Zenuwen...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by llkh1984, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Mijn man en ik zijn al 7,5 jaar bezig met onze wens, waarvan 5,5 in de mmm.

In de loop der jaren heb ik al 2 operatie,Accupuncuur, homeopaat+bioresinant, 7iui's, 1ivf, en cryo's gehad.
    De vorige keer zijn Er 4 cryo's ontdooit en 0 teruggeplaats en deze laatste ronde is de laatste cryo ontdooit en tot onze verbazing wel teruggeplaatst.

Ik ben daardoor op van de zenuwen. De eerste ivf in zijn geheel niet goed verlopen en we hebben heel sterk het gevoel bij de ene ivf te laten. Emotioneel kan ik best een tweede of derde poging hebben, alleen lichamelijk niet. Hierdoor hangt "alles" nu af van deze ene cryo.

In een periode dat je juist moet rusten en ontstressen is dit nu niet echt een ideaal plaatje.

Wie heeft een idee wat ik nog meer kans doen om de innesteling te bevorderen. Vrijdag hebben we de terugplaatsing van onze 3dagen oude cryo al gehad, dus misschien is het ook al wel te laat om iets te doen.

Helaas ben ik dan ook nog eens werkloos en heb naast het oppakken van een studieboek, waar ik me niet voldoende mee kan afleiden, geen afleiding. Rust alszijnde stilzitten voldoende, maar niet in me koppie.

Wie kan zich hierin herkennen en heeft misschien wat tips?

Xx
    L.

2. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

Jul 20, 2012
    458
    0
    16
    Female
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    beste,
    Op internet zul je heel veel tips vinden en ook lotgenoten zullen heel veel kunnen mededelen, maar het gaat er om dat je doet waarbij JIJ je goed voelt, dat is het voornaamste.
    Buiten dat je een behoorlijke portie geluk nodig hebt, zijn dit de dingen die ik wel vaker lees : vooral geen zware dingen tillen, warm houden van de baarmoeder is goed voor de doorbloeding (bijv. sokken dragen in bed of met de voetjes op een warmte kussen leggen), geen koude etenswaren nuttigen (schrikt de baarmoeder van) zoals melk, ijs etc. 1 x Granaatappelsap per dag schijnt goed te werken voor de innesteling. Dit zijn geen garanties, maar zou zomaar tips kunnen zijn die ook voor jou werken.
    heel veel suc6 met je wachtperiode en hopelijk heb je binnenkort een positieve test in jullie handen.
    Jolanda

3. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Jolanda,
    Dank voor je reactie.
    Waar ik meeste aan zou hebben is wat meer rust tussen de oren. Helaas nu even niets aan te doen.
    Xx
    L.

4. kissi

kissi Actief lid

Jul 13, 2011
    271
    0
    0
    Lieve,
    Vooral bij jezelf blijven. Ben wie je bent. doe ook wat jezelf wil. Kijk eens wat vaker in de spiegel en wees trots op jezelf. En zeg dat ook jij er mag zijn. Je kunt het!

Share This Page