Ja he!? Dat vind ik ook al. Ik zit nu in een rustige periode, wacht nog steeds op mn menstruatie, zit op dag 35...volgende week vrijdag op vakantie dus daarom gaan we in de volgende cyclus nog niets doen. Maar ja deze laat ook nog op zich wachten dus de volgende duurt nog langer wrs pas eind augustug weer een poging
Hallo allemaal, Ja ik zit in poging 2! Geen ivf meer, maar nu icsi. Dat is een langer spuitschema. Ik heb al twee weken decapeptyl gespoten om de boel plat te leggen en nu twee dagen menopur erbij. Ik hoop dat het nu lekker groeit allemaal en dat er een veel beter oogst zal zijn. Maandag de eerste echo en volgende week vrijdag de punctie onder narcose. De spannende tijd komt er dus weer aan.
Betties, ik heb ook icsi maar bij mij kunnen ze de punctie nor vooraf inplannen. Hangt dat niet af van hoe snel alles groeit?? Ik ga voor je duimen.
ha dames, ik ben, met als Fisher, ook aan het wachten op dag 1 van m'n nieuwe cylcus. De wachtcyclus duur erg lang, ik zit nu op CD 34. Op dag 1 kan ik mij aanmelden voor de cryo TP.