WoW!! Wat een mooie test! Gefeliciteerd! Ik ben al sinds zaterdag aan het testen ondanks dat ik weet dat dat hardstikke stom is. Maar ja, ze lopen hardstikke mooi op. Mijn test van vandaag ziet er net zo uit als die van jou.
Hoppaaaaa ik wist het gewoon! K.. dipsticks! Hartstikke zwanger. En ja krampen en steekjes en al die onzekerheden horen er echt bij.
Haha dank je! Ik mag de CB zaterdag pas doen van manlief. Op de dag waarop het ziekenhuis had gezegd dat ik mag testen. Hij gelooft het maandag pas, als ze voor aanvang van de evaluatie hebben getest, hihi.
Ik vind die steekjes en rare schrapende gevoeltjes (had ik vorige keer bij de mislukte poging ook) echt eng gewoon. Ik durf gewoon niet blij te zijn, veel te bang dat het alsnog wordt afgestoten.
Wauw die test is fantastisch mooi! Echt een dikke knaller ❤ En snap dat die krampjes je onzeker maken maar heb er bij alle 5 ook erg last van gehad. Hoort er gewoon bij
Ja, was wel een beetje idioot. Zaterdag was hij heel licht en was het waarschijnlijk nog van Pregnyl. En zondag was hij al flink donkerder. Ja, leuk dat we gelijk op lopen. Jij hebt maandag een evaluatie gesprek? Bij ons doen ze dat niet. 15 dagen na de tp mag je testen en als hij positief is mag je bellen voor een echo. En bij een negatieve test plan je een evaluatie gesprek in.
Show je zaterdag die digitale ook even hier? Oploop morgen is niet echt noodzakelijk. En die steekjes en krampjes horen er bij. Net als met angst en beven je doos afvegen en het papiertje boven halen. Mn man vroeg van de week nog toen ik plaste in zijn bijzijn waarom ik altijd nog op het papiertje keek. Is gewoon automatisme geworden.
Oh wat een prachtige test! Wat ontzettend fijn voor jullie dat het eindelijk gelukt is! Het is jullie onwijs gegund
Lieeeef, dank jullie wel @K00, @wonderbaby1! En ja @JosjeM, opgedroogd is hij echt gaan knallen! De teststreep is feller dan de controlestreep, HUH?! Hahah! @Meiske2015 ♥ ♥ ♥ zo nice dit!