Hoi Juulz, Even een berichtje aan jou dat ik aan je denk. Hoop zo dat het dit keer wel gaat lukken. Lijkt mij echt zenuwslopend dat wachten. Hou vol meid en hopelijk kom je binnenkort met heel heel goed nieuws. Zoals je weet mijn duimen blijven voor je draaien. Dikke knuffel van mij. Met mij gaat het verder heel goed. Gisteren is mijn zus voor gesprek geweest bij de gyn en hij vertelde dat ze als donor is goedgekeurd moeten nog wel even lab uitslagen afwachten. Hij had ook gezegd dat de toestemming zeker door zal gaan en dat gesprek met maatschappelijk werkster meer een formaliteit is. Hierbij worden bijna nooit mensen geweigerd. Dus kan je zeggen dat ik helemaal happy ben. Het enige is dat we moeten afwachten hoe mijn zus gaat reageren op de ivf behandeling. Er is namelijk best kans dat ze ook in de vervroegde overgang zal zitten alhoewel dat uit de echo niet op te maken viel. Amh is wel bepaald bij mijn zus alleen zijn er op het lab problemen waardoor het nog wel een hele tijd kan gaan duren eer dat het bekend is. Gyn vond dit echter helemaal niet belangrijk om te weten. Blijft allemaal toch wel erg spannend. Liefs Bittersweet
Lieve Bittersweet, Wat een fijn nieuws, dat je zus donor mag zijn! En fijn dat de arts er zo in staat, da's fijn. Vind het heel bijzonder dat jullie dit zo gaan doen. Laat me weten wanneer jullie echt beginnen, ga ik je volgen hoor!!! @ego: heb een slecht gevoel, last van onderrug is begonnen (nu al) en ook een beetje een narig gevoel in mijn buik. En géén gevoelige borsten. Wel moeiig, maar da's de verkoudheid denk ik... Nou ja, we hebben een backup-plan klaarliggen, dan gaan we de Pipelle doen komende maand... Truste allemaal! xxx
Wat lief dat jullie allemaal meeduimen!!! @ego: Nog steeds geen bijzonderheden te melden. Geen andere borsten, nog geen roze of bruin (zou de de utro wel tegenhouden). Niet moeier ofzo. Vandaag 10 dagen ná ei en 6 dagen na TP. Las al ergens dat de meeste meiden 8 dagen na TP ongesteld worden, dus 12 dagen dag na ei. Dus zal zondag wel zijn. Heb gewoon geen hoop, da's ook wel balen. En officiele testdag, heb alleen een formulier meegekregen van Gent waarop staat dat ik donderdag 23 febr bloed moeten laten prikken op HCG en progesteron. Is dan 12 dagen na de TP. Maar goed, ik word normaal dus altijd al eerder ongesteld, want dinsdag 21 februari is het 14 dagen na mijn eisprong en dat haal ik dus nóóit!! Misschien durf ik maandag te testen, maar verwacht gewoon echt mijn ongie zaterdag of zondag.... Zit nu dus bij mijn ouders, weer zo'n verwenavondje waarbij er gewoon Als Vroeger voor je gezorgd wordt Lief en gezellig! Dit omdat mijn oude huis in de woonplaats van mijn ouders nog steeeeeeeds te koop staat (al bijna 3 jaar ) en ik morgen een Open Huis voor mijn huis heb.... Trusten allemaal! xxx
Hoop dat je je huis snel verkoopt. Maar is helaas niet een al te beste tijd. Weet niet wat voor huis het is en voor welke prijs het te koop staat. En waar het staat. Maar mensen zijn tegenwoordig erg veeleisend. En ik begreep van de week dat een hypotheek ook lastig te krijgen is. Dat is een rede dat veel mensen niet kopen en daardoor andere dus niet verkopen. Bij Gent is dan donderdag de officiële testdag van het zkhs. Maar dinsdag is dus je nod. We blijven gewoon nog even duimen
Wat lief iedere keer weer.. Dat geduim hier! Helaas vandaag maar één kijker gehad! Wel een serieuze kandidate, ze was met haar ouders en wist al dat ze de hypotheek zou kunnen krijgen, ze had al advies ingewonnen . Ze was erg positief (en terecht, want ze kan er echt zo in). Zonnetje, mijn huisje in een kleine eensgezinswoning, starteswoning, kijkt uit en ligt zo goed als aan het water. Tuin op het zuiden en staat voor 129.900 te koop (stond voor 149.500 te koop en ben nu dusdanig gezakt dat het nog maar amper scheelt met de WOZ waarde...). Kan ook echt niet meer zakken, moet er nu al bij leggen. Probleem in die doelgroep idd lastig aan een hypotheek kan komen. Deze kijker was dus enthousiast, maaaaaar, dit was pas de eerste woning waar ze ging kijken.. Dus tja. Afwachten maar. (mijn andere 2 kijkers, jong en oud, kwamen gezellig een kopje thee en eeh, borst melk drinken ! De een heeft heel gezellig gekletst en de ander was ook zo lief als het maar kan. Al besloot die laatste toch maar dat het ook wel een goed idee was om even in slaap te vallen !Gezellig dat je er even was Maartje!!!) Verder.... Zit nu (zaterdag heeeel laat als ik dit schrijf) op TP7 en 11 dagen na ei. Gebruik utro en nog geen roze gezien... Die utro houdt alles kennelijk lekker tegen... Moet alleen toch iets bekennen... Heb iets doms gedaan. Durfde het eerst eigenlijk niet op te schrijven, omdat ik weet dat iedereen dan gaat zeggen dat ik te vroeg test, mezelf gek maak en dat het zinloos is vroeg te testen enzovoort enzovoort... (en dan hebben jullie nog gelijk ook, I know...) Maar ik hoopte vanavond gewoon zo ontzettend op een tuurstreepje... Had dat even nodig. Had daar dus eigenlijk de hele dag daar geen behoefte aan, dacht ik zie het allemaal wel... En toen toch, toen ik weer in mijn eigen woonplaats was, vriendgeknuffeld had, heb ik, met mijn blonde hoofd, zonder Hersens AAN, een KV'tje gedaan... En jawel... Natúúúúúúúúrlijk... Story of my life... Omowit. Dus ben er nu helemáál van overtuigd dat het niet gelukt is. Immers, een cryo had nu toch allang ingenesteld moeten zijn en HCG moeten afgeven? En zo niet, waarom dan niet? Hoe kan het langer duren dan? Ben compleet nog geen cryologisch deskundige.... Voel overigens verder nog steeds nietsnoppesnada, dus verwacht nog steeds morgen, 8 dagen na TP, mijn menstruatie. Tenzij de utro die tegenhoudt... en die kans is natuurlijk ook groot!. Tot zover mijn egootje weer. In die wachtweken ben ik wel altijd erg ego hé, betrap ik mezelf... Nu maar weer lekker mijn bedje in en kijken of morgen dan Red, Pink of Brown Day is... xxx
Oh jeeee, stiekem moet ik wel een beetje om je lachen! Maar je voldoet wel weer aan de verwachtingen, dat scheelt . Volgens mij doet een cryo ook een paar dagen over het innestellen en dan duurt het ook nog even voordat je lichaam hcg aanmaakt. En ik denk altijd maar, die testdatum houden ze vast niet alleen maar aan om ons te pesten. Zal ook wel iets zeggen over de tijd die je lichaam nodig heeft om hcg aan te maken. Ennn, je voelt dus ook nog niet je menstruatie aankomen door de kwaaltjes die daarbij horen! Ondanks de utro blijf ik gewoon nog doorduimen zolang je niet ongesteld wordt!