ivf-baby wordt afgestaan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een ontzettend misleidende titel zeg!
    Vreselijke situatie, moet meteen weer denken aan die stellen waarbij het zaad mogelijk was verwisseld (IUI).
    Elmo

Aanvulling: denk niet dat je kan oordelen over hoe het zou voelen als je het zelf niet hebt meegemaakt. Hier kan je inlevingsvermogen niet bij vrees ik.

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Echt kan niks anders zeggen als dat ik echt heel veel respect heb voor die vrouw!!

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier sluit ik me volledig bij aan. Krijg het al benauwd als ik er over nadenk:(

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Diep respect voor die vrouw. Het moet hartvescheurend zijn als zoiets je gebeurd...pff moet er niet aan denken zeg.

6. gimena

gimena Niet meer actief

idd respect voor die vrouw!~
    zou me heel moeilijk lijken.
    xx

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    toen ik de titel las verwachte ik een heel ander verhaal!

Maar wat vreselijk zeg... En ontzettend moedig van die vrouw!

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dit is echt de nachtmerrie van een ieder die dit soort behandelingen ondergaat. Hier staat het complete verhaal; Woman implanted with wrong embryo to give birth - TODAY Health de rillingen lopen ervan over mijn rug. Wat vreselijk voor beide paren en wat een kracht en moed heeft die vrouw die het kindje gaat afstaan.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heb veel respect voor deze vrouw
    je zou het echt moeten kunnen hoor het leeft toch maar even 9 maanden lang in jou buik

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeetje mina dat lijkt me vreselijk! Heb wel respect voor die vrouw

Er was ook een stel in Babyboom die dus de verkeerde embryo teruggeplaatst kreeg. ze was zelfs zwanger maar heft de zwangerschap afgebroken.

Daarna is ze nooit meer zwanger geraakt. Natasja en nog iemand,

Het lijkt me vreselijk, maar inderdaad! Respect hoor :D

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

het verkeerd terugplaatsen ect komt helaas veel vaker voor dan bekend is. moet er in mijn situatie ook zeker niet te lang bij stil staan

12. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben het eens met Elmo dat dit zo heftig is dat het ons voorstellingsvermogen te boven gaat. Je weet niet wat je in zo situatie zou doen, maar alleen wat je nu denkt te doen.

Ik heb diepe bewondering voor deze vrouw. Alleen al voor het feit dat ze hierover een beslissing heeft moeten nemen.

@babyboom. Babii, ik dacht niet dat het stel uit Babyboom zwanger was geraakt? Ik meen me te herinneren dat ze 5 dagen na de terugplaatsing een spiraaltje heeft geplaatst om juist een zwangerschap te voorkomen. Misschien heb ik het verkeerd, maar desalnietemin een afschuwelijk verhaal.

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjemig.. het zal je overkomen zeg.. kan idd niet meer dan héél veel respect hebben.

14. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Idd veel respect voor deze vrouw. Ben het wel met Elmo eens: dit gaat je voorstellingsvermogen te boven.
    Bah.. ben er even helemaal stil van.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo denk ik er ook over. een kind wat ik draag is mijn kind wat het dna ook zou zijn. als er niet zoveel bij kwam kijken stond ik zonder problemen mijn eicellen af. tis gewoon een bouwsteen die je nodig hebt om een kindje te krijgen.

heb diep respect voor de (draag)moeder dat ze dit kindje wil afstaan. ik zou het niet kunnen en het kindje als mijn eigen kindje zien

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje wat heftig zeg, wat staat (stond) die vrouw voor ene moeilijke keuze.

Dit gaat inderdaad je inlevingsvermogen te boven...

19. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje, wat vreselijk zeg! Ben je al zo lang bezig voor een kindje, ben je ein-de-ijk zwanger en blij dat alles goed gaat, kom je er dan achter dat het kindje van iemand anders is... Echt afschuwelijk. Erg dapper dan die vrouw dat ze het kindje aan de biologische ouders geeft!

20. Blaak

Blaak Niet meer actief

Idd!!;)

Deel Deze Pagina