IVF behandeling Spaarne/VU

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by koekjesbakker, Oct 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Sinds kort kun je ook vanuit het Spaarne Gasthuis (Haarlem) het hele voortraject voor IVF doen (de echo's etc), de daadwerkelijke terugplaatsing is dan in het VU.
    Dit zorgt ervoor dat je niet de wachtlijst hebt voor de IVF behandeling in het VU. (die heeft namelijk te maken met een personeelstekort voor de aanloop naar de punctie).
    Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik loop nu nog voor IUI in het Spaarne en vind het heel fijn daar. Als we doorgaan voor IVF wil ik deze optie graag aanpakken, ik ben alleen heel benieuwd of het echt geen invloed heeft op de resultaten...

Alle input wordt gewaardeerd!

2. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met een "dubbel" ziekenhuis, maar kan volgens mij prima los van elkaar. Het is namelijk is het monitoren en dan punctie en eventueel terugplaatsing.
    Heb wel zeer positieve ervaringen met VU.

3. Ninge

Ninge Bekend lid

Jan 27, 2016
    900
    123
    43
    Female
    Ik ben zowel positief over Spaarne, iui en Vu, ivf, waarbij ik zelfs het Spaarne iets fijner vond. Ik zou er dus zeker voor gaan. spaarne had de beste iui cijfers en ging de mensen van het vu destijds scholen in het meten van de eicellen, dus het lijkt mij dat je dan super goed zit! Fijn dat het kan! Punctie is dan wel in het VU, want met je eitjes zelf naar het ziekenhuis rijden lijkt mij zo'n armoedig gedoe....

Share This Page