ivf behandeling oost zuid limburg ziekenhuis in genk

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moeder en vader, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder en vader

25 okt 2014
    10
    0
    0
    heerlen
    #1 moeder en vader, 8 dec 2014
    Laatst bewerkt: 8 dec 2014
    Hallo mijn man en ik hebben afgelopen zaterdag onze eerste afspraak gehad met mvr mestdagh mvr is heel goed in haar werk ze heeft niet de tijd om echt persoonlijk te zijn maar ze is direct en eerlijk!! En ik vind als je serieus ergens mee bezig bent moet ook dat serieus gebeuren. Ik heb even een inwendig onderzoek gehad en het zag er goed uit. We hebben al bloed geprikt en 15 dec krijg ik een baarmoeder onderzoek waarbij ze me in de baarmoeder gaan kijken. 8 januari moet mn man zijn zwemmertjes afgeven en 20 januari hebben wij ons eerste gesprek met de arts voor ivf behandeling in dat gesprek krijgen we alle info over hoe en wat er allemaal op ons afkomt. Wij zijn inmiddels 9 jaar bezig om zwanger te kunnen worden. In 2010 heb ik al n kijkoperatie gehad en mijn eileiders zitten helemaal dicht verkleeft waardoor ik niet zwanger kan raken en het zaad van mn man is ook niet goed. Hij heeft sterke ertussen zitten maar die kunnen dus niet door mn eileiders heen omdat die dicht zitten. Mvr mestdagh heeft ons al gezegt dat het met ivf gaat lukken!! En heeft alles meteen in werking gezet woeoehoeoeo!!! Gr wendy ps ik heb al eerder even een voorstelling gedaan met als onderwerp lief klein wonder.... veel liefs xxxx en even n vraagje als wij zwanger zijn moet je dan toch nog na je eigen huisarts? Misschien rare vraag maar vroeg het me ff af??? Alvast bedank

2. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Hoi Wendy,

Ikzelf ben woonachtig te Limburg, maar ben voor mijn IVF/ICSI behandelingen overgestapt naar Brussel. Daar zijn ze wat betreft mijn mening toch verder gevorderd.
    Ben behandeld door een professor, die zich verre-van afstandelijk gedroeg. Hij nam zelfs de tijd om persoonlijke vragen te stellen en je op je gemak te doen voelen. Voelde mij daar dus absoluut geen 'nummertje';).
    Bij de 1ste poging in Brussel was 't ook meteen raak (was de 4de poging uiteindelijk).
    Hoop dat je geluk mag hebben. Die volgende zin die je aanhaalt; ze heeft gezegd dat het met IVF gaat lukken, zou ik toch niet té letterlijk nemen. De kansen dat het bij IVF lukt, zijn procentueel berekend en geen zekerheid op een zwangerschap, dus in dat opzicht zou ik je niet al te hard vastpinnen aan die uitspraak. Kwestie van niet te hard teleurgesteld te worden, moest 't niet lukken.
    Duimen omhoop voor je;)!! Grtjs

3. moeder en vader

25 okt 2014
    10
    0
    0
    heerlen
    hallo yaamke ik snap helemaal wat je bedoeld maar in 2010 hebben ze ons dat ook gezegd dat het met ivf gaat lukken aangezien onze situatie ( wij hebben toen zelf de beslissing genomen om een goeie pauze in te lassen en hebben eerst alle dingen gedaan die we nog wilde doen
    . en ook dat is bij iedereen anders wij hebben er alle vertrouwen in en de een kan het hebben dat er niet genoeg persoonlijk contact is en de ander niet daarbij hebben de doktoren die de ivf gaan doen wel meer contact met je en leggen je meer uit ook iedere arts is anders en je kan zelfs kiezen welke arts je wilt wij hebben gekozen voor iemand die direct en eerlijk is en dat is zij mvr mestdagh en in welk of naar welk ziekenhuis je ook gaat overal is het anders. maar nogmaals ik snap wel heel goed wat je bedoeld begrijp me niet verkeerd en idd teleurstellingen zijn nooit leuk maar wij zijn dat wel gewend ook daar gaat iedereen anders mee om sorry maar das mijn mening ieder lichaam en iedere vrouw gaat daar ook anders mee om.dankjewel wij hopen ook dat onze droom snel mag uitkomen xxxx

4. moeder en vader

25 okt 2014
    10
    0
    0
    heerlen
    wil graag meer ervaringen horen? en ben benieuwd hoe jullie dit meemaken wij zijn iniedergeval heel positief over genk en hebben geluk met mvr mestdagh ze is n lief mens. en staat klaar voor je wat betreft ivf behandeling! zoals ik al schreef ze is direct en eerlijk nou mooier kan je het niet hebben toch? en daarbij ik heb nog nooit gevoeld hoe het is om een klein mensje in mn buik te hebben en ik denk dat die verlangen er toch echtwel mag zijn naar bijna 9 jaar!! laat ieder zijn mening hebben en jazeker mag dat maar laat ook ieder er van genieten als het positief is dankjulliewel dames

Deel Deze Pagina