Hoi Nietjes, ik heb er 8 in de vriezer, ben benieuwd wat er ontdooit.. Dat schijnt wisselend te zijn. Ik heb nog nooit cryo's gehad... Ik heb geen ervaring met tarwekiemolie, heb het wel vaker gelezen hier. Ik wil de ronde misschien acupunctuur gaan doen... Liefs jantien
Je zou toch zeggen dat er een goeie tussen moet zitten. 8 is veel of niet? Ik ga voor je duimen dat er een plakker tussen zit .
Jan10, kop op meid. Jij hebt tenminste nog een berg cryos! Ik lees erg vaak dat die ook gewoon aan kunnen slaan. Keep the faith! Moet je nu eerst een ronde wachten of mag je meteen proberen. Ik demk dat ik zo'n beetje alles in de categorie grootmoeders tips om zwanger te worden en baat het niet dan schaadt het met wel gedaan. Osteopaat, accupuncturist, granaatappelsap, tarwekiemolie, slie en gemberthee, maansteen, geen zuivel en kaas.... Nou ja, nul resultaat. Sommige dingen voelen wel fijn omdat het je toch wel een beetje houvast geeft, zoals de accupunctuur. En granaatappelsap vind ik gewoon lekker, de salie thee daarentegen... Het is gewoon waar je je prettig bij voelt. Zelf had ik van de tarwekiemolie het effect dat mijn cyclus wat langer werd, vond ik helemaal niet prettig en ben ik na twee cycli mee opgehouden. Je leest veel dat het bij mensen regelmaat terug kan brengen als je een onregelmatige cyclus hebt.
Meiden, ik ben gister begonnen met menopur. Heb er helemaal geen last van. Dinsdag eerste echo. Ben benieuwd!!
Taatje, spannend! Ik had ook helemaal geen last van de menopur en later de cetrotide. Alleen de pregnyl voelde ik goed... O naar een topecho dinsdag! Duimen draaien!
@ betties vind het best lastig je leest van alles overal maar ben altijd een beetje bang dat het toch schade kan aanrichten....? @taartje84 fijn dat je ook ben gestart ik ben niet zo goed bekend met het korte schema waar gaan ze dinsdag naar kijken? Groei van de eicellen? Ik heb ook andere medicatie. Raar hè dat het soms zo kan verschillen per ziekenhuis. Iedereen veel succes en geniet van het mooie weer
Ze gaan kijken of mijn eitjes gaan groeien.. Heb heel veel mooie eitjes klaar liggen, dus hoef waarschijnlijk niet heel veel te stimuleren.
@taartje84 bij mij hebben ze wel gezegd dat er eitjes klaar liggen. Maar niet of ze goed zijn en of dat het er ve zijn. Heb geen idee. Hoeveel heb jij er?
Ik heb 20 eitjes aan mijn linker eierstok en 16 aan de rechter. Dat is een heel mooi aantal. Als dinsdag de echo het verwachte resultaat heeft, hoef ik nog maar 1x per dag 75 eh te spuiten.
Taatje, dat is zeker een mooi aantal, zijn er echt veel!!! @betties, ik slik ook allerlei vitamines extra, dhea en iets van de dokter ook de waarde van mijn schildklier omlaag te krijgen.
Hoi, Ik gebruik alleen al een aantal maanden Tarwekiemolie en voel mij daar goed bij. Weet niet of het helpt, maar baadt het niet... Hier was de echo gister goed, 5 follikels links en 4 rechts, dus dat is prima De grootste was 18mm, dus ze waren net nog te klein! Nu morgen weer een echo, en arts hoopt dat woe/do op een punctie! Als dat zo is,dat kan ik op mijn verjaardag eind vd maand testen..dat zou een mooi cadeau zijn!! Succes allemaal!
Hier een uitgangsecho gehad. Helaas bms te dik (8,5 mm) en een cyste. Wel 10 eiblaasjes zichtbaar die kunnen groeien. Dinsdag terug voor een nieuwe echo en dan hoor ik of ik met hormonen mag starten.
Ik ben vragen voor mijn telefonisch consult aan het opschrijven en nu vroeg ik me af nav taatje... Hoe weet je hoeveel eitjes er klaar liggen voordat je start met de stimulatie? Is dat dan een utgangsecho? Heb ik namelijk nooit gehad.
Hoiiiii! Ik had weer een echo vanmorgen, en had ca 5 goede grote follikels rechts en ca 3 goede follikels links, misschien meer, want ze konden mijn linker eierstok niet goed vinden, die zat heel hoog Grootste was 26 mm! Het goede nieuws is dat we woensdagochtend punctie hebben!! Zo blij!
Nik, klinkt als een mooi aantal. Gisteravond pregnyl gedaan dan? Heel veel succes morgen! Hier hartstikke ongi. Op dag 21 al.... Dat brengt mijn planning in gevaar. Hopenlijk de volgende cyclus weer normaal 27 dagen, want anders moet ik misschien nog een ronde wachten...
Dank jullie wel meiden! Gisteravond 00.15 pregnyl gespoten en nu nog even broeden morgen laat ik de oogst even weten
Zo nik, daar moest je speciaal voor opblijven. Dan ben je morgen zeker einde van de ochten pas aan de beurt? Sterkte! En huis hopla op de bank en niets meer doen! Lekkere kruik en een boekje lezen! Echt jezelf in acht nemen hoor. Ik heb soms nog wel een beetje last en die van mij was anderhalve week geleden.
Wat een goed nieuws. Spannend joh! Succes morgen laat even weten hoe is het gegaan. Ben heel benieuwd.