Hoe lang voor tp worden cryo's bij jullie ontdooid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dingetje81, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dingetje81

dingetje81 Actief lid

21 nov 2011
    166
    186
    43
    Hallo dames! Ik zit met een vraag; gisteren heb ik terugplaatsing van een cryo gehad en heb ik te horen gekregen dat deze ongeveer drie kwartier van tevoren ontdooid was. Niet omdat er iets mis was gegaan met het ontdooien van een andere cryo, gewoon omdat ze het schijnbaar in maastricht zo doen. Ik kreeg ook te horen dat als het ontdooien van deze cryo niet was gelukt, ik iets langer in de wachtkamer had moeten blijven zitten en dat ze dan de volgende meteen hadden ontdooid. Ik lees hier wel eens vaker op het forum en lees eigenlijk altijd dat de cryo's één dag van tevoren worden ontdooid en in elk geval nog iets van een celdeling hebben moeten doorgaan, alvorens ze teruggeplaatst worden. Even ter info, de cryo is op de derde dag als 8-cellige ingevroren en is 6-cellig geworden na het ontdooien.

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bij het VU idd altijd dag van te voren..

Zit je in het AZM ? Is natuurlijk verschillend maar meisje die ik ken had ook slechte ervaringen daar en werd elke keer niks met cryo's. Ze zijn toen naar Düsseldorf gegaan. Succes!

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Bij mij ook een dag van te voren. En dan kijken ze inderdaad of ie zich verder deelt.

4. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij ons ook een dag van te voren. Na het ontdooien was onze cryo 6 cellig, maar was alweer aan het delen.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier was de terugplaatsing van een cryo 's middags. De cryo's werden 's ochtends ontdooid. Als je niks hoorde, mocht je voor de terugplaatsing komen. Als ze niet goed ontdooiden, werd je gebeld dat de terugplaatsing niet doorging.

6. dingetje81

dingetje81 Actief lid

21 nov 2011
    166
    186
    43
    Oke jippie, dat stemt me al iets positiever 😉😊 Ik begon er al behoorlijke spijt van te krijgen dat we toch voor maastricht zijn gegaan (en niet op aanraden van mn schoonzus naar dusseldorf zijn gegaan)... Ik weet t, ik vraag naar reeële gegevens dus moet dan niet gaan zitten janken als t dan niet t antwoord is wat ik had verwacht. Ik ben al blij om te horen dat maastricht dus niet t enige ziekenhuis is wat vrij laat ontdooid....

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Bij ons ook 's ochtens ontdooien en dan aan het eind van de ochtend gebeld hoe laat 's middags de terugplaatsing. De eerste cryo was niet goed ontdooit, dus hebben ze de tweede gepakt. Hierdoor werden wij pas laat gebeld en hadden we pas aan het eind van de middag de terugplaatsing. Van deze cryo ben ik zwanger geraakt. Helaas een MA bij 9 weken...

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Hier ook dag van te voren, mijn b-kwaliteit cryo had zich toen doorgedeeld tot a-kwaliteit!

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hier ook de dag van te voren. Als hij niet verder deelde in die tussentijd, werd hij zelfs niet eens meer teruggeplaatst.

10. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier ligt aan de cryo.

Als we een tp hebben van een dag 2 cryo, wordt deze ontdooit op dag 1, omdat dat ook de dag is dat ze zijn ingevroren. Op dag 2 wordt je dan s ochtends gebeld of de tp door gaat of je een maand moet wachten (als de cryo niet goed deelt).

Maar onze blasto, dag 5, is op de ochtend van de tp ontdooit. Vervolgens werden we gebeld of het goed was gegaan of niet, en mochten we komen voor de tp.

Van beidde ben ik zwanger (geweest). De dag 2 cryo werd een miskraam met 6 weken, en de blasto ben ik nu 5.4 weken zwanger van (super pril dus nog.. )

11. dingetje81

dingetje81 Actief lid

21 nov 2011
    166
    186
    43
    Nou ik ben al blij om te horen dat er niet altijd een dag van tevoren word ontdooid maar ik wel eens dezelfde dag... En die verklaring van jou pandavliegen klinkt ook ergens ook wel logisch... Super trouwens dat je (weer) zwanger bent, ik duim mee voor je!!!! En voor de rest van de meiden hier natuurlijk ook!!!

Deel Deze Pagina