Dank je Fisher! Die van 15 mm waren meegegroeid. Ik had in totaal 9 eicellen. Ik kreeg een roesje met de punctie en het ging prima. Ik herinner me niet eens hoe het ging. en jij, heb jij morgen de punctie? Of heb je eerst nog een echo vandaag?
WOUW dat is een mooie score!! Haha en je was dus aardig van de kaart van je roesje, geen idee hoe ze dat bij mij gaan doen eigenlijk. Ik heb vandaag niets, ga morgen voor de punctie om 11.45 mag ik.
Ik was (daarna ook) aardig van de kaart, maar vond het wel lekker. Bij mij hebben ze vooraf gevraagd hoe ik het wilde. Veel succes morgen!
Mooie score!!! Super hoor. Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn? Spannend hoor. Succes met wachten!
Hoe gaat het met wachten? Jezelf nog kunnen bedwingen? Voel je al iets? Ikzelf voel alleen bijwerkingen van de balletjes
Hoe is het met je? Zondag op vakantie? Lekker van genieten. Had je nog voor alle zekerheid een test gedaan! Strekte!
Zo eindelijk weer eens tijd. Hoe is met de mensen die van het wachtbankje gevallen zijn mogen jullie alweer opnieuw starten? Gaat het een beetje met jullie?
In afwachting om te starten: Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: nietjes--13-05 punctie - 16-05 TP Taartje84--13-05 punctie--15-05 TP Minigirl--23-05 punctie Fisher--24-05 punctie Van het bankje gevallen : Jan10--negatieve test Betties--geen bevruchtingen--juni poging 2 Mar75--uitstel t/m juni Tachake--ongesteld geworden Poema--geen bevruchtingen Nik--bloed verloren Zwanger : Miran78--spontaan zwanger Vul gerust aan!
Ha Nietjes; Hou je het nog een beetje uit op het wachtbankje? Wanneer ga je testen? eind volgend week? Ik heb de punctie gehad, 4 bevruchtingen. Als de celdeling doorgaat dan hebben we zondag de terugplaatsing
Spannend joh! Klinkt goed ben benieuwd! Hopen op een hele mooie plakker! Ik mag 31-5 testen en wil mezelf bedwingen het niet eerder te doen zo bang voor teleurstelling. Wachten duurt zo lang
Tuuriljk, je wilt zo graag duidelijkheid en dat het goed is! Nog maar een weekje Binnenkort zitten we waarschijnlijk samen op het wachtbankje. gezellig
Minigirl, wat fijn dat er bevruchtingen zijn! Wiehoeee op naar een plakkertje! Nou ik heb een vrij pijnlijke ochtend achter de rug, de rechterkant zat tegen overstimulatie aan dus moet mn gewicht goed in de gaten houden aankomende dagen, ze hebben het in twee delen gedaan want ik moest wel flink de pijn wegpuffen en het werd steeds pijnlijker, laatste stuk werd bijna ondraagbaar en heb wel een traan gelaten maar me kunnen inhouden om niet te schreeuwen. Ze moest bij mij drukken om de eierstok tegen te houden. En vanmiddag als een suf konijn op bed gelegen! Maar pijn in mn buik valt nu nog mee oja opbrengst van 11...dus ben benieuwd!
Voor je het weet is het al de 31e!! Das best snel al maar ja als je moet wachten dan duurt het voor je gevoel natuurlijk een eeuwigheid
Fisher, ik heb hetzelfde gehad met de punctie. Wat een hel he... Rust maar lekker uit. Je kan er nog een week last van hebben! Ik heb gister getest, wd8, uiteraard negatief. Ga zondag nog een poging wagen. Ben benieuwd. Voel verder helemaal niets meer sinds enkele dagen. Spannend dus. Hoe is het met de rest?
Minigirl, netjes hoor, 4 bevruchtingen. Duim mee dat ze mooi delen.. @fisher, overstimulatie lijkt me echt heel rot. Collega van mij had het en moest mooi bedrust houden!! @hier echo gehad, nog niet veel meer gegroeid, baarmoederslijmvlies nog steeds te dun, wel 11 eitjes ongeveer te zien. Volgens de arts klopte de grootte van de eitjes wel met het baarmoederslijmvlies maar ben ik te vroeg begonnen met spuiten. Gonal f nu opgehoogd naar 300ie. Hopen dat die punctie volgende week eindelijk gepland kan worden. Eerst a.s. maandag weer een echo in Zwijndrecht. Ik hoop dat het met die hogere dosis maandag genoeg is gegroeid om de laatste echo in Gent te kunnen plannen.
@ fisher: wat vervelend dat je zo'n nare punctue hebt gehad. Wel een mooie oogst! Nu duimen voor embryo's Ik reageer kater nig uitgebreider; ben zelf ook nog niet echt fit. @ Poppetje: jouw geduld wordt ook behoorlijk op de proef gesteld. Duimen dat voor de eitjes nu de groei ingezet wordt. @ tamara: Ben je de vandaag dag nog doorgekomen? Hoe vermaak je je?
Wat spannend zeg Pfff hou je het nog een beetje vol? Succes met de echo morgen! Ik ga voor je duimen!