Wat spannend Jane..we horen er graag alles over! Succes en sterkte voor de toekomst. Ik duim voor je!
Alles viel mee en het gaat nu ook vrij snel.. Aangezien ik mijn menstruatie een dezer dagen al verwacht starten we met de volgende cyclus. Ik krijg het korte protocol. 25-09 de contracten inleveren en dan direct de prikinstructie. Ze was zeer positief en verwacht een positief resultaat met IVF aangezien ik verder geen afwijkingen heb in mijn baarmoeder maar alleen in mijn eileider. We gaan voor 1 embryo per tp en indien kwaliteit goed is word de rest ingevroren. Als alles goed gaat heb ik over 6 wkn de eerste terugplaatsing.
Klinkt goed, Jane! Ik heb ook het korte protocol gehad, en vond het daardoor niet erg belastend. Succes!
@Jane: heel veel succes komende periode! Ik duim! @Katalaya: Gefeliciteerd! Wat fijn om weer een succes verhaal te zien! @Beiden: Waar hangt vanaf of je een kort of lang protocol krijgt? Hier weer veel last. Voel nu constant (al een volle week) een stekende pijn rechtsonderin. Precies bij mij eierstok. Is weer een nieuw kwaaltje. Wordt er niet goed van. Sta er niet van te kijken dat daar een dikke cyste ofzo zit. 1 oktober pas naar de gyn. Moet nu vaak paracetamol nemen. Vooral 's nachts, als je erop gaat liggen letten. *zucht*. Wat zal ik blij zijn als ik ooit een keer zwanger mocht zijn!