Nou... toch straks een kerstboom opzetten hier. Ik wilde weg, naar het strand of wat dan ook om de tijd sneller te laten gaan. Mijn lief vind al die inspanning op een strans maar een slecht plan, dus ik heb 'doe rustig aan huis arrest' hahahaa....
Maria, ik denk eigenlijk dat je positief gaat testen de 28e... Zomaar een ingeving, maar denk het... Wilde ook het liefst naar de zon, maar vriendlief kon geen rij krijgen Goed dat je een kerstboom gaat neerzetten; wordt de laatste kerst met zijn tweetjes ! Liefs!
Juul... Heb je vaker onderbuikgevoelens die uitkomen? If so... Ik word heel blij van wat je schrijft!! Eigenlijk word ik sowieso heel blij van wat je schrijft, maar toch interessant om te weten of je vaker onderbuikgevoelens hebt die uitkomen!
Het is nu heel gevaarlijk om ja te zeggen, maar ja... Mijn onderbuikgevoelens zijn vaker uitgekomen. Alleen pin me er niet aan vast hé!!! Zo heb ik al in 2006 in een dagboekje gezet dat ik het gevoel had dat onze kinderwens wel eens heel lang kon gaan duren, waren toen nog geen indicaties.. Wist het toen mijn schoonzusje zwanger was voor ze het zelf wist... En voelde (helaas) ook dat het bij mij niet goed zat toen ik zwanger was, terwijl ik nog niet eerder zwanger ben geweest. Wist ook bij beide broers wat het werd, maar goed, of het nu alle keren toeval was ???? Wie zal het zeggen ? Anyway, ik denk gewoon SUPERPOSITIEF voor je meid!!! Wil je geen valse hoop geven, want ik weet als geen ander hoe hard de teleurstelling dan weer aankomt, maar aan de andere kant... Die hoop kan ook positief werken! Volgens The Secret werkt het in elk geval ! De duimen draaien!!! xxx
Mooi een mede Secret Lezerer! Ik hou ervan! Geeft toch vertrouwen en een deksel op je neus krijg je altijd als het niet lukt. Ongeacht hoe groot je hoop of verwachting was voordien. Dit geeft nu een fijn gevoel! LIEFSS!! EN ik hoop dat je voor jezelf ook snel goede dingen voelt!
Thnx girl! Staat je kerstboompje mooi trouwens? Mijn eigen gevoel voor mezelf is lastig. Die wordt soms overwoekerd door angst dat het niet lukt... Ergens denk ik dat het een tweeling zal gaan worden, maar ook omdat me dat heel leuk zal lijken ! Mijn vriend is ervan overtuigd dat we een jongetje zullen krijgen One Sweet Day... Maar goed, eerst morgen maar even de bloeduitslag afwachten. Enne, jij nu naar bed . Je rust is heeeeel belangrijk nu !!! Knuff voor allemaal!
Helaas mag ik volgende week pas testen De 28e pas. Ik heb dat ook, dat het gevoel overstemd wordt door de angst. Maar ik weet zeker dat ik ooit moeder wordt. Hoe dom of naief dat misschien mag klinken. Een tweeling! Gaaf hoor! E jongetje, meisje, ~ellebei. Alles leuk. Dat het in 2011 maar mag gebeuren! Ik vind je lief! Ik ga je positiviteit sturen straks Ga ook maar snel slapen Welterusten voor iedereen.
Haar gevoelens komen wel vaak uit hoor, net als die van mij. Ik kan iets dromen en dan komt het ook uit of het gebeurd. Heel eng! Zo wist ik dat Juulz een tijd geleden zwanger was..... Dat wist ik al 2 dagen na haar ovulatie.... Helaas kwam haar gevoel bij mij niet uit deze ronde, dat ik zwanger was..... Maar dat kan omdat ze te graag wilde voor me . Slaapse meiden!
Hier soms ook last van voorgevoelens. Alleen zijn ze niet altijd kloppend merk ik. Maar regelmatig wel. Juulzon dacht bij mijn laatste iui ook dat het raak was, maar dat was juist een iui met heel slecht zaad. Maar zoals juulzon al schrijft heeft ze het vaak ook wel goed. Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ik niet zomaar zwanger zou worden, maar had niet verwacht dat het zo lang zou duren. En door het zo graag te willen, klopt het ook niet altijd wat ik voel. Succes dames En juulzon: jij succes op je gesprek. Wie weet komen we elkaar in jan tegen, want ik verwacht 3 jan te mogen beginnen met ivf. Denk dat vandaag mijn ei is (op dag 18, zoals elke rustmaand)
Oeh meiden, ik ben nu pas up and about! Lekker lang geslapen 10 over 8 werd ik uit mezelf wakker voor de bollen en toen heb ik verder geslapen Liefss
He meiden, juulz heeft idd altijd gelijk. Wij denken zelf ook dat we een tweeling krijgen. Ik ben zelf 1 van een eeneiige tweeling. Normaal is altijd alles hetzelfde, alleen met zwanger raken (gelukkig) niet. Ik zou mijn zus de ellende die wij hier vrouwen meemaken willen besparen (klinkt raar, maar bedoel het positief. Ik hoop natuurlijk dat niemand dat hoeft mee te maken) Juulz hoe laat krijg je wat te horen vandaag? Succes
Dag lieverds, Vandaag mijn eerste vrije dag! Zou eigenlijk met mijn broer gaan shoppen voor kerstcadeaus, maar hij belde af omdat zijn kleine meisje oorontsteking heeft en dus niet naar de kinderopvang gaat. Dus een dagje helemaal niets hoeven. Heb dan ook nog niets nuttigs gedaan . Ja, lekker gebeld met mijn ouders, op het gemakje aangekleed enzo. En denk dat ik zometeen toch maar spontaan bij mijn andere broertje langs ga. Zie ik mijn kleine neefje weer. Oh ja, vergeet bijna het allernuttigste van vandaag: mijn ovulatietest was ineens positief!!! De Clearblue smiley lachte me tegemoed! Had het echt niet verwacht, want ik haal die staafjes er altijd uit, om te kijken hoe donker / licht ze zijn en was-ie gisteren nog hartstikke licht, nu ineens donker en dus lachend! Vanavond dus maar vroeg onder de wol In het kader van, niet geschoten is altijd mis Vandaag word ik rond 15u30 gebeld voor de uitslag. En nee, heb hier geen voorgevoel bij. Stiekem denk ik dat-ie tóch wel goed gaat zijn, maar dat komt vooral omdat ik het A. hoop en B. de echo toen niet slecht was. Wat Zonnetje schrijft is natuurlijk ook zo: we willen zo graag, we hopen zo sterk... Voor ons allemaal... En dan denk je extra positief! Aan de andere kant... soms dan lees je al een tijdje met elkaar mee (met velen van jullie) en daardoor heb ik soms dan ineens, bij het lezen van de berichtjes, de bewoordingen, of wat dan ook, het gevoel van: dit zou 'm écht wel eens kunnen zijn! Ik kan niet anders zeggen dat ik met heel mijn hart en ziel hoop dat wij in 2011 allemaal goed nieuws krijgen. Een buikje mogen krijgen. Een mooi baby'tje mogen voelen. We wachten al zo lang... Als die baby-zieltjes eens wisten wat voor een lieve mama's en papa's er hier op ze wachten.... Laat vanavond wel even weten wat de uitslag was ! Dikke kerstknuff allemaal! xxx
Jaaa een smiley!! Goed hoor Juul! Ga inderdaad maar lekker vroeg onder de dekens. Ik ben allemaal blij dat iedereen zegt dat Juul altijd gelijk heeft Ik zal even een plaatje posten van onze Dibbes. Overigens.... Ze zeggen bij het VU dat dit 9 cellig is... maar ik tel er tien.... Jullie?
Ik weet niet waar ik naar moet kijken, maar hij ziet er echt mooi uit! Enneuh Dibbes, hoezo dat? Dialect ofzo? Mooi dat je "Dibbes" ff komt showen.
Dat is mooi juul, toch een mooie smiley op je ovu test. Veel plezier vanavond, idd niet geschoten is altijd mis.
Nou... als je nog niet weet of het een jongen of meisje is, kan je Ukje zeggen, of Itsie Bitsie, of Dibbes, haha
Echt een mooie emmy!!! Wow! Ik ga zo onder de wol Maar wilde nog even laten weten wat de uitslag was.... Heb niet doorgevraagd, doe ik morgen, maar ze zeiden dat het 'op het randje zat'. De waarden van de twee hormonen die ze gemeten hadden 'waren nog net voldoende' en ik zat 'net niet in de gevarenzone'.... Op de uitgangsecho waren dus 8 follikels te zien (4 aan weerszijde). We gaan door met IVF.... Moet jullie bekennen dat ik het gesprek morgen even wil afwachten en wat details wil vragen.... Succes allemaal, duimen draaien voor ONZE WONDERTJES! Dikke knuff!