Ivf april/mei wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nietjes, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, hoe vervelend dat het baarmoederslijmvlies te dik is, wist niet dat het te dik kon zijn. Wel te dun, maar wat moeten ze daar tegen doen?

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mijn baarmoederslijmvlies was 19mm bij de eerste echo. Heb provera gekregen omdat ik geen natuurlijke cycles heb. Ben dus ongi geworden, niet te zuinig ook. Hierdoor word het baarmoederslijmvlies dus dunner.. Hoop dat het vrijdag goed is. Kan ik eindelijk beginnen!!

3. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net gebeld. Ik ben nu ongesteld dus ze gaan er vanuit dat het gewoon dunner gaat worden ( dat hopen er dan maar) morgen gaan weer alles activeren en heb ik 2 spuiten per dag. 10-5 weer controle of er genoeg eitjes zijn en groot genoeg zijn. 10-5 horen we weer meer. Ben benieuwd en blij dat we wel gewoon door mogen gaan.

4. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend joh! En maar wachten en wachten. Zo vermoeiend! We doen het voor het goeie doel toch! Ik probeer er positief bik te blijven hoe moeilijk soms ook! Sterkte met wachten en hoop dat je vrijdag mag straten!

5. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belachelijk dat ze je zo lang laten wachten. Dat kunnen Ze toch niet maken!! Ik wil je veel strekte wensen. Het is al zo verdrietig en dan laten ze je ook nog zo lang in onderzekerheid :(

6. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met je? Kun je het allemaal een beetje aan. Vind zo jammer voor je en hoop dat snel je wens in vervulling mag gaan! Sterkte!

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik was inderdaad boos aan de telefoon. Vanmiddag werd ik nog teruggbeld en is er een afspraak gemaakt voor 28 mei. Een telefonisch consult, lijkt me prima. Had ik zelf ook voorgesteld. Dus ik schrijf mijn vragen op en dan komen we er ook wel uit. Ze hebben dus wel actie ondernomen. Nu zit de afspraak niet in de weg voor de volgende cyclus verwacht ik. Dus nu is het wachten op mijn ongi, dan een cyclus wachten en dan de cyclus erna weer starten met frisse moed.
    Ik zit bij het umc utrecht.

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi nietjes, ik zie in je handtekening dat jouw amh is bepaald. Ik zou dat ook graag willen laten doen, wie weet is die bij mij ook wel laag? Aangezien ik maar 2 eitjes uit 4 blaasjes had...? Ja, je zit zelf maar een beetje te denken wat het zou kunnen zijn.... Dit is jouw eerste ivf toch? Dus je weet nog niet of je een goede oogst hebt ondanks je lage amh? Heeft het zkh dit zelf bij je gemeten of heb jij het aangevraagd?
    Ik ben een lijstje aan het maken voor mijn telefonische afspraak...

Poppetje, we hebben onze vakantie gewoon geboekt. Ik ben het spuugzat om al drie jaar achter elkaar niets te kunnen vastleggen. We hebben gekozen voor een camping op de veluwe. Dus als het nodig is om bv voor echos naar het zkh te moeten dan zijn we binnen een half uur daar. Is dus wel te doen. Als ik nu ga doortellen ( mijn cyclus is altijd wel strak 26 of 27 dagen) dan zit ik in onze vakantie eventueel precies in een start van de stimulatie. Het zkh doet bij ons een eerste echo op dag 6 pf 7 dus ik denk dat het allemaal wel goed uit gaat komen. In elk geval geen punctie in die periode. Maar goed, dan is het even afhankelijk of mijn cyclus van deze gestimuleerde ronde korter of langer is? Wat is jouw ervaring? Ik heb nl 3 dagen utrogestan gebruikt maar ben daar maandag mee gestopt. Geen idee of daarvan mijn cyclus nu in de war kan zijn?

9. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ betties ik heb er niet om gevraagd dit hebben ze zelf gedaan omdat het vermoeden er was dat het niet goed zou zijn. Dit is idd mijn eerste ivf dus geen idee wat mijn oogst zou zijn ;). Maar als je twijfel je vraag je het tovch gewoon aan. Dat weet je het zeker! Wie weet is dat het probleem..... Gewoon doen! Ik ga zo weer naar de Mw. Van acupuntuur ben benieuwd! Baat het niet schaadt het niet zullen we maar zeggen.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @betties, ik kan je eerlijk zeggen dat ik na onze poging 2 dagen utrogestan heb gebruikt (tot aan menstruatie zere borsten gehouden) maar dat ik na 11 dagen na de punctie al ongesteld was! De maand erop was mijn cyclus wel gewoon weer netjes 28 dagen.

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja poppetje, ik wacht het gewoon af. Ik heb ooknog steeds heel zere borsten. Zat me al af te vragen wanneer dat klaar zou zijn, maar wie weet ook wel tot menstuatie, grrr.
    Nietjes, lekker maar de accu. Ik zou vandaag ook gaan, maar heb afgezegd. Wil ff helemaal niets... Start het weer op als ik weer ga beginnen. Ben even klaar met alles doen in het teken van een zwangerschap. Heb gister heerlijk biefstuk gegeten en aan de rose gezeten in de zon!
    Maar jij zit er natuurlijk middenin nu, dus go for it! Hoe gaat het spuiten? Heb je het eerder moeten doen?

Jan10 hoe is? Beetje bijgekomen van de teleurstelling?

12. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hey dames,
    Hier ben ik ook even. Laat vlug even weten dat ook onze poging erop zit. Negatief resultaat. Het is denk een hele slechte poging geweest. Ik schets even voor jullie mijn verloop vanaf de punctie.
    19/04: punctie
    22/04: terugplaatsing
    23/04: hele dag zware buikpijn
    24/04: roze afscheiding
    25/04: roze afscheiding, naar de avond toe bruine afscheiding
    26/04: bruine afscheiding
    27/04, 28/04 en 29/04: stille dagen
    30/04: bruinverlies
    01/05: begonnen met bruin,overgegaan in bloed,wel niet veel
    02/05: nog steeds bloedverlies, zonder krampen en niet zoveel als ms

Gisteren dus gebeld voor het bloedverlies en mocht vandaag al bloedprikken en dat was dus helaas negatief. Ik was dus al op dag 12 na punctie ongesteld. Gisteren word al aanzien als dag 1 dus mijn LF was maar 11dagen in totaal.

Ik moet nu een hele ronde overslaan en volgende ronde word een cryo ronde. Helaas hebben we er maar eentje overgehouden en ben ik zo bang dat die zelfs de ontdooing niet zal overleven en dat we dan 2maanden moeten stilliggen zonder resultaat.

Ik kom jullie wel nog volgen hoor hoe het jullie allemaal afgaat verder ;)

Alvast allemaal heel veel succes. Ik duim voor vele eitjes,vele embryo's en een super plakbaby'tje!!

13. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah balen Tachake! Ik hoop dat je embryo mooi ontdooit en dat de volgede ronde raak is! Knuffel!

14. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tachake wat een verdrietig nieuws. Het bloedverlies in het begin zou kunnen duiden op innesteling. Maar ja als het dan door gaat is geen goed teken :(. Hoop dat het snel lukt voor jullie! Sterkte en dan vol goeie moed de volgende ronde in.

15. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    minigirl--wachtenop start
    taartje84--wachten op start baarmoederslijmvlies te dik

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Nik--1ste kindje--start medicatie (waarschijnlijk ma of di punctie)
    Nietjes--decapeptyl 10-05 weer controle echo

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Numantje--1ste kindje--wachtbankje 16-04 testdag?
    Gritje--30 april testen?

Van het bankje gevallen :(:
    Jan10--negatieve test
    Betties--geen bevruchtingen
    Mar75--uitstel t/m juni
    Tachake--ongesteld geworden
    Poema--geen bevruchtingen

Zwanger :):
    Miran78--spontaan zwanger

16. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Tachake: wat rot! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! sterkte!

Ik mag vandaag beginnen met deca. Zondag uitgangsecho. Helaas voel ik me niet fit, vanwege darmziekte. Hopelijk leidt het niet tot een actieve ontsteking.

17. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    In afwachting om te starten:

taartje84--wachten op start baarmoederslijmvlies te dik

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Nik--1ste kindje--start medicatie (waarschijnlijk ma of di punctie)
    Nietjes--decapeptyl 10-05 weer controle echo
    Minigirl--decapeptyl, 05-05 uitgangsecho

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Numantje--1ste kindje--wachtbankje 16-04 testdag?
    Gritje--30 april testen?

Van het bankje gevallen :(:
    Jan10--negatieve test
    Betties--geen bevruchtingen
    Mar75--uitstel t/m juni
    Tachake--ongesteld geworden
    Poema--geen bevruchtingen

Zwanger :):
    Miran78--spontaan zwanger

18. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Hebben jullie ervaring met cryo's?
    Ik ben zo teleurgesteld dat deze ronde niet gelukt is en heb weinig vertrouwen in de cryo's, terwijl dit niet bij me past.
    Ben altijd pos! Deze ronde was perfect, had dit niet verwacht...
    Moet weer ff de sprietig vinden. Iemand met ervaring?

Liefs Jantien

19. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minigirl fijn dat je ook mag starten! Jij hebt veel sneller als ik de eerste uirgangsecho apart hè. Succes!

@jan10 ik snap dat je heel erg teleurgesteld bent. Het klonk ook allemaal heel hoopvol en dan toch gaat het niet goed. :( ik heb geen ervaring cryo's hoeveel had je er nog in de vriezer. Helaas kan je er niet bij helpen.

Ik vind nu ik dat lijstje goed bekijk zeer weinig mensen in het rijtje zwanger. :(

20. Nietjes

Nietjes Actief lid

12 feb 2013
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje doen jullie nog iets speciaals met voeding? Je leest bijv. Over tarwekiemolie of andere dingen?

Deel Deze Pagina