Heel veel sterkte! Hoop toch ergens voor je dat je een van die dames bent die bloed verliest in het begin van haar zwangerschap! Verder is het zeker een mooie score hoor 10 grote en nog 10 kleintjes! Ook ik voel mijn eierstokken nu. Geen pijn maar soms een soort trekkerig gevoel. Ik heb vanmiddag weer een echo. Benieuwd wanneer de punctie zal zijn, ik vermoed tegen het weekend of in het weekend zelf. Spannende tijden weer dit. Hebben jullie dat ook, dat je op je werk 50% minder actief bent en gewoon je moeilijker kunt concentreren?
Nik, getverdemme wat verdrietig! Wel lekker dat je meteen een vakantie voor de deur hebt. Even afleiding en daarna vol goede moed opnieuw beginnen. Ik zie dat je al wel een nieuwe afspraak hebt. Zt je dan niet met dat je meer dan 1cyckus moet wachten? Sterkte meid!
@Nik: Wat sneu! Balen, balen en nog eens balen. Fijn dat je op vakantie gaat, kun je lekker ontspannen en de volgende poging, dan gaat het goed komen. @ Fisher: bij mij weet mijn leidinggevende van niks. Ik vertrouw hem nl. niet. Het is wel lastig want hoe moet het nou op zo'n dag als de punctie. Ik denk dat ik mij ziek moet melden, maar dat is ook weer zoiets als de punctie om 8:30 uur al is. @poppetje: ik heb dat ook dat ook hoor dat ik maar 50% kan concentreren en dat is dan ook naar boven afgerond. Hier vandaag een echo gehad. Ik had 3 eiblaasjes groter dan 19 mm. en een aantal van 15mm. Ik krijg as donderdag al de punctie. Hopelijk groeien die van 15 mm mee, anders heb ik maar 3 eiblaasjes.
@minigirl ik snap dat er werkgevers zijn die je niet kunt vertrouwen, bij mijn vorige had ik het ook niet verteld, hij ontsloeg iemand in de proeftijd toen ze zwanger bleek te zijn, grrrrr. Maar dan zijn ze snel gegroeid als je donderdag al punctie hebt, ik duim voor je dat die andere nog even een groeispurt maken! @poppetje ik heb het echt rete druk op mn werk dus heb amper tijd om te versuffen, ik word een soort geleefd. De pijn in mn buik word steeds erger dus daardoor word ik er wel mee geconfronteerd. Zou wel fijn zijn als de punctie niet te lang op zich laat wachten want het voelt als een over vol pakhuis daarbinnen hoe was je echo vandaag?
Ik heb niet veel tijd om rustig te reageren en lezen maar wil jou nik veel sterkte wensen! Wat een rot nieuws. Als ik jou was zou ok wel voor alle zekerheid een test doen.
Nik, wat vreselijk balen, snap dat je verdrietig bent, sterkte!! Hier is inmiddels ww 2 aangebroken, maar kan niet meer wachten. Hebben besloten van het weekend een test te doen. Voel buiten pijnlijke borsten en misselijk bij vlagen helemaal niets. Weet niet of het goed of slecht is. Hoe gaat het met de rest?
fisher, dat heb ik ook, heb het druk maar kan er niets aan doen.. concentratie ver te zoeken. Echo was raar, ze zag nu maar 8 eitjes en ze waren niet gegroeid sinds vrijdag, althans de grootste was nog steeds 11 dus waar die andere 2 zijn gebleven?? En wat Gent nu wil qua dosis? Ze waren gisteren al weg dus bellen me vandaag Vrijdag de volgende echo, beetje teleurgesteld want was ingesteld dit weekend de punctie te hebben en dat zal dus pas volgende week zijn. Terwijl ik zoiets heb van: LAAT MAAR KOMEN.. En dan manlief die zegt, liever geduld en goed dan als vorige keer zo snel en niets bevrucht. Tja zit een kern van waarheid in maar laat ik nou net dat geduld even kwijt zijn!!!
Dat is wel raar dat ze zo traag groeien, je gaat je langzamerhand toch ergens op instellen. Die onzekerheid is gewoon killing en inderdaad niet goed voor je geduld :x. Maar het schijnt inderdaad beter te zijn als het wat langzamer groeit ipv snel, laten we daar vanuit gaan! Ik net een echo gehad en voor mn gevoel miste er ook een paar tov vorige keer, rechts zaten er wel al een paar van 16 tot 18 mm vanmiddag telefoontje afwachten of ik morgen terug moet komen voor echo of vrijdag al de punctie. Taatje...je mag bijna gaan testen, ik ben benieuwd! Lijkt me echt heel spannend
Fisher, ik hoop de punctie vrijdag voor jou.. kan me je gevoel van LAAT KOMEN DIE HANDEL.. helemaal voorstellen Vorige keer maar 7 dagen 450 gonal F gespoten dus een enorme dosis maar heel kort want ze groeide hard genoeg en 9 eitjes waarvan 7 goed, 1 bevruchting maar slecht gedeeld.. dus nu hopen op een betere uitkomst. Gent overlegd straks met de artsen en dan bellen ze terug of de dosis omhoog moet. Spuit vrijdag al 2 weken Gonal F. Maar moet wel toegeven dat ik pas 9 dagen na het stoppen van de pil ongesteld werd. Daarom zei de arts ook, de grootte van de eitjes klopt wel met het baarmoederslijmvlies wat nog maar 4,3 was. Ons geduld wordt toch op de proef gesteld in de MMM.. Taatje, spannend hoor, nog geen stiekeme test geprobeerd???
Waarom hadden ze de vorige keer zo'n hoge dosis gegeven? Ik spuit maar 150 per keer. Pfff lijkt me zo irritant dat je iedere keer van die onzekere momenten hebt. Eerst of er voldoende follikels zijn, daarna of er goede eitjes zijn, daarna of er bevruchting is en dan weer of de embryo goed deelt..allemaal in 3 dagen tijd ofzo
Vorige keer deden we mee aan een studie van het EMC en als proef dus een hoge dosis. Conclusie dat de buitenkant dus heel hard groeide maar de binnenkant was schijnbaar niet voldoende gerijpt, hoewel het EMC dat ontkent. Maar meerdere verhalen hier, en ook bij Gent bevestigde ze mijn vermoeden.. Nu spuit ik ook 150 ie gonal f maar mogelijk gaat deze door de trage groei wel iets omhoog, maar moet afwachten tot wat ze in Gent besluiten!
Poppetje, wat raar dat je eitjes niet zijn gegroeid. Wat een onzekerheid. Snap helemaal dat je er helemaal klaar voor bent. Ik heb nog niet getest, vind het heel moeilijk maar haal expres geen test in huis. Ga ik zaterdag pas doen.
Wat ben jij knap dat je kunt wachten! Hoe voel je je? En ja door de utrogestan kan je soms ook gekke klachten krijgen. En idd vond het ook teleurstellend.. nu zei ze wel dat alles wel klopte in het totale plaatje, ze had het vreemd gevonden als mijn eitjes groter hadden geweest en mijn baarmoederslijmvlies zoals het nu is maar toch.. Last van mijn horrormonen.. kan ik in deze periode niet gewoon opgesloten worden met me myself and I.. VRESELIJK CRUELLA in het kwadraad..
@ Poppetje: wat rot dat je nog door moet spuiten en de punctie waarschijnlijk een week later wordt Maar als je baarmoederslijmvlies nog maar 4,3 mm, zou het kunnen dat je dan te vroeg met hormonen bent begonnen of hadden ze toen ook al gekeken? @ Fisher: jij zit wel tegen punctie aan zo te zien. Morgen zullen de eicellen misschien weer 2 mm groter zijn, en ik dacht dat als je een paar tussen de 18mm en 20mm hebt de punctie afspraak wordt gepland. Dat gaat bij jou ook snel toch ? @ Taartje; hoe voel je je? Nog geen tekenen van menstruatie toch? Geen nieuws is goed nieuws... Wel knap dat je nog geen testjes in huis hebt !!
Ik ben gestart na het stoppen met de pil (moet van Gent) maar werd pas na 9 dagen ongesteld, dus vrij laat. Dus in theorie klopt mijn bms wel dat het nog dun is.. Als het maar gaat groeien, dosis is omhoog nu naar 225 gonal F.
Er zaten er vandaag idd een paar tussen van 18mm, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, nu nog hopen op een goeie kwaliteit