Ivf april/mei wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nietjes, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe dat precies werkt maar zou vervelend zijn als je nog langer moet wachten zeg! Hopen dat de volgende weer normaal is.

2. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe is het gegaan?

3. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan vandaag?

4. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Veel succes vandaag Nik!
    En hoe is het de andere dames verder al vergaan? Al meer nieuwtjes?

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met menopur. Gister een echo gehad. Linker eierstok 11 eitjes, grootste 13 mm kleinste 11 mm. Rechter eierstok 6 follikels grootste 11 mm kleinste 9mm. Dosis is verhoogd naar 3 ampullen per dag. Morgen weer echo maken. Hoop dit weekend de pregnyl te zetten en dan zsm punctie.

Hoe gaat het met de rest? Zie dat Nik een punctie heeft gehad, hoe voel je je??

6. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

De punctie is goed gegaan hoor! Deed wel even flink pijn en nu ook nog wel, maar de oogst is goed.
    8 prima eicellen! Morgenochtend horen we hoeveel embryos en of we zaterdag een terugplaatsing hebben! :)

7. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Taatje, wow dat is een flinke score! Hoop dat ze allemaal mooi doorgroeien ! Succes!!

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Fijn dat het goed is gegaan, duimen voor een goede bevruchting!! Spannend hoor.

Net weer echo gehad. Er doen in totaal nog 9 eitjes actief mee. De kleinste is 12,5 mm de grootste 15mm. Moet vanavond nog twee ampullen en morgen 2 ampullen spuiten, zaterdag echo, zaterdagavond pregnyl. Maandag punctie.. Ben zo blij!! Op naar de droom..

9. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn Taatje, dat klinkt goed! We lopen ongeveer gelijk dan :)
    Jij zaterdag Pregnyl, wij de terugplaatsing..spannende tijd he!
    Ga duimen voor je!

10. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen de uitgangsecho ik vind het echt heel spannend. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Wat een zenuwslopend traject is het ook. Hoop op goed nieuws morgen en dan maandag of dinsdag punctie....?

11. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws!! Nu hopen dat er een plakker tussen zit. Spannend veel succes!!

12. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @taartje 84 klinkt allemaal goed. Ben benieuwd succes! Hou ons op de hoogte :)

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Nietjes, wat houd het precies in, een uitgangsecho? Of vraag ik nu iets heel doms. In ieder geval veel succes, en hoop op goed nieuws!! Leuk dat we allemaal een beetje gelijk lopen..

14. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zeg ik het wel verkeerd kan ook hoor. Ze gaan iig zo kijken hor groot de eicellen zijn hoeveel er zitten en wanneer evt punctie kan.

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Oké, spannend hoor! Hoop dat het snel is, kunnen we samen op het wachtbankje..

16. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zo'n heel goed nieuws er zijn er maar 4 die echt mee doen :(. Morgen weer terug voor een echo en bloedprikken. Zoals het er nu uit ziet maandag punctie morgen horen we dat definitief. We gaan morgen wel vragen of het zin heeft om door te gaan. Er zijn er nog wel een paar van 10 mm maar die tellen niet mee wat ik ervan begrijp.

17. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh Nietjes, ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt!! Verdorrie wat een tegenvaller :(
    Ik duim voor je! *knuf*

Wij hebben net een telefoontje gekregen, we hebben 4 goede embryo's!!
    Morgen om kwart over 9 hebben we de terugplaatsing..dan maar hopen op een plakbaby!

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    He bah, wat een rot nieuws!! Ik kan me voorstellen, dat je je afvraagt of dit wel zin heeft. Zou het er goed met de arts over hebben maar wat een domper. Hele dikke knuffel.

Nik, wauw, wat goed.. Spannend zeg.!! Dikke duimen draaien voor een mooie plakkerd..

19. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Nietjes, ik kan me voorstellen dat 4 tegenvalt :( je had natuurlijk op meer gehoopt, aan de andere kant je hebt toch maar eentje nodig? Ik ben erg benieuwd hoe de arts erover denkt en of de punctie doorgaat.

@ Taartje: hoe is het met je? Wat goed dat er zoveel eiblaasjes meedoen! Veel succes morgen!

Ik had afgelopen week te horen gekregen dat ik moet wachten tot de menstruatie echt doorzet, en dat is nu het geval dus a.s. zondag weer een echo om te kijken of het bms dunner is geworden, de cyste geslonken is en of ik kan starten met hormonen. Ondertussen mag ik nog steeds decapeptyl spuiten ;)

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Dacht echt dat 9 helemaal geen goede score is, maar heb gelezen dat dit een prima resultaat is. Ik ben dus helemaal blij! Op naar de laatste echo en dan het echte werk.

Wat fijn dat het heeft doorgezet, veel succes zondag. Hoe gaat het verder met je?

Deel Deze Pagina