticks. Dank je wel! Ik zit nog wel in de ontkenningsfase hoor. @Jeanney6, @nizzie86, @Colinn, @Mauzy82 dank jullie wel allemaal! ♥ Wat lief dat jullie zo meeleven! @Meiske2015, groeit die echt nu al joh? Bizaaaaaaaar! @Colinn, ik zie dat jij weer een echo hebt vandaag? In hoeveel weken was je eerste?
@L0nneke, @Dehi, dank jullie wel voor het meeleven! Haha ja, het is bijna een soap geworden hier hè? Wat een stomme testen, die dip sticks!
Ik had bij deze testen ook van die hele lichte streepjes en nauwelijks oploop. Ik was er toen ook heilig van overtuigd dat het weer mis was. Inmiddels 24 weken zwanger. Je predictor ziet er super uit. Gefeliciteerd!!
Yoehoeeeee, ik dacht al wel dat je predictor zou gaan knallen! Gefeliciteerd!! Ow en die CB kan je ook nu al wel doen. Geeft misschien al wel 2-3 weken.