Gister bij het sporten trouwens een pril zwangere en iedereen feliciteerde haar en ze zat helemaal te stralen. Ze had zelfs haar echofoto's meegenomen en ze kreeg de volle aandacht. Dat stak wel even. Natuurlijk heb ik ook jaloerse gevoelens. Maar meer in de zin van: dat had ik ook zo graag gewild. En dan weet ik me even geen houding te geven. Ook omdat ik haar niet zo goed ken. Vriendinnen die zwanger zijn, bespring ik altijd Daar ben ik nog nooit verdrietig om geweest. Maar die begrijpen het ook als ik een dagje heb dat ik even geen zin heb om over haar buik te wrijven en even niet vraag hoe ze zich voelt en hoe het met de babykamer gaat enz enz. Als ik een zwangere in de stad zie lopen, dan doet me dat eigenlijk helemaal niks meer. Ik zie ze vaak zelfs niet eens meer. 2 jaar geleden werd ik dan wel jaloers. Dat is over. Wat ik wel heel erg heb is van die vader-kind momenten die je dan ergens ziet. Op het terras, of bij vrienden. Dat vind ik soms wel heel moeilijk. Had mijn mannetje dat ook zo gegund en dat mag niet zo zijn. Op de momenten dat ik me zo voel dan weet ik voortaan ook dat het weer overgaat en dat de momenten dát ik me zo voel minder vaak voorkomen dat de gelukkige momenten. Ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen. De scherpe kantjes gaan er tezijnertijd wel vanaf. Dat weet ik zeker.
Moet zo lachen om je stukje Maartje, het is zoooo herkenbaar. Ik merk nu ook idd dat ik me soms geen houding weet te geven met mijn zwangere buik. Dan loop ik in de stad, en dan vraag ik me af hoeveel vrouwen hun hoofd wegdraaien voor MIJN zwangere buik. Net zoals ik dat vroeger deed voor andere dikke beeb-buiken. Hier in t ziekenhuis deel je de lift ook, dus dan sta je daar met zwangere/fertiliteit dames. Ik was altijd diegene die hoopte dat er geen zwangere naast me stond, als de poging mislukt was, ik stond met tranen in de lift, hun met een dikke buik...... En nu..... Tja, nu sta ik aan de andere kant van de lijn. Ik besef me nu dus meer en meer hoe mooi t allemaal is, en juist daarom voel ik me soms ook zo schuldig. Dat t mij/ons wel is gelukt.... En juist daarom gun ik t andere nu NOG meer dan ik ooit had gedacht. En Juultje is idd een lieve schat. Ik heb haar (jammer genoeg) nooit in het echt ontmoet, maar ik krijg altijd lieve pbtjes van dr. Het is een bijzonder persoon, en ik ben blij dat ik dr heb leren "kennen" (Voor zo ver je dat kan zeggen over een forum natuurlijk ) Lieve Juul, t moet goed komen met de emmy's. Mijn duimen draaien, en de draakjes staan al paraat! Ik zal elke avond aan mn buikbewoner vragen of hij aub voor je mee wil duimen,misschien dat t helpt. I hope so. xxx, en vele knuffels.
Zit met een brede lach en een trots op jullie gevoel te lezen, wat een gezellig geschrijf hier en wat herkenbaar! En dank voor de lieve woorden, wordt haast verlegen (al ben ik liever een ***wijf !) Ben erg benieuwd naar wat Doortje had geschreven dat het is weggehaald?! Anyway... Laat zaterdag zodra ik iets weet het wel weten, want neem mijn laptopje en dongel mee in de auto. Denk dat ik morgenavond ook nog wel wat uitgebreider kom schrijven, maar zit nu bij paps en mams en dan is lang internetten niet zo gezellig voor ze!! Tot morgen lieve FV'tjes! (*ForumVriendinnetjes) xx
Lieve Juul, ik duim ook nog steeds mee met je...ik lees hier af en toe maar reageer niet zo vaak, vind dat ook best moeilijk omdat ik nu zo happy ben na een goede zwangerschap... ik hoop met heel mijn hart dat het jou ook nog gegund wordt!! knuf
Er zijn behoorlijk wat berichten verwijderd, terwijl het zo erg niet was toch. We hebben niet onwijs zitten rellen hier, dacht ik zo
Dan is het toch de vraag waarom ze verwijderd zijn, zijn ze zo streng geworden dan? Ik ga duimen voor juulzon op een mooie ontdooiing van de emmy's. (denk dat ze vandaag al beginnen met ontdooien)
Ik weet het niet... Volgens mij zijn Maartje en ik nog steeds vriendjes hoor Ik uitte alleen iets waar ik me aan stoorde en Maartje is daar gewoon goed op in gegaan. Wederzijds begrip volgens mij Anyway, spannend dagje... echt aftellen tot morgen! Ik denk aan je lieve Juul!
meiden nu vind ik het wel jammer dat ik jullie berichten niet heb kunnen lezen Ik zit nu een beetje in het onbegripfase.... ik snap niet waarom ik nu al bijna 1.5 jaar niet zwanger ben geraakt. Ik twijfel nog of we voor poging 4 gaan of dat we door gaan met adoptie. Ik geniet trouwens wel van de kinderen van onze vrienden of familie. Mijn neefje en nichtje zijn alles voor ons. Ik wil ze graag minimaal 3x per week zien. Brabbel ben ook wel nieuwsgierig naar juulz, zeker omdat we elkaar misschien wel een keer hebben gezien. We wonen vlak in de buurt.
Ik had geschreven dat ik het stukje van Maartje, wat ook is verwijderd, wel begreep. Eerst dacht ik '***wijven, huh?!' Maar toen ze er uitleg bij gaf, snapte ik het. Heb mezelf namelijk ook regelmatig een ***wijf gevoeld als ik met mijn dikke buik op het lab, waar ook de ivf-afdeling zit, was om bloed te laten prikken. Vorige week had ik 't ook ff zwaar, moest gewoon huilen als ik naar mijn meisje keek. Niet om mezelf, maar om al die meiden die dit ongewild moeten missen, vind dat zo oneerlijk... Maar Juul, ik blijf duimen en hopen dat het gaat lukken!
Als allerallerallereerste wil ik even aan Salcia zeggen dat ik alleen maar blij ben dat jij zo happy bent met je kleine meis ! En dat het voor mij geen bezwaar is als je hier je blije momentjes deelt hoor! Alleen als jij het zelf lastig vindt om de verhalen van een nog steeds MMM'ertje te lezen, begrijp ik wel dat je wat minder mee leest. Kan me ook goed voorstellen dat je soms bewust even afstand neem van het forum om je even op de blije dingen te focussen. Lijkt me heel logisch! Maar ik vind iedereen die hier meeleeft fijn om te lezen, zwanger of niet, met beebje of met fijne neefjes en nichtjes En ben zelf heel breed van begrip (niet in letterlijke zin ), dus begrijp ieders uiting ook wel . Angelica, had het al in een ander topic ook gezet, misschien bij de prof de Pipelle eens aankaarten? Want er stond echt een streepje, dus denk dat er met het innestelen iets is misgegaan... Snap de fase waar je in zit heel goed, wij denken daar ook steeds vaker over na, alleen voor ons (vriendlief) is adoptie geen optie... Heb gelukkig, net als jij en Sas, hele fijne, lieve broers en lief neefje en lieve nichtjes! Doortje, lief. Weet je, door het hele MMM traject besef je gewoon nog meer hoe groot het wonder is dat in dat wiegje ligt... Geniet er maar van en knuffel haar maar xtra! Maartje, dank voor je PBtje!!! En nee, open huis is zaterdag, dus ben vrij.middag as in lalalalalala.... Knuff voor jou! Zonnetje, voor jou ook weer spannend, op naar een mooie ovutest! @hier, heerlijk geschaatst vandaag op de Oostvaardersplassen, was echt super. Mooi weer, mooi ijs. Was de eerste keer dit jaar, maar we hebben 50 km gedaan, de hele stempelkaart vol. Heb nu een kaarsje branden voor de emmy's. Laptopje gaat mee, dus laat weten wanneer ik iets weet... Hoop dat ik wat kan slapen vannacht! Liefs voor allemaal, xxx
Pffffff wat spannend zeg! Ik denk aan je morgen. Het zijn sterke draakjes hoor . Op zoek naar warmte.....
Met al dat duimen moet het toch lukken.... Dank lieverds! *telepateert naar emmy's: groei, groei, groei, mijn buikje wacht op jullie, warm en veilig...*
Update Net gebeld door Gent??? Bergrijp er he-le-maal niets van... Heb het formulier bij me waar op staat dat we tussen 08u en 08u30 gebeld zouden worden... Kan niemand bereiken Vrees dat er iets mis is gegaan. Of met de ondooiing, of dat ze niet hebben ontdooid (en in dat laatste geval word ik heel boos, want we hebben alles volgens voorschrift gedaan.... We rijden nu dus maar door naar Gent om ons om 10u10 te melden, conform afspraak. Maar voel me echt niet happy . Bah... xxx