Heeft je oude huisje toevallig maar 2 slaapkamers? Dan schijnt het niet zo heel makkelijk te verkopen zijn tegenwoordig. De rest vind ik allemaal wel meevallen. Die prijs is voor een alleenstaande inderdaad moeilijk rond te krijgen. Maar voor 2 personen geen enkel probleem. (met een gemiddeld inkomen kan je een een hypotheek rond de 2 ton krijgen). Wel jammer dat er 1 kijker is, maar kan genoeg zijn. En ja, zo vroeg testen is niet zo heel slim inderdaad, maar is te verwachten bij jou. Je voldoet inderdaad aan de verwachtingen. Hoop dat je gewoon een late innesteling hebt en alsnog positief test. Maar ik snap je teleurstelling.
Tja Juul ook van mij krijg je het te horen: Dommieee het is nog veeeeels te vroeg om te testen (weet echt niet of dat zo is....). Maar dit is meer om jou een beetje te geruststellen. Balen van je huisje hoop dat de dame in kwestie toch nog terug komt voor een 2e kijk en er voor gaat. Deze spannende dagen zijn funest voor je lichaam zoveel stress kan nooit goed zijn. We duimen, fikken, kaarsen en bidden met zijn allen voor een mooie duidelijke streep. Ik had gewild dat ik kon toveren had ik iedereen hier zwanger getoverd.. Meid houd nog ff vol......
O Juultje toch, het blijft toch nog spannend hoor! Wat een zenuwentraject toch .. Ik hoop heel erg met je mee op wegblijvend bruin en/of rood en opkomend hcg met sterker wordend streepje. Ik lees ook regelmatig even hier voor jouw stand van zaken. Ik duim nog even stevig verder! Liefs!
Oh jee meis, wat heb je nou gedaan?! Ach, je weet zelf dat je een vroege tester bent en je kan goed relativeren. Ik ga gewoon nog even heel hard duimen hoor. Je was veels te vroeg met testen. Positief blijven is mijn vak.
Sjips! Ik verwacht na de aankondiging dat er een hilarische juulstunt is geweest, maar pindakaas! (nieuwe smaak sjips??, oh nee die had je al van de cheetos! toch?) enniewee: ik zag dus een marjah stunt voorbij komen en: begrijpelijk van je gevoelens rondom the story of your life. Ik ben echter (nog steeds) van overtuigd dat de titel van ons clubje klopt en dus vind ik... dat jij uit het clubje moet! Dat je trol en trollie mag gaan spelen. SO!
Jammer dat er niet meer mensen zijn komen kijken, maar wie weet is dit wel meteen HET huis waar ze naar op zoek was! Zou denk wel fijn zijn he als je hem een keertje kwijt zou raken! Over cryo's die innestelen en hcg aanmaken weet ik niets, maar ik hoop keihard dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat de test morgen of in ieder geval dinsdag niet meer omo-wit is. Ik duim nog even verder voor je...
Ha, ha, fijn dat ik toch weer aan de verwachtingen doe. Was eigenlijk een goede rede geweest om vandaag weer te testen... Zonnetje, mijn huis heeft wel 3 slaapkamers, allemaal best groot. Dus tja... We hopen maar dat deze kijker dé koper gaat zijn... Hier.. nog steeds geen nieuws. Niet getest vandaag, want voelde geen drang (heel bijzonder voor mij overigens!) Meende een lichte verkleuring te zien bij het utro inbrengen, maar het kon net zo goed niets zijn. Was niet overduidelijk, een soort van stipje. Weet het niet, mijn gevoel zegt nog steeds niet zwanger. We zien het wel per dag, per 'WC-bezoek'. *zucht* En altijd als ik zoiets heb opgeschreven, moet ik naar de wc en blijkt er die avond / nacht net roze of bruin te zijn... Ik houd jullie op de hoogte... Zo lekker Nikita kijken!!!In mijn upje, want vriendlief is carnaval vieren ! xxx
Als ik het zo lees toch een mooi huis voor mooie prijs. Hier in de omgeving zijn huizen stuk duurder. Ik ga wel met je meekijken naar nikita. Kijken we bijna elke week
Hoe is het nu? Ben je de nacht kleurloos doorgekomen? Ik hoop dat de enige roze kleur die je binnenkort ziet, die van een positieve test is!
Nou dat is draakje geraden! Want draakje is zoooo enorm gewenst!!! *duim duim voor Juulz*. O ja, Nikita, heerlijke serie he .
Heb een leeg gevoel. Zit alleen thuis na een dag niet zo geconcentreerd werken. Maakte gelukkig niet zo veel uit. Ben ook vroeg naar huis gegaan en heb even op bed gelegen toen ik thuis kwam. Vriendlief is niet thuis en komt pas morgenmiddag thuis, is nog carnaval vieren. Vanmorgen temp opgenomen, was lager dan de afgelopen dagen, dus ik dacht, laten we maar even weten waar ik aan toe ben en mijn negatieve gevoel bevestigd zien. En jawel, zonder drang getest: omwit. What's new? Dus ook geen utro meer genomen. Morgen is het precies 14 dagen na de eisprong en in een late innestelling bij mij (bij anderen oké) geloof ik toch niet. En ben op de automatische piloot de dag begonnen. En nu? Nu voel ik me heel diep van binnen verdrietig. Maar ik haal het verdriet niet naar boven, want ik weet even niet wat ik met het verdriet aan moet. Mijn back up plan wat ik zo dapper verkondigde, al vanaf het begin van deze poging, lijkt ook niet meer zo'n strak plan... Want zal ik nu wel of niet eerst Pipelle gaan doen? De dokter vond mij per slot van rekening nog geen Pipelle patient. Maar aan de andere kant, misschien is mijn baarmoederslijm wel de oorzaak dat het innestelen niet wil. Heb nog even de bedenktijd, want mijn menstruatie is nog niet doorgezet. En als we nu weer verder gaan, moet ik op de dag van de menstruatie bellen voor een uitgangsecho. Probeer allerlei dingen op een rijtje te zetten... Dan denk ik, de komende maand heb ik het nog lekker rustig op mijn werk en kan ik zelfs weer vrij nemen met de punctie... De maand erna, zal ik heel veel moeten schuiven en zou minder praktisch zijn. Tegelijkertijd wil ik diep in mijn hart gewoon weer zo graag verder, weer een kans hebben. En Pipelle biedt ook geen zekerheid, wat de prof al zegt, het kan verschil uitmaken, maar hoeft niet. En dan denk ik weer, na de HSG en de baarmoederfoto ben ik ook niet zwanger geraakt en dat zou hetzelfde effect hebben als de Pipelle... Stomme gedachten die door mijn hoofd gaan. Zit geen orde meer in... Waar mijn backup plan eerst zo standvastig was, nu twijfel ik gewoon echt. En ben ook een beetje boos op mijn lichaam. Waarom kan een kant en klaar emmy'tje niet eens innestelen? Waarom nu toch? Heb alles conform boekje gedaan en dan nog steeds niet... En al mag je er niet naar kijken, denk ook, dat was weer 3600,- spaargeld... Stom hé? Ben ook weer boos dat ik zulke gedachte heb, want onze droom is onbetaalbaar... Al hebben we helaas heen oneindige spaarrekening om oneindig veel pogingen uit te laten komen... Helemaal niet met dubbele lasten omdat mijn oude huis nog steeds niet verkocht is.. Bah.. Stomme, stomme gedachten... Ben erg benieuwd wat jullie adviseren. Eerst Pipelle? Of komende maand gewoon weer ervoor gaan? Wil in elk geval met de prof overleggen of ik toch - ondanks wat ze gezegd hebben destijds - net als Sikki - voor de 375 menopur te gaan. Maar goed, een vol hoofd dus... Heb overigens vandaag ook geen progesteron meer genomen. Heb weer duidelijk even mijn mislukkingsdipje, zoals iedere keer als ik voel en bevestigd zie dat het weer niet gelukt. Merk ook een beetje dat mijn vechtlust even weg is en verdring het verdriet en heb mezelf op de automatische piloot gezet. Weet het gewoon niet meer en da's niets voor mij . Liefs
Och lieve meis toch, dit is zoooo niet leuk... Ik snap dat je de moed opgeeft, ookal is er nog geen bloed gespot... Maar de baarmoederfoto heeft toch niet hetzelfde effect lijkt mij als de Pipelle? Want met HSG spuiten ze de eileiders toch door en de Pipelle is echt om de innesteling te bevorderen, en dat is het stukje waar jullie invallen, want er is al een emmy.... Ik zou zeggen Pipelle, je vraagt immers naar meningen. Ik hoop dat je je huisje snel verkoopt, ik vind het echt een koopje, weet niet of het een middenwoning is, maar daar betaal je hier gewoon 250.000 voor hoor! Het is niet niets, ookal zeg je dat je het niet mag noemen, financieel doet het natuurlijk ook een hoop en op een gegeven moment is dat potje ook op. Spannend allemaal! Stiekem, heel stiekem, hoop ik dat jij bij die "anderen" hoort waarbij er sprake is van een late innesteling. Maar tot die tijd zeg ik tegen alle andere dames: grouphug voor Juul! Helemaal nu juulman er niet is om je te knuffelen! Liefs Chanty
Dag juulzon, Ik lees vaak je blog mee, maar heb nog niet eerder gereageerd. Je hebt de droom die zovelen van ons hier hebben al zo vaak zo raak beschreven dat ik nu iets aan jou wil schrijven. Natuurlijk denk je nu: wat kan ik, wat wil ik, wat moet ik in vredesnaam. Logisch. Maar het is ook logisch dat je nu even moe bent van het bedenken van strijdplannen. Van overleven. En wat naar dat je juist nu alleen bent. Wat kan ik je adviseren? Niet veel natuurlijk, wie ben ik nu om dat te doen. Maar weet je: je mag het ook even een keertje niet weten. Ik ben ervan overtuigd dat je je sterke zelf heel snel weer terugvindt. Misschien niet vandaag. Maar dat mag. Nouja, alleen maar een poging om te zeggen: sterkte meis!
LIeve Juul, Ik heb geen advies voor je.......maar geef je wel een flinke knuffel, houd je vast en fluister je in je oor.....ooit oooit komt alles goed! Bah ik haat deze wachtweken! En ik had het je zo gegund ....jou nog meer dan mezelf. X
Lieve lieve juulz, Pffff.....ik baal zo enorm voor jou, ik was elke dag even je topic aan het opzoeken en hoopte zo onwijs mee. Natuurlijk weten we allemaal de kansen van cryo's, maar ze zijn er ook die lukken en waarom die van jou dan niet?!?! Meis, je bent een 2x zwanger geweest dus je lichaam kan het gewoon! Kan de pipelle ook negatief werken of is het enige risico dat je loopt dat het zijn werk misschien niet doet? In dit laatste geval zou ik denken, waarom niet? Baat het niet, schaadt het niet? Overigens vind ik je gedachte over 3600,- niet meer dan normaal, zou ik ook hebben, niet zozeer om het geld maar wel om het feit dat je een grens in je hoofd heb en het is eng te weten dat die grens dichterbij gaat komen. Ik hoop zo voor je dat de volgende poging lukt maar voor nu, wees lief voor jezelf en elkaar, meer kan je even niet doen. Dikke knuffel!!!!
Een hele dikke knuffel. Zeker nu je alleen bent. Dat is dan helemaal erg als je zo in de knoop zit met jezelf. Ik kan je geen advies geven, weet te weinig over pipelle. Maar volg je gevoel. En de teleurstelling is altijd weer een harde domper. En ja, de droom is onbetaalbaar, maar het is en blijft een hoop geld.