Oooooh wat een goed nieuws!!!! Een topper warm en veilig in je buikje!!!! Mijn duimen blijven ook draaien!! *Babii wat is de status van jullie topper (denk nog vaak aan je)*
Jeeeejjj!! Je hebt een klein draakje in je buik!! Snap de balen van 1 embryo heel goed. Maar onthoud... Soms blijft dan juist wel het embryo plakken!! *fik*
Juul mijn duimen draaien en wat hoop ik dat je topper mag blijven plakken, mijn tube pattex ligt voor je klaar... babii hoe is het met jullie?
Babii schrijft vooral op het ICSI/IVF deel 4 topic. Ze had op dag 10 na TP en dag 12,5 na de Pregnyl een licht streepje! Dus dat ziet er veelbelovend uit. Gezien haar ervaringen met vroege miskramen, is ze nog een beetje huiverig, maar we hopen maar voor haar dat het streepje dit keer blijft en donkerder wordt! Hier gaat het inmiddels weer met het buikje. Nog wel wat lichte krampjes af en toe, maar denk dat dat door het gepoer in mijn buikj komt van vanmorgen. Geen bloedverlies gehad, gelukkig. Vanavond filmpje gekeken met vriendlief en zo lekker naar bed, morgen uitslapen . Vind het wel raar dat ik in principe al over een week zou moeten weten of het gelukt is, aangezien mijn 2e helft van de cyclus zo kort is. Wordt een langgggggge week . Laten we maar hopen dat dit 7cellig eskimootje mooi doordeelt en zich goed, op de juiste plek innestelt... duimduim duim! Nathaly, met hoeveel cellen was jullie emmy ingevroren? Ook 6 en dat-ie 7 was op dag van ontdooiing? Trusten allemaal!!! xxx Weltrusten allemaal!!!
Ik lees ook weer even mee en blijf je in de gaten houden Juulz! Ik ben zo benieuwd en hoop weer zo vreselijk mee met jou en iedereen hier...hahaha daar kan het niet aan liggen, de positieve vibes van alle dames hier....nu nog die kleine 7-cellige die zijn of haar best gaat doen!!!!!!!!!!!!!!!! Kus
Natuurlijk gaat jullie draakje doordelen lieve Juulz! Ik ga keihard voor jullie duimen, het is jullie zooooo onwijs erg gegund! Duim, duim, duim xxxx
Juul, ik ga hier keihard duimen dat dit kleine emmy-draakje uit zal groeien tot een prachtig baby-draakje! Sterkte de komende weken, of eigenlijk week, want je weet nu dus al vrij snel of het gelukt is of niet... Gek idee, maar ook wel fijn om wat eerder uit de onzekerheid van het niets weten te zijn of niet? Dikke knuffel!!!
Lief klein draakje, Groei maar goed in mama's buik!!!! Dat is een veilig plekje waar je prima 8,5 maanden kunt doorbrengen Lieve juulz, Mijn duimen draaien voor je. Zet 'm op tijdens deze wachttijd!!! Hier inderdaad spontaan en vooral onverwachts zwanger. Erg bijzonder dus. Ik hoop dat jij nu heel gauw volgt!
Lieve Juulz, ik volg je nog steeds hoor meissie! Ik hoop het zo enorm voor je, je hebt weer een kans en iedere kans is uiteindelijk fiftyfifty en dit keer moet je gewoon binnen de goeie kant van de percentages vallen hoor! Zucht, ik zou willen dat het zo werkt en dat wij iets voor je konden behalve machteloos meeleven, in ieder geval word er heeeeeeel positief aan je gedacht, toitoitoi!!!
Even een domme ego hier: Voel eigenlijk helemaal niets na de TP. Had zaterdag wat last, omdat de TP zo ongemakkelijk ging. Maar sindsdien? Niks noppes nada. Maarja, zit ook nog maar 2 dagen na de TP. Of telt zaterdag, de dag van de TP, ook als dag? In dat geval zit ik nu 3 dagen na TP. Heb daar nooit zoveel van begrepen. In elk geval heb ik 7 februari een eisprong gehad (of volgens mij de nacht van 6 op 7). Dus zit nu 6/7 dagen na mijn ei. Vanaf wanneer voelden jullie, door Cryo-zwanger-geraakten, eigenlijk iets? Dank voor al het duimen lieve meiden! Ben heeeeel benieuwd of het gaat helpen... xxx
Ik denk dat je niet moet onderschatten wat al die hormonen, de punctie en de pregnyl allemaal met je lichaam doet. Volgens mij is dat wat je voelt als je daarna een tp hebt gehad. Is dus niet zo gek dat je nu niks voelt. Als je "gewoon" zwanger was geraakt, had je nu ook nog niks gevoeld. Ik voelde na mijn cryo ook helemaal niks en toch hoefde ik geen test te doen om te weten dat ik hartstikke zwanger was. Je draakje is zich nu heel voorzichtig lekker aan het innestellen, zonder dat hij/zij jou daar mee lastig valt . Sterkte met deze akelige wachtdagen!
Lief, dank je voor de bemoedigende woorden Miepje! Mocht vandaag wat later beginnen - gelukkig - want was mijn bed niet uit te branden. Ik temperatuur tegenwoordig weer 's ochtends, en sinds mijn eisprong is de temp weer boven de 37. Meestal 37,2. Vanmorgen had ik het onwijs warm en een beetje last van mijn buik (darmen?) en mijn temp was 37,4. En... een licht verstopte neus.. Ben dus gewoon verkouden aan het worden vrees ik... Dus, inmiddels zit ik een beetje energieloos op mijn werk, weinig inspiratie. Gelukkig geen deadlines, dus dat scheelt ... Blijf wel onzeker. Miepje, hoe wist jij zo zeker dat je zwanger was als je niets voelde? En wanneer wist je dat / voelde je dat dan? Ik durf gewoon niets meer te voelen denk ik... xxx
Geen idee :-D. Al had ik achteraf een week na de tp een aanvalletje van ochtendmisselijkheid, want toen spuugde ik het foliumzuurpilletje er uit. Op dat moment dacht ik alleen dat het kwam omdat het aan m'n gehemelte bleef plakken en ik daar van moest kokhalzen. De nacht voor de officiële testdag heb ik ook prima geslapen, terwijl mijn vriend de halve nacht wakker heeft gelegen. Op de een of andere manier was het ook een ander gevoel dan bij de 2 zwangerschappen die na 5 weken misgingen. Een gevoel waar ik overigens zelf ook niet aan toe wilde geven hoor! Hoe vaak ik wel niet gedacht heb dat ik zwanger was... maar achteraf wás het gevoel er wel. Bij de 4de zwangerschap (2de dochtertje) kón ik eigenlijk niet eens zwanger zijn, want we zaten toch echt niet voor niks in het ICSI traject! Maar ook toen wist ik het zeker, voordat ik de positieve test in handen had. Paar "alarm"belletjes": van alles uit mijn handen laten vallen, enorme huilbui op het werk, kramp in mijn kuiten én heel veel niezen, hihi. Helaas kun je pas achteraf zeggen dat je gevoel klopte. Ik heb me overigens wel echt aan dé testdatum gehouden! Ik vond de schijnzekerheid, zolang ik niet test weet ik ook niet dat het mis is, beter vol te houden dan streepjesturen. Maar volgens mij ben jij een enorme tester, dus dat gaat jou waarschijnlijk toch niet lukken :-D.
Miepje, dank wederom voor je antwoord! Blijft dubbel allemaal. Blijf het wonder van je 2e dochtertje overigens prachtig vinden! Wow! Zit er dit keer trouwens ernstig aan te denken om me wél aan de testdatum te houden... maar laat ik het zo zeggen, gezien mijn korte luteale fase kan ik al vanaf vrijdag ongesteld worden... en dinsdag is het twee weken na de eisprong. Als ik zondag nog geen bruinverlies heb, dan ga ik heeel zenuwachtig worden... Maar nogmaals, durf niet te hopen en heb er een hard hoofd in .. Nare wachtweken
Hihi, Ben benieuwd of je het volhoudt! Eigenlijk schiet je ook helemaal niks op met te vroeg testen. Het wordt er toch niet minder spannend van en zekerheid krijg je er ook niet door. Één test met 2 duidelijke strepen is in ieder geval... ehhh... duidelijk . Doe eens een keertje gek en sponsor die testenindustrie eens een keertje niet! Ik ben ook zo verschrikkelijk blij met ons wondertje! Het stomme is dat het wel snel "gewoon" wordt, maar als ik dan weer jouw verhaal lees, dan besef ik me weer dondersgoed, hoe ongelofelijk het is dat ik tegen alle medische feiten in, toch nog zwanger ben geworden! En dat terwijl mijn lichaam het ook nog liet afweten met het dunne baarmoederslijmvlies en een cyste. Zo zie je maar weer, als je het echt niet verwacht, komen dromen soms toch nog uit! En het is "al" woensdag, dus dat is toch al bijna weekend .
Lieve Juulzon, Ik volg je topic al een hele tijd. Ik hoop echt echt écht dat het deze keer raak is voor je. Heel veel sterkte met afwachten! Liefs Aislyn
Aisly, dankjewel! Lief! Miepje, er ligt nog een KV-doosje in de kast . Met 2 testen... . Maar ga geen nieuwe kopen. Moet zeggen dat ik het vanaf morgen al best wel weer 'eng' vind om dan naar de wc te gaan. Is er bruinverlies? Dan weet ik genoeg... Nu gebruik ik die utrobollen nog, dus in principe merk ik het dan wel met inbrengen, als er bruinverlies komt... Maar goed. Feit is, de natuur bepaalt... kan er helemaal niets aan veranderen en da's zo frustrerend... Iets anders... Vandaag gehoord dat een collega van een andere afdeling afgelopen nacht in het ziekenhuis opgenomen is met.... een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Eileider gescheurd, geopereerd, veel bloed verloren en bloedtransfusie... Kreeg een enorme flashback, want ongeveer een jaar geleden ( was bij ons ook februari) zaten wij in hetzelfde schuitje... Alleen was dat in Thailand... En zij heeft al een kleintje... Wat dit overigens niet minder erg maakt... Heb haar net gelijk even een smsje gestuurd, maar zit er de hele tijd aan te denken... Dat gun je niemand.... Tot zover... Van werken komt dus te weinig. Ga maar weer even naar de wc voor de utrobollekes... xxxx