@ fisher: ik begrijp je, ik heb ook niet zo'n goed gevoel. Had ook geen innestellingsbloed ofzo . Hoeft niet altijd maar zou wel beter gevoel geven. Pregnyl is ook om het slijmvlies dikker te houden, net als de knikkers. Waarom ze voor het een of ander kiezen weet ik niet. Pregnyl bevat wel hcg, waardoor het valse signalen afgeeft en je kunt later testen.
Poppetje, fijn dat het zo hoopvol is allemaal. Ik hoop dat je snel een punctie krijgt en een toppertje wordt teruggeplaatst. Jan10, 8 cryo`s, ik zou dolblij zijn. Wij hadden van de 5 top embryo`s maar 1 cryo. Deze word over 4 weken teruggeplaatst. Fisher, ik had er zelf de eerste week een heel goed gevoel over, ook omdat ik op dag 5 bruin bloed verloor (ik hoopte innesteling). Hoop dat je slechte gevoel niets betekend!
Durf het bijna niet te zeggen ben zo onzeker en bang. Maar ik had gister een positieve test . 21-06 een echo zo spannend en eng! Laat het alsjeblieft goed gaan!
@ betties dankjewel. Dit is mijn eerste ivf poging en dus ook eerste tp. Ik ben 1 keer eerder spontaan zwanger geweest maar kreeg doen een miskraam . Onbezorgd zwanger zijn is er niet meer bij helaas. Maar dat heeft iedereen in de mmm denk ik. Wil zo graag een echo! Ik probeer iig van het moment te genieten maar dat is zo moeilijk.
Nietjes dat is echt geweldig nieuws! Ik snap je onzekerheid dat zou ik ook hebben! Geniet ook maar van het mooie en blije gevoel echt super!
Wauw Nietjes, gefeliciteerd meid!! Denk dat onzekerheid er altijd bijhoort maar probeer er zeker van te genieten.
Nietjes, gefeliciteerd!!! Ik snap dat je niet onbezorgd kunt zijn maar probeer wel te genieten hoor! Hier maandag weer terug naar Gent voor een echo, de grootste folikel zal wel gesprongen zijn maar dan is er nog genoeg over. In totaal zag ze er vanochtend 12. Als alles dan Ok is maandag laat de pregnyl en woensdag de punctie.
@ Nietjes: van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig. Natuurlijk, het is nog een begin maar wel het vierenwaard, toch. Had je eigenlijk ivf of icsi. Omdat je schrijft al eerder spontaan kort zwanger bent geweest vraag ik me ineens af wat de reden was dat het niet meer was gelukt. Jan10: Ik snap je twijfels want de kansen voor een cryo liggen ietsje lager maar wel rond de 20% per keer en een kans iseen kans zou ik zeggen
Dankjewel allemaal wij hadden ivf mijn man heeft uitstekende zwemmers alleen mijn verrekte amh is te laag. Verder kunnen ze bij ons beide niks vinden en is alles normaal.
We hebben een klein feestje gehad toen de test positief was. Nu weer met beide benen o de grond en wachten we de echo af. En de angst voor een miskraam is heel groot! Absoluut geen genieten hier Pfff. Weer wachten. Hoe gaat het met de rest?
Hey, Heb hier eventjes bijgelezen na eventjes weg geweest te zijn. Gefeliciteerd Nietjes! Toch nog eens iemand met een positieve uitslag Want zo te zien is het bij velen al mis gegaan Maar geniet er van harte van en binnen 9 maanden een wolk van een baby Jan10,wanneer begin jij aan je cryo? Ik ben net ongesteld geworden dus deze ronde gaan we hopelijk voor een cryo,als deze het ontdooien overleefd en lekker verder deelt natuurlijk. Wij moeten onze hoop stellen op deze ene cryo want het is onze enige,als die niet overleefd zal er dus helaas weer aan maand voorbij gaan dat er niks gebeurd en moeten we dan in juli aan een verse poging gaan beginnen. Groetjes!
Hi dames, hier alles rustig. Eindelijk hersteld van de punctie en ik voel me weer goed. Alleen last van mn borsten en heel, heel soms misselijk maar heb het idee dat het komt door vermoeidheid want dat heb ik weleens vaker. Heb gewoon niet echt het idee dat er iets gebeurd in mn lichaam, nog een paar dagen afwachten...
Fisher, voor jou de komende dagen erg spannend!!! Ego hier.. woensdag eindelijk de punctie!!!!!! Hij heeft de folikels niet geteld, maar degene die nu al groot genoeg waren, waren er minimaal 10! Met nog een aantal die tot woensdag hebben om bij te groeien. Vanavond de pregnyl. Nu duimen maar dat het beter wordt, dan vorige keer.
Jeeej Poppetje eindelijk actie! Fijn voelt dat he als je dan eindelijk door mag naar het volgende stapje in het proces! Heel veel succes morgen, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig. Hoe was je eerste punctie? Als ik het goed lees in je handtekening had je geen cryos van de eerste keer?
Nu in het hotel in Gent, op tijd slapen en morgen om 06.45u weg naar het ziekenhuis!!! Zo benieuwd maar hou jullie op de hoogte.