Ivf april/mei wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nietjes, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk zeg! Hoe voel je nu al een beetje beter! Maar 11 wow! Super zeg. Wanneer hoor je weer meer? Spannend joh. Nu lekker op de bank met een kruikje! Succes met de pijn en wachten.

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    vrijdagavond ging het prima toen ben ik zelfs nog naar een etentje geweest, blijkbaar zat ik nog onder de pijnstillers. Zaterdag was ik gaan werken en dat was niet een goeie beslissing geweest, ik voelde me echt beroerd en kon alleen maar huilen, na een paar uur naar huis gegaan en de rest vd dag op bed gelegen, ik merk dat als ik lig ik vrij weinig last heb maar zodra ik iets ga doen dan begint het te steken. Er waren 8 eicellen bruikbaar voor injectie en uiteindelijk zijn er 5 bevrucht, ik weet niet ik voel me er heel wisselend onder, omdat ik zoveel eicellen had, had ik wel gehoopt op iets meer bevruchtingen. Maar ik mag niet klagen want er zijn bevruchtingen! Nu afwachten wat voor kwaliteit ze zijn.

@poppetje, jammer dat het zo langzaam gaat, hopelijk gaat het vanaf deze week sneller!

Weet iemand of het terugplaatsen eigenlijk gevoelig is? Ben wel even klaar met pijnlijden :)

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Fisher, 5 is een mooi aantal. Beter 5 goede dan 11 b-kwaliteit toch.
    Terugplaatsing is pijnloos. Doe vooral heel rustig aan, succes!

Hier helaas slecht nieuws, gister begon mijn ongi, die inmiddels is doorgezet. Voel me er verschrikkelijk van.

4. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww jeetje Taat wat onwijs rot! Sterkte!! Dikke knuf xxx

5. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fisher gefeliciteerd!! 5 is toch gewoon goed! spannend hoor. weer wachten ;)

@ taartje84 nee! :( wat verdrietig zeg. Sterkte!!

6. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou een 8cellige embryo zit in mn buik, raar idee! En ook 4 cryo's! 7 juni word een spannende dag.

Minigirl hoe is het bij jou?

Nietjes heb jij stiekem nog getest dit weekend?

7. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fisher super! spannend he en een heel gek idee vond ik ook! ook fijn dat je evt. nog wat in de vriezer hebt. tenminste ik vind dat idee erg prettig.Deed geen pijn he? mag jij al 7 juni testen? of wil je dat zelf graag?

Ik heb nog niet getest! ik durf ook echt niet eerst maar eens zien of ik niet ongesteld word. we wachen af. al word het steeds moeilijker en spannender! wij bekijken het dag voor dag.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Taatje, wat een rotnieuws, had zo gehoopt dat het zou blijven zitten!

Fisher, idd beter 5 mooie bevruchtingen dan 10 matige hoor!!! Daar hebben de dames gelijk in..

Vandaag de echo, 1 folikel was groot, de rest nog maar 10 dus nog langer stimuleren, baarmoederslijmvlies was wel gegroeid naar 4,9 dus ook nog niet dik genoeg voor een tp dus op dat punt klopte het plaatje wel weer.. om GEK van te worden. Ondanks mijn goede AMH en mijn lage FSH wil mijn lijf maar lastig gestimuleerd worden. Om gek van te worden. Als het goed is donderdag weer terug naar Zwijndrecht dus dan de punctie pas volgende week ben ik bang :(

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Fischer, goed broeden nu. Duim dat het een plakkertje is.

Nietjes, wanneer mag jij officieel testen? Spannend he, ik duim voor je.

Poppetje, jou geduld word ook op de proef gesteld zeg, jeetje.

Ik heb me net afgemeld bij het ziekenhuis. Bah..
    Ook nog eens slecht nieuws gekregen, van de 5 embryo's die we hadden is er maar 1 doorgedeeld. We hebben dus maar 1 cryo over. Rond 6/7 juli word deze teruggeplaatst. 6 weken afwachten dus pff..

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    In de MMM is geduld echt iets wat je eindeloos moet hebben. Laat dat nou net niet in mijn bouwpakket hebben gezeten :(

11. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ fisher: 5 is inderdaad een mooi aantal en eigenlijk heb je er maar 1tje nodig. Duimen dat deze blijft plakken! Ik heb sinds gisteren ook een mooi embryo. Mooie kwaliteit en 7-delig. We kunnen ongeveer tegelijk testen :)

@Poppetje: begrijpelijk; geduld zit ook bijna niet in mijn bouwpakket, dus ik snap je helemaal ;)

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Poppetje, wat herkenbaar!! Ik heb ongeduld als tweede naam gekregen, grrr.

13. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    7 juni is de dag dat ik bloed moet laten prikken voor mn gevoel echt snel. Het deed inderdaad geen pijn.

Wanneer mag jij officieel testen dan? 31e toch?

14. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat we zo gelijk lopen :) het worden spannende dagen. heb jij nog cryos?

15. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag à.s vrijdag testen indien nog niet eerder ongesteld. Wachten word steeds erger.

16. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou willen dat ik zo snel mocht Pfff heerlijk. Vrijdag idd. Succes met wachten ik ga duimen!

17. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg wat een geduld moet je hebben zeg. We gaan er vanuit dat het voor het goeie doel is en dat wachten beloond gaat worden! Kan me voorstellen dat er helemaal gek van word! Sterkte en ik duim voor je!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Nietjes, ik vind je knap dat je kunt wachten? Geen drang om eerder per ongeluk te testen???

Gent belde dat ik donderdag gewoon naar hun moet, ik krijg vanaf gisteren ook cetrotide en moet door spuiten. De arts in Gent wil zelf de echo doen en zelf meten. Vertrouwen in NL hebben ze daar niet zo hoor :D

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik krijg toch ook steeds meer de neiging om naar gent te gaan... Ik zit hier te zenuwen voor mijn telefonische afspraak met gyn om 11 uur. Ook zoiets belachelijks. Mijn eerste poging is op 29 april abrupt geeindigd omdat er geen bevruchtingen bleken te zijn. Pas VANDAAG heb ik het evaluatiegesprek en hopenlijk kan ik nu meteen door voor poging 2. Ik heb zelf aangedrongen op telefonisch want er was anders pas plek op 6 juni!!? Dan had ik dus precies weer een cyclus gemist. Ik vind deze gang van zaken echt zoooo belanchelijk. Dit hele traject heeft al genoeg spanning en stress en dan loop ik nu ook nog eens tegen drukken agendas en protocollen aan. Grrrr... Ik probeer maar niet teveel verwachtingen te hebben van het telefonisch consult zo. Hopenlijk is er een plekje vrij volgende week, zodat ik weer kan starten met stimuleren. Inplannen van te voren weigerden ze omdat de arts na de evaluatie bepaald wat het schema wordt. Nou dat is en blij gewoon het korte schema hoor, wat mij betreft met een dubbele dosis...

Nou ik laat wel even weten hoe het gegaan is....

Hoe is het met de nagelbijters? Trekken jullie het wachten nog een beetje?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Betties, ik snap precies hoe jij je gevoeld hebt, wij hadden dat ook met de eerste ICSI poging, van de 7 1 bevrucht maar slecht gedeeld. Mijn hart brak ongeveer en het EMC wilde abrupt niet meer verder. Voor ons beiden wordt het moment na de punctie gewoon eng en spannend.

Daarom Gent, zijn veel menselijker. Maar nu al zo lang spuiten.. :( Zou als ik jou was wel alvast een afspraak maken voor een oriënterend gesprek, dat duurt gemiddeld 4-6 weken voor je aan de beurt bent. Anders loop je extra vertraging op. Je kunt die afspraak altijd weer af zeggen als je hier verder gaat.

En ik geef je groot gelijk, dat je aangedrongen hebt op de afspraak vandaag ipv 6-6, vermoed dat ze bij jullie nu verder met ICSI willen gaan. Dan is de kans op bevruchtingen groter.
    Ben benieuwd zo, ben voor je aan het duimen!!!!

Deel Deze Pagina