Hallo Allemaal, Ik ben dus nieuw hier Mijn naam is Dufel, ik ben bijna 27 jaar en woon samen met mn knappe/lieve/geweldige vriend van 28. We hebben 2 katten en willen heel graag een baby. We zijn 2.5 jaar samen en eigenlijk wonen we ook al die tijd al bij elkaar. Alles is bij ons op orde en ons geluk zou compleet zijn met een kindje. 5 juli ben ik gestopt met de pil en inmiddels zit ronde 1 erop. Ik ben 2 dagen overtijd vandaag en wil morgen een testje gaan doen.
Woow super zo snel! Van harte gefeliciteerd😁 Ik ben 20 juli gestopt, ronde 1 Nog steeds niet geweest (dus nu 7 weken geleden dat ik ongi ben geweest)
Jeetje dat duurt lang zeg, dan word je geduld wel op de proef gesteld zeg. Ik besef me heel goed dat wij enorm veel geluk hebben gehad. Ik wens jou/jullie ook alle geluk toe!
Dat kun je wel zeggen.. Weet ook absoluut niet of ik nu mn eisprong inmiddels heb gehad (en ds binnenkort ongi ga worden) of dat ie nog moet komen.. Jullie hebben inderdaad geluk gehad, super fijn toch! Dank je voor je bericht 😊