Hey allemaal, Hier ben ik dan weer. Gisteren de pick up gehad en is me zeer goed bevallen. Heb er echt weinig last van gehad en ook nu voel ik me echt wel goed. Sinds deze ochtend dus begonnen met die leuke utro pillen op te steken Gisteren om 15u mocht ik dan nog bellen hoeveel effectieve eicellen er gevonden waren en ik had er net 10. Er waren er iets meer geplukt maar dus 10 eicellen gevonden. Vandaag rond de middag bellen ze me zelf om te vertellen hoe het staat met de bevruchting en wanneer nu de tp zal zijn. (maandag of woensdag) Hoe gaat het met de rest?
Nog even een extra update: ze hebben net al gebeld! We hebben van de 10 eicellen 7 mooie embryo's Op 6 hebben ze ivf toegepast en hebben we 5 bevruchtingen en op de andere 4 hebben ze icsi gedaan en hebben we 2 bevruchtingen. Geen idee waarom ook icsi want ze gingen in principe gewoon ivf doen. Misschien omdat het er 'maar' 10 waren en ze ons kansen wilden vergroten? Nochtans hebben we meer bevruchting met de ivf. Ga ik maandag toch eens gaan navragen bij de tp. Dus maandag 22april om 11u30 heb ik de tp en dan beginnen de lange wachtweken. fijn weekend allemaal
Ik heb een kort schema, en begin met Decapeptyl en dan binnen 3 tot 6 dgn met Menopur 150 eh. Succes meis!
Hee meiden! Wat een rust hier! Ik ben gister begonnen met de Decapeptyl! Was toch ietsje eerder ongesteld, zal wel door de spanning komen. Woensdag (morgen dus) mag ik beginnen met Menopur en 30 april hebben we de eerste echo! We zijn nu ECHT begonnnen!! YES!
En ik vergat nog te zeggen dat het prikken mij onwijs mee viel, was zo gebeurd en deed gelukkig geen pijn
Hey Nik, Het is hier ineens idd rustig. Heb wel gemerkt dat het onderwerp verplaatst is naar 'MMM clubs' dus misschien zijn de andere dames de weg hier naartoe kwijt. War fijn dat jullie nu ondertussen ook gestart zijn. Ik wens je heel veel succes toe en een mooie eerste echo met tal van eitjes Hier ondertussen sinds gisteren ons emmy aan boord. TP op dag 3 van een 8cellige embryo. Van ons 7 bevruchtingen schoten er nog 4 goede over. De andere 3 zijn nog afgevallen omwille van slechtere deling. Wanneer we voor de bloedtest ga weten we gelijk of we cryo's hebben. Nu moet ik 6mei voor bloedtest gaan. Dat is 2 weken na de tp. Zou ik vrijdag de 3e niet al een testje kunnen wagen, 2weken na de punctie? De pregnyl is dan al 16 dagen geleden. Ik weet het,geduld is een schone deugd maar ja als je in de MMM zit moet je soms al zoveel geduld hebben hé
Zo ik ben terug van vakantie het is idd er rustig. Hoe is het met iedereen en waar zijn jullie inmiddels in het traject. Ik ben begonnen met spuiten eerst onderdrukkende fase t/m 1-5 en dan weer activeren zeg maar. Vind het spuiten van mezelf niks! Kan er nog niet aan wennen. Hopelijk komt dat wel snel . Net acupuntuur gehad of het helpt geen idee maar het geeft me een goed gevoel. Volgende werk weer terug.
Zie ik het goed. Ben je zwanger is de ivf gelukt? Zo ja gefeliciteerd. Hoe is het nu. Wanneer heb je de echo?
Hoe is de tp gegaan? Op zich prima toch dat ze dan isci doen? Konden ze er nog meer over vertellen waarom ze dat hadden gedaan? Spannend hoor! Wanneer mag je testen?
Hey hey, hoe was je vakantie Nietjes? Er wat van kunnen genieten? Nu met een fris hoofd de ivf in gedoken 01/05 is niet veraf meer hé om te beginnen stimuleren Fijn dat de acupunctuur je zo goed doet, hoop voor je dat het je helpt bij het zwanger worden. Over de icsi : blijkbaar doen ze dat in ons ziekenhuis zo voor moest de spontane bevruchting via ivf toch problemen gaan geven. Zo doen ze dan een paar icsi om toch kans te hebben. Maar aangezien 5/6 van de ivf bevrucht waren is icsi de volgende keer niet meer nodig (hopelijk de ivf ook niet ) Of er cryo's zijn kom ik pas te horen bij de bloedtest. De punctie is super meegevallen,kleine prikjes gevoeld af en toe maar deed echt geen pijn. Had via infuus wat sedatie gehad en vaginawand ook verdoofd. Vond het zo fijn om alle follikels te zien verdwijnen op de echo TP ging ook goed. Alleen vervelend dat je daar met een volle blaas moet liggen en dan drukt de verpleegkundige keihard op je buik met de uitwendige echo om de gynae een mooi beeld te geven van de baarmoeder en waar het eitje word achtergelaten. Dat was minder prettig. 6 mei mag ik pas voor bloedtest,dat is 14dagen na de tp. Maar ik denk toch 3mei, 14dagen na de punctie een testje te wagen hoor... Waar zijn de andere dames gebleven?
Ja daar ben ik! Was het topic inderdaad kwijt! Wat een goeie verhalen hier, iedereen is goed bezig. Ik heb morgen de punctie! Wel een dubbel gevoel want woensdag waren er op de echo drie grote goede folikels te zijn en nog 3 van 15mm en 3 kleintjes die eigenlijk niet meededen. Hopenlijk gebeurt er nog wat en ands is het heel erg hopen dat die drie het ook echt gaan worden! Ik heb vandaag erg last van de pregnyl. Pfff, megamoe, duf en misselijk. Doet zjn werk dus wel denk ik dan... om 10 uur de punctie en dan wachten tot maandag... Hopenlijk in elk geval een tp van een topper. Ik reken nog maar even niet op cryos.
@nietjes klopt helemaal heb dinsdag en woensdag pos getest. Morgen de bloed test. Het is allemaal nog onwerkelijk en onzeker. Sorry dat ik me niet heb gemeld hier ben me actief op het andere topic. Maart april. Alle dames Heel veel succes de komende tijd. Kus sas
Wow gefeliciteerd! Dat geeft weer hoop voor ons! Hopen op een supergoeie bloedtest en een plakkertje!
Hi, hier even een berichtje van mij. Vandaag had ik de ounctie from hell! Zal de details besparen maar ik heb de boel bij elkaar gegild. De anderen die zaten te wachten op de gang zullen wel nooit meer durven nu... Rsultaat was ook slikken, maar 2 eitjes. Ik zit er dus wel even doorheen. Nu wordt het enorm spannend of er uberhaupt wel een goed embryo zalmzijn. Ik teken in elk geval niet op een cryo. Het zal ook eens een keer meezitten. Ik weet in elk geval niet of ik dit traject ooit nog aandurf, wat een trauma.
Wat vreselijk zeg! En dan zoveel pijn en ellende voor 2 kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Maar ja wie weet je hebt er maar 1 nodig! Je weet maar nooit ik duim voor je. Nu lekker op de bank met een kruik. Sterkte!!
Ja de vakantie was heerlijk echt fijn om zo aan de IVF te beginnen. Nu moet ik wel voor 1 mei ongesteld worden voordat ik weer verder mag. Sinds hele lange tijd niet meer zo gehoopt om ongesteld te worden. Om gek van te worden. Als ik jou was zou ik ook stiekem testen hoor. Spannend allemaal en komt voor jou wel heel dichtbij. Spannend! Succes. En waar zijn idd de andere dames gebleven er rustig hier
Hee meiden, Ik ga vanavond proberen bij te lezen, maar wilde ff melden dat we gister te horen hebben gekregen dat deze behandeling IVF wordt, dus geen ICSI nodig