Hallo dames, is er iemand hier die aan het IVF traject bij de UMCG heeft gedaan? Ik ben gepland voor een spreekuur begin januari maar ik weet niet zeker wat voor gesprek dat is. We hebben al toestemming gekregen om aan het traject te gaan beginnen en we krijgen nu een brief voor een spreekuur. Is het gewoon een informatie gesprek? Kan je daarna gelijk beginnen met alle onderzoek die voor de traject nodig zijn en eigenlijk aan het traject beginnen? Is dat het begint? Verwacht ik dat op januari me de behandeling zelf kan beginnen? Hebben jullie goede ervaringen bij de UMCG? Alvast bedankt!
Doorgaans krijf je een intake gesprek, een paar weken later een behandelplan en na een maand pil mag je dan vaak beginnen! Ik heb in januari mijn gesprek en ga ervanuit dat ik in maart begin Maar ik zit in Zwolle.
Wat catmommy zegt. Wij moesten ook nog naar een infoavond (weet niet of dit overal zo is) en er moet bij jou en je partner bloedgeprikt worden voor hiv en nog iets. Ligt ook aan je cyclus wanneer je begint. Je kan niet midden in de cyclus beginnen.
Ik vond het belachelijk lang duren in Groningen dus hebben wij onze icsi in samenwerking met mcl (leeuwarden) waar alles zeer snel ging. Geen wachtlijst geen onnodige afspraken en soepele planning. Terug plaatsing en bevruchting waren wel in umcg
wij ook afgelopen week net gesprek gehad in umcg, 6x iui gehad, niet gelukt. Dus intake gesprek gehad, nu blijkt dat ze nog weer een cyclusanalyse willen om te zien of de ivf in eigen cyclus kan of niet. dus dat was weer een domper vanuit het umcg, als ze dat eerder hadden gezegd kon de cyclusanalyse al geweest zijn en wisten we nu of het eigen cyclus word of niet. dus we moeten weer wachten.