Wat een ontzettend misleidende titel zeg! Vreselijke situatie, moet meteen weer denken aan die stellen waarbij het zaad mogelijk was verwisseld (IUI). Elmo Aanvulling: denk niet dat je kan oordelen over hoe het zou voelen als je het zelf niet hebt meegemaakt. Hier kan je inlevingsvermogen niet bij vrees ik.
Diep respect voor die vrouw. Het moet hartvescheurend zijn als zoiets je gebeurd...pff moet er niet aan denken zeg.
toen ik de titel las verwachte ik een heel ander verhaal! Maar wat vreselijk zeg... En ontzettend moedig van die vrouw!
Dit is echt de nachtmerrie van een ieder die dit soort behandelingen ondergaat. Hier staat het complete verhaal; Woman implanted with wrong embryo to give birth - TODAY Health de rillingen lopen ervan over mijn rug. Wat vreselijk voor beide paren en wat een kracht en moed heeft die vrouw die het kindje gaat afstaan.
heb veel respect voor deze vrouw je zou het echt moeten kunnen hoor het leeft toch maar even 9 maanden lang in jou buik
Jeetje mina dat lijkt me vreselijk! Heb wel respect voor die vrouw Er was ook een stel in Babyboom die dus de verkeerde embryo teruggeplaatst kreeg. ze was zelfs zwanger maar heft de zwangerschap afgebroken. Daarna is ze nooit meer zwanger geraakt. Natasja en nog iemand, Het lijkt me vreselijk, maar inderdaad! Respect hoor
het verkeerd terugplaatsen ect komt helaas veel vaker voor dan bekend is. moet er in mijn situatie ook zeker niet te lang bij stil staan
Ik ben het eens met Elmo dat dit zo heftig is dat het ons voorstellingsvermogen te boven gaat. Je weet niet wat je in zo situatie zou doen, maar alleen wat je nu denkt te doen. Ik heb diepe bewondering voor deze vrouw. Alleen al voor het feit dat ze hierover een beslissing heeft moeten nemen. @babyboom. Babii, ik dacht niet dat het stel uit Babyboom zwanger was geraakt? Ik meen me te herinneren dat ze 5 dagen na de terugplaatsing een spiraaltje heeft geplaatst om juist een zwangerschap te voorkomen. Misschien heb ik het verkeerd, maar desalnietemin een afschuwelijk verhaal.
Idd veel respect voor deze vrouw. Ben het wel met Elmo eens: dit gaat je voorstellingsvermogen te boven. Bah.. ben er even helemaal stil van.
Dit is de weblog van het IUI verwissel stel. Dawn&Maus - IUI/IVF - Antistoffen - Endometriose - Vervroegde Overgang - Babyboom
zo denk ik er ook over. een kind wat ik draag is mijn kind wat het dna ook zou zijn. als er niet zoveel bij kwam kijken stond ik zonder problemen mijn eicellen af. tis gewoon een bouwsteen die je nodig hebt om een kindje te krijgen. heb diep respect voor de (draag)moeder dat ze dit kindje wil afstaan. ik zou het niet kunnen en het kindje als mijn eigen kindje zien
Jeetje wat heftig zeg, wat staat (stond) die vrouw voor ene moeilijke keuze. Dit gaat inderdaad je inlevingsvermogen te boven...
Jeetje, wat vreselijk zeg! Ben je al zo lang bezig voor een kindje, ben je ein-de-ijk zwanger en blij dat alles goed gaat, kom je er dan achter dat het kindje van iemand anders is... Echt afschuwelijk. Erg dapper dan die vrouw dat ze het kindje aan de biologische ouders geeft!