Ivf april/mei wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nietjes, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ taartje: volgens mij is 9 echt een hele mooie score!
    Ik hoop dat ik zondag echt kan starten, ben het wachten nu ook wel zat. Hoe langer het duurt, hoe zwaarder. Ik snap nu nog beter hoe jij je voelde zo'n 2 weken geleden. Ik merk ook dat ik op de raarste momenten steeds weer emotioneel wordt. Zou dat normaal zijn?

2. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een embryo in mijn buik, en eentje in de vriezer! :D
    Het wachten is begonnen...

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Het zijn er inmiddels 12!! Ben echt super blij. De grootste is wel bijna 20mm dus die loopt richting een sprong, dat vind ik wel heel spannend, maar ga er vanuit dat het goedkomt. Maandag 9.30 de punctie.

Ik hoop ook echt dat jij morgen eindelijk kunt starten. Het wachten duurt zo lang!! Succes, en ik hoor het wel!

Joehoe Nik, geweldig. Succes met broeden.. Hoop dat je een mooie plakkerd hebt. Wanneer is de testdag?

4. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend hoor!! Hopen dat het een goeie plakker is! Succes met wachten

5. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeej, mooi aantal Taatje!

Succes meiden, ik denk aan jullie!

24 mei is onze testdag ;)

6. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Succes allemaal!
    En 9 is zeker een goede score, beter een paar goede dan heel veel zwakke toch...

Ik ga wo starten met acupunctuur, ben benieuwd!

Gr. Jantien

7. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan gewoon door gister een echo gehad er zitten 5 hele grote. Gezien mijn amh mag ik dar volgens het ziekenhuis erg blij mee zijn. Misschien lukt dit nooit meer we gaan er vol positiviteit tegenaan. Maandag om 12.30 de punctie vind het zo spannend!!! Vandaag Moederdag ik hoop dat ik volgend jaar ook mee doen. Beetje dromen mag toch... :)

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Spannend, ik ga voor je duimen!! Op naar moederdag 2014, met een heel lief klein schatje...

Ik heb gister de pregnyl gezet, en nu heb ik het idee dat mijn eiersprong is geweest. Word er zo onzeker van. Was het maar vast maandag.

9. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeej, wat fijn!! succes maandag, ik ga voor je duimen!

10. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de punctie gehad. Viel me erg mee. Wel even wachten tot de verdoving niet meer werkt en hoe de na pijn dan is eventueel. Voor nu voel ik me goed. Uiteindelijk 6 eicellen! Ik ben tevreden. Woensdag horen we of er bevruchting is. Spannend spannend!

@ taartje 84 hoe is het met jou?

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Nietjes, wat fijn dat het je zo is meegevallen. Bij mij niet. Deed echt heel erg zeer. Nu behoorlijke na pijn, maar heb het er voor over. Wij hebben 16 goede eitjes. Morgen bellen voor de uitslag, spannend ook weer.

12. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @taatje Wow 16?? jeetje wat veel joh, geweldig!
    ik duim voor veeeeeel goede embryootjes!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Taatje succes vandaag!!! Hoop dat er idd veel mooie emmy's tussen zitten. maar van de 16 lijkt me wel dat er iets heel moois tussen zit ;)

14. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ taartje: hoe gaat het? Weet je al hoeveel bevruchtingen er zijn?

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nietjes wat fijn dat het je meegevallen is, en ondanks je lage amh toch maar mooi 6 eitjes! Ik duim voor mooie emmys.

Taatje, jemig wat eennsuper aantal! Dat moet vast erg fijn voelen! En je hoort vandaag al of er bevruchting is? Wat snel? Ik hoorde het pas op dag 3... Wanneer heb je dan al een terugplaatsing?

Ik zit op het wachtbankje. Ober twee weken het evaluatiegesprek en dan hopenlijk meteen in die week kunnen starten met poging 2. Dus nu is het eigenlijk wel lekker relax. Deze maand kunnen we het dus zelf proberen, maar we hebben eigenlijk tegen elkaar gezegd dat we niet op de klok gaan, maar lekker doen waar we zin in hebben. Nou ja, kijken of dat werkt, want stiekem weetik natuurlijk wel wanneer mijn eisprong is.

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden, sorry voor mijn ego bericht. Heb zojuist telefoon gehad. 5 top embryo's.. Morgen om 14.00 uur tp. Zo blij, kan het niet bevatten!!

17. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Minigirl--12-5 start fostimon

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    nietjes--13-05 punctie
    Taartje84--13-05 punctie--15-05 TP
    Nik--11-05 TP--24-05 testdag

Van het bankje gevallen :(:
    Jan10--negatieve test
    Betties--geen bevruchtingen--juni poging 2
    Mar75--uitstel t/m juni
    Tachake--ongesteld geworden
    Poema--geen bevruchtingen

Zwanger :):
    Miran78--spontaan zwanger

als er iets nog klopt of ik ben iemand vergeten sorry! Pas het dan gewoon aan :)

18. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ taartje84 gefeliciteerd!! wat weet je dat al snel en wat snel al tp. ik hoor morgen pas wat en evt. donderdag tp. Spannend hoor! hou ons op de hoogte :)

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Taartje, dat zijn dus 5 mooie kansen! Welk zkh zit jij als ik vragen mag, aangezien ik ook niet anders ken dan 3 dagen na punctie uitslag en tp. Ben ff nieuwsgierig...
    Nietjes, trek je de spanning een beetje? Ik had er niet zo een last van gelukkig, maar de dag van het telefoontje werd ik echt gek van de spanning...

20. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Taartje: gefeliciteerd! Wat een mooi resultaat! :)

Betties; Taartje zit in diaconesseziekenhuis in Voorburg. Daar zit ik nl. ook; we hebben elkaar zelfs gezien :)

Deel Deze Pagina