Hallo allemaal, Ik krijg als de cryo goed ontdooid zaterdag de terugplaatsing,in natuurlijke cyclus en ook zonder andere medicatie. Mijn eisprong was pas op dag 17 en ik krijg dus pas op dag 24 van de cyclus de terugplaatsing. Is dat niet veel te laat? want ik heb normal een clylus van 30 dagen dus dan zou ik 6 dgn na terugplaatsing al weer ongesteld moeten worden.. Heeft iemand ervaring hiermee? Groetjes Juutje
Mijn acupuncturist vertelde me dat ze een cliënt had die in Duitsland bezig was voor IVF en die kreeg ook pas heel laat teruggeplaatst en dat zorgde ervoor dat ze wel zwanger raakte. Verder heb ik er geen idee van wat het betekent! Hebben ze je zelf geen reden gegeven? Doorgaans als je eisprong laat is dan is je nod ook later, omdat je lutuale fase altijd wel hetzelfde blijft. Krijg je ook utrogestan? Dit zou dan de lutuale fase ook in stand houden.
Ik heb net even met het ziekenhuis gebeld en ze zei idd dat het ook goed zou kunnen dat mijn cyclus nu wat langer is. omdat me eisprong vrij laat is.. ik gebruik geen utrogestan het zou wel goed zijn eerst maar eens afwachten of de cryo wel goed ontdooid.
Bij mij is het 5 dagen na de eisprong terugplaatsing van een 5 dagen oud cryo. Weet je hoe oud de cryo is die dan terug geplaatst gaat worden?
Dat vind ik wel gek... Een 5 dagen oud cryo 7 dagen na je eisprong terugplaatsen. Heeft je zkh aangegeven waarom dit is?
De cryo is met 4 dagen ingevroren. Ik ik testen afgelopen zondag positief op de ovulatie test, 12 tot 24 uur daarna is dan de eisprong dus ze rekenen dan vanaf dinsdag en de cryo word een dag ervoor al ontdooid dus dan is het 5 dagen. Zo is het uitgelegd ik zou zeggen dat de eisprong dan maandag is.. Mag toch hopen dat ze wel weten hoe het hoort, vertrouw daar maar op.
Ik reken helemaal verkeerd! Maandag was dag 18 en toen was de eisprong en dan 5 dgn later terugplaatsing dan is de cryo ook 5 dagen dat is dan dan 23..
Het aantal dagen dat de cryo oud is moet gelijk zijn aan het aantal dagen na je eisprong. Ik had op dag 19 mijn eisprong, cryo was 5 dagen oud, tp was op dag 25 (ze lieten hem nog 1 dag doordelen in het lab) en ik ben nu zwanger
Dankje Het was überhaupt de eerste keer dat ik een terugplaatsing kreeg. Meteen raak dus! We zijn dan ook Ongelooflijk dankbaar!