Ivf april/mei wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nietjes, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja twee uur is echt bizar. Maar ik begreep ook dat dan nogmaals het hele proces wordt verteld. Alweer! We hebben al een voorlichtingsavond bijgewoond, in een gesprek met de gyn veel gehoord en gister dus eigenlijk bij de intake ook het hele schema doorgenomen. De prikles is met max 6 stellen, dus het ligt er ook aan hoe druk het is en of er veel vragen zijn. Nou, ik heb geloof ik geen vragen meer...

Hoe doen jullie de combi met werk? Ik heb me gister na mijn breakdown ziekgemeld en ben voornemens om minstens een maand thuis te blijven. Het gaat al tijden niet goed met mij en dit was de druppel om nu even echt voor mezelf te kiezen. Ik wil deze poging zoveel mogelijk rust hebben en geen werkstress meer. Ik zit in een ontslagprocedure maar ging gewoon door met werken, en daarnaast al drie jaar iedere dag van de maand tellen en hopen dat je eindelijk zwanger bent, iuis, en 2 x miskraam hakken er ook lekker in.

2. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo info avond gehad voor het eerst in mijn leven mezelf gespoten. Morgen nog dat onderzoek en als alles goed is begin in 19-04 met spuiten lang protocol. Dus eerst onderdrukken. We zijn dan op vakantie dus even kijken hoe ik die spuiten op reis gekoeld kan houden. Spannend nu gaat het echt beginnen. Maar het is wachten wachten wachten Pfff

3. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Koeltasje meenemen?Met van die koelelementen? @nietjes
    Vergeet ook niet even als je ver weg gaat bij de apotheek om een medicijnenpaspoortje te vragen, dat scheelt een hoop gedoe bij de douane!

Hier nog 2 weken..morgen laatste sementest bij mn vriend, en dan weten we volgende week of het IVF of ICSI wordt!

4. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ff korte update van mij.
    Ik heb morgen de punctie.
    Er zaten 12 groter dan 15 wo en stel van 12. Kortom 12 doen er mee, nu hopen op voldoende eitjes, dat viel vorige keer tegen.
    Het hormoongehalte was wel 3 x zo hoog en dat is pos.!
    Succes allen en tot gauw...

Liefs jantien

5. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tachake hopelijk groeien je eitjes goed door dan kunnen zij rap puntie plannen :) ik kon het echt niet laten om te testen hahaha

@nik ik duim voor jou dat het icsi wordt..dan ben je toch zeker dat de zwemmertjes in je eitjes raken dan heb je meer kans voor de bevruchting

@jan10 succes voor morgen..laten wij duimen dat allemaal bevrucht wordt en goed verder deelt :)

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hier ben ik ook weer even. Zo om 10 uur de punctie. Bij mij zitten er maar twee goede follikels... Misschien drie. Dus Jan10 is doe een moord voor die van jou ;)

7. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes met de punctie. Ben benieuwd hoe jullie het ervaren. Veel sterkte!

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hier gister prikles gehad en moest mezelf ook prikken. Pfff, wat een drempel is dat zeg. Voor mij een enorme hoge berg in elk geval.. Klamme trilhandje en een traan maar uiteindelijk gedaan.

Poema, ik herrinner me nog dat jij steeds weinig eitjes hebt toch? Maar wel steeds zwanger. Ik hoop heel hard voor je dat deze keer meevalt en dat er een embryo eindelijk lekker blijft zitten! Sterkte met de punctie weer. Hoe gaat dat bij jou? Te doen?

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Klopt ik heb elke keer weinig eitjes (komt door leeftijd, ben 40). Eerste keer niet zwanger, tweede keer een miskraam. Dus ik hoop driemaal is scheepsrecht? In ieder geval ben ik helemaal happy, want er zijn uit die paar follikels die ik nu ook weer had, toch twee eicellen gekomen! Zondag hoor ik of het ook embryo's zijn.... Spannend dus nog even.
    @betties: ik vond dat prikken ook vreselijk. Maar geloof me, het went echt! Ik kan het nu echt overal doen en vind het niet meer eng! Succes.

10. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ betties ik vond het ook helemaal niks mezelf prikken in de les. vanaf 12-04 gaat het echt gebeuren. ben benieuwd of het me lukt en of het idd gaat wennen.

@ poema echt spannend hoor! ben heel benieuwd

ik heb vanmorgen mijn hysteroscopie gehad. het is geen pretje maar goed te doen. alles zag er goed uit :) nu gaat het echt beginnen.

11. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    #71 Nietjes, 11 apr 2013
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
    In afwachting om te starten:
    Scarebee--?--wachten op start
    Ella june--?--wachten op start
    Betties--2de kindje?--wachten op start

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Nietjes--1ste kindje--12-04 beginnen met decapeptyl

Stimulerende fase:
    Mar75-?-- start medicatie
    Tachake--3de kindje--start medicatie
    Nik--1ste kindje--start medicatie

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:

Jantien--?--icsi 2-- wachtbankje 12/4 punctie
    Numantje--1ste kindje--wachtbankje 16-04 testdag
    Poema--2de kindje--IVF 3

hoop dat die zo weer klopt :) anders hoor ik wel

12. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Poema veel zegt niet alles, liever paar goede.
    Punctie viel wat tegen, veel pijnlijker dan de vorige keer, toen vernam ik weinig. Maar goed resultaat 15 eitjes en zaad prima, kortom goede omstandigheden, nu afwachten!

Gr. J

13. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Nou als het mag dan sluit ik me aan :)
    wij starten als alles volgens planning verloopt met onze 4e icsi poging (die niet meer vergoed wordt) helaas hebben we nog geen kinderen. We moeten nu even afwachten tot ik weer ongesteld wordt dan mag ik weer starten met de pil en volgens plan start ik dan 12 mei met de decapeptyl.
    Kortom weer een spannende periode.

14. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ j10 spannend ik ga voor je duimen! Vervelend dat het meer pijn deed. Hoe lang duurde het ongeveer? Ik heb zelf echt geen idee. Lekker bijkomen op de bank met een kruikje :)

@ Miran78 Tuurlijk van harte welkom! De 4de poging zwaar hoor. Ik hoop dat dit jullie ronde word! succes!

15. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou, hier is het potje van mijn vriend weer ingeleverd... 24 april weten we of het ivf of icsi wordt! @numatje, wij hopen eigenlijk ook op ICSI ;)

16. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Even alles weer bijgelezen;Succes allemaal met de eitjes, terugplaatsingen, hormonen, wachtdagen, etc!!

17. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Veel bij te lezen hier vandaag :)
    Ja jezelf prikken is toch echt een klik die je moet maken in je hoofd hé. Maar goed,het is voor het goede doel hé ;)
    Aan de dames die net de punctie achter de rug hebben,mijn duimen draaien hier volop voor mooie emmy's :)
    Hier vandaag ook de eerste echo gehad. Niet zo veel eitjes, zaten er maar 7. 3 die een beetje groter al waren dan de andere 4. Maar de gynae vond het best een goed resultaat,aangezien ik maar 1 eierstok heb en nog maar 5dagen aan het spuiten was. Dus nu de 6e prik er in en verder spuiten tot zondag. Maandag dan weer controle en hopelijk dan de pregnyl al kunnen zetten voor woensdag dan de punctie.

18. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannende hoor Tachake, ik duim voor veel mooie eitjes!

19. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag van de lijst... :( eerder schreef ik al over de koorts van mijn man. De koorts bleef terugkomen dus hebben we onze eerste poging uitgesteld naar juni. Ook op advies van de fertiliteitsarts. Ik moet me er maar bij neerleggen :(

20. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah balen Mar! knuffel!

Deel Deze Pagina