Hi meiden, Mijn titel zegt het al Na hoeveel dagen Decapeptyl spuiten werden jullie ongi? Ik zit vandaag op dag 14 en had morgen eigenlijk al de echo om tekijken of alles schoon enz is, maar ik ben nog steeds niet ongi De echo is nu verzet naar volgende week maar de verpleegkundige zei wel dat als ik het over een paar dagen nog steeds niet ben ik een zw-test maar eens moet doen..
Hey Gabbel, Ik zie dat je nog helemaal geen reacties hebt.... Ik heb ook decapeptyl gebruikt. Volgens mij werd ik na een dag of 3/4 ongi. Maar weet het ook niet precies meer. Is nu en jaar geleden. Hopelijk wordt je ongesteld of ben je zwanger!!! Heb je de pil geslikt voor je aan de deca begon?
Dankje kleintjevoorons Ik ben nog steeds niet ongi geworden En nee, ik heb geen pil geslikt. Ik heb op google gelezen dat de meeste vrouwen rond dag 8 al een bloeding krijgen maar ik word hier heel erg onzeker van.. (ik weet het dat krijg je van google ) Dinsdag moet ik voor een echo, of ik nu wel of niet ongi word en dan doe ik die maandag wel een zw-test als het nog steeds niet zover is.. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat ik zwanger ben/kan zijn Liefs!
Gabbel, Ik zou gewoon een test doen. Je kan jezelf wel langer kwellen maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ander hou je jezelf misschien in de waan dat je zwanger kan zijn. En met jou voorgeschiedenis, hoe graag ik je het ook gun, zal dat wel onwaarschijnlijk zijn. Succes en ik ben benieuwd wat er uit komt. Kan het trouwens gevolgen hebben voor de ICSI als je niet ongi wordt?
Hoi hoi, Ik werd de 1e keer helemaal niet ongesteld door de decapeptyl heen. En volgens mij is dat ook heel normaal. De 2e keer wel, maar maar heel iets. Je cyclus wordt platgelegd door decapeptyl, dus sommige meiden reageren erop door niet ongesteld te worden. Ik had dat dus ook. IVF-verpleegkundige zei dat dat normaal was en dat we gewoon door konden gaan met puregon! Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! Succes! Liefs Loesie
gabbel: toevallig heb ik deze vraag gister aan de gyn gesteld!! ik was hier voor ons startgesprek en vroeg mij dit dus af! zijn antw was als volgt: ik moet op dag 23 van deze cyclus beginnen met decapeptyl, ik heb een cyclus van 28 dagen (normaal) dus zou nu ook gewoon 5dagen misschien 6 ná t starten met dec. ong moeten worden! je cyclus schijnt dus "zelfde" te blijven als zonder decapeptyl, met kans op speling van 1a2 dagen! ik zou als ik jou was gewoon een test doen hor!!! succes en hopelijk kun je hier wat mee!! er zijn overigens wel meer dames waardoor de ongi later komt,...door spanning en/of verandering van cyclus/hormonen enz. (voorbeeld: mijn cyclus was altijd 31dagen..toen ik met iui begon veranderde dit in 28 (geen idee hoe) en toen ik aan clomid begon varieerde t tussen de 25 en 28 en nu slik ik niets en dus denken we dat mn ongi tussen de 26 en 30 dagen komt :s )