Hai Allemaal, Heb een beetje zitten meelezen op dit forum en ik zou graag met jullie willen mee kletsen. Sinds vorige week ben ik begonnen met Deca en vanaf dinsdag met Gonal, gisteren eerste echo gehad, alles was nog heel klein, vanaf nu regelmatig echo's dus...we wachten rustig af.
Hee Nietjes, Hier gaat het goed hoor! Vandaag maar vast 2 doosjes met kv testen aangeschaft, want de testdrang is hoog Morgen is normaal mijn NOD, dag 28 van mijn cyclus. Nog een klein weekje wachten en dan weten we het!! Fijn dat je 5 cryo's hebt, dat is echt een heel mooi aantal!!
Ja ik snap dat je echt testdrang krijgt op een gegeven moment? Merk je niet al iets? Vraagje zegt je nod iets tijdens ivf? Hoe moet je dan tellen? Ik ben nu nog rustig maar dat zou volgende week ook wel anders zijn!
@ nietjes: alles bevrucht, van de beste kwaliteit en 5 Cryo's! Wat een mooi resultaat! Idd probeer er niet te veel mee bezig te zijn waarom het tot nu toe niet gelukt is. Want is er bij jullie ook geen oorzaak gevonden? @ Fisher: welkom! Wanneer heb je je volgende echo? @ Nik: ik ben ook benieuwd of de NOD iets zegt bij ivf? Gebruik je utro nu?
Nietjes, ik voel nog niets. In ieder geval, ik wil mezelf niet gek maken. Mijn haar is heel vet (dat heb ik echt nooit) Zit heel snel vol, en mijn huid is heel onrustig. Gelukkig is de pijn aan mijn eierstokken weg.. Hoi Fischer, welkom, spannend he. Hoop dat je eitjes goed gaan groeien, succes.. Spannend Nik, ga je vrijdag testen? Ik zit eraan te denken om maandag de 27ste te testen. Dat is 16 dagen na de pregnyl en 12 dagen na de tp. Denk dat ik dan helemaal niet meer kan wachten. Haha
@ taartje: voor jou komt de testdatum steeds dichterbij.. nog een dagje of 8-9? ☺ Als je 12 dagen na de tp een test doet, kan dat dan eigenlijk met een gewone test of heb je dan een vroege zwamgerschapstest nodig? 😳
He meiden, Ik weet niet of het echt iets zegt, maar mijn "normale"eisprong was op de dag van mijn pregnyl injectie. 2 dagen later dusw punctie. 2 weken na eisprong is "normaal" je NOD, nu dus 2 dagen later, denk ik. @ minigirl, ik gebruik wel utro, alleen vandaag en morgen nog, dan is het op.. @taatje, ik heb enorme testdrang, ik denk dat ik rond woensdag ga testen, dat is 2 weken na de punctie. Verder voel ik mij goed! Ik heb ook al dagen last van vet haar, en gister was ik zo labiel als een deur,en zeurende buik,maar vandaag weer prima. Wel nog pijnlijke zware borsten en in de avond een dikke plofbuik. pfff spannend, vriendlief wil t ook gewoon weten nu! Of het nu raak is of niet, de onzekerheid is killing!
JiP dit is de eerste ivf dus ik laat maar over mij heen komen. Vanmorgen weer een echo gehad en ze groeien netjes, rechts had ik 10 grote (11mm) en 5 kleine en links 5 kleine, woensdag mag ik weer. Ik merk wel dat het groeit want ik heb wel pijn aan mn eierstokken, normaal gesproken ben ik vrij actief maar sporten heb ik nu al een paar dagen niet gedaan. Ik zou eigenlijk mee doen aan de halve marathon aankomende zondag maar ik denk dat ik dat in de vriezer moet zetten want rond die tijd zou ik de punctie kunnen hebben, voelt wel suf omdat ik er toch voor heb getraind. Maar op dit moment zijn er even andere prio's . @nietjes jij bent nu aan het afwachten...lijkt mij dat het dan de langste twee weken van je leven zullen zijn (qua gevoel)... @minigirl ik denk dat wij aardig in hetzelfde stadium zitten, jij iets verder dan. Ik ben benieuwd wanneer jij je punctie hebt, jij hebt ook vandaag weer echo gehad toch, hoe groot zijn ze nu?
Ik ben even zo vrij geweest om de lijst aan te vullen. In afwachting om te starten: Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Minigirl--12-5 start fostimon Fisher - 14-5 start Gonal Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: nietjes--13-05 punctie - 16-05 TP Taartje84--13-05 punctie--15-05 TP Nik--11-05 TP--24-05 testdag Van het bankje gevallen : Jan10--negatieve test Betties--geen bevruchtingen--juni poging 2 Mar75--uitstel t/m juni Tachake--ongesteld geworden Poema--geen bevruchtingen Zwanger : Miran78--spontaan zwanger
@ Nik: spannend hoor! Ik heb nog niet eens een TP gehad en heb gisteren al 3 testjes gekocht. Ik dacht je kunt ze maar beter op tijd en voldoende in huis hebben @ Fisher, wat een goede score! Hebben ze al gezegd wanneer de punctie zou kunnen zijn of hoor je dat woensdag? Welk ziekenhuis zit je eigenlijk? We lopen idd een beetje gelijk, ik loop denk ik een dag of 2-3 voor. Hier vandaag een fm gehad. 3-4 aan de ene kant en 8 aan de andere kant. Morgen mag ik weer terug en waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie.
@ Fisher; ik heb inderdaad af en toe (steeds vaker en steeds langer) van die steken in mijn onderbuik. Ik vind dat een goed teken eigenlijk. Het gaat ineens snel inderdaad. Ik ben benieuwd wanneer bij jou de punctie zal zijn. Dat is trouwens wel fijn dat je dichtbij het LUMC werkt en snel weer achter je bureau kunt zitten. Weten ze op het werk dat je hiermee bezig bent? Ik vind het wel lastig om elke keer te zeggen dat ik naar het ziekenhuis moet.
Een paar mensen incl. mijn baas weet dat ik ermee bezig ben dus dat is super fijn en ze hebben begrip ervoor als ik er opeens niet ben. Ik kan mij voorstellen dat het lastig is om te zeggen dat je naar het ziekenhuis moet als ze niet weten wat er speelt, weet helemaal niemand het bij jou op je werk?
Minigirl, wat goed dat het nu zo snel gaat! Spannend hoor. Hier nog steeds ongeduldig op het wachtbankje. Phoe wat is het moeilijk. Hoop dat deze week voorbij vliegt!
Hee meiden, Ik heb sinds gister vreselijk veel bloedverlies, dus we gaan er van uit de de poging mislukt is. Even heel verdrietig nu.. :'( Zondag gaan we op vakantie, dat is nu wel erg welkom! Daarna maar hopen dat ons eskimootje het beter doet! Succes en sterkte allemaal, ik ga straks even bijlezen! xx
Bah echt niet leuk! Snap dat je verdrietig bent, je hoopt toch dat het lukt! Ik ben nog niet zo ver maar het lijkt mij de moeilijkste periode van het hele proces. Heel veel sterkte! xx