Lieverd, wat een verdriet. Je woorden raken me diep, ik gun het jullie zo enorm. Jammer dat je niet ook zwanger kunt raken op basis van een hoge gunfactor. Maar geef de moed nog niet op, niet nu jullie nog een kans hebben te gaan. Ik kan me slechts een klein beetje voorstellen hoe je je voelt maar ik leef absoluut met je mee! Hele dikke knuffel, Kweenie
Lieve Juulz, Je woorden raken me diep, ik moet er ook erg van huilen. Ik kan me zo goed voorstellen dat het allemaal zo moeilijk is en ook om hier te komen want uiteindelijk worden de meesten hier wel zwanger. Ik ben ook een MMM meisje maar wel een MMM meisje met straks 2 kindjes en jij......................jij bent bijna net zo lang als mij bezig en staat met lege handen. Inderdaad jij staat bovenaan (samen met Marjah) als het gaat om de gunfactor voor een kindje of wat voor manier dan ook. Ik kan je alleen maar via deze weg knuffelen en veel kaarsjes voor je branden. Liefs Nataly
Och lieve Juul, wat een verdriet meis; en dan ook nog eens gedoe binnen de relatie. Je wordt zelf al zo op de proef gesteld, waarom moet dan ook je relatie nog op de proef gesteld worden? Zucht, als ik de antwoorden voor je had...ik heb het al eens eerder gezegd maar 'mannen zoeken de schuld altijd buiten zichzelf he'. Iets van heeeeeeeel andere orde maar een klein voorbeeldje bij ons laatst: ik was STIKonzeker, bruinverlies enz. totaal in paniek en vervolgens zegt vriendlief dat ik er niet mee om kan gaan en dat ik misschien toch eens langs de huisarts moet PARDON?! Tsja...onzekerheid en angst doet een hoop met een mens. Nog 1 dingetje wil ik tegen je zeggen, en het is puur een klein advies van een onbenullig forumlidje die jou echt zoveel goeds gunt maar ga je focussen op een alternatief, je gaat iets enorms te verwerken krijgen, je zal het megazwaar krijgen, veel verdriet maar zorg voor je zelf en stel jezelf iets in het vooruitzicht wat je ook helemaal geweldig vind: ik begrijp dat het nooit het hele verdriet van kinderloosheid weg zal halen, dit zal altijd blijven maar het kan je een klein stukje er doorheen dragen. Gun jezelf iets moois in het vooruitzicht, iets gewaagds; ach en laat ons nu gewoon keihard duimen dat je straks een mooie positieve test in handen hebt... Dikke knuffel!!! PS: tip voor meerdere mensen hier, ik heb het boek 'de babyplanner' gekocht van Barbara Muller. Gaat over een stel in de mmm, echt te hilarisch om te lezen, zo herkenbaar en soms zo tot tranen geroerd
KNUFFEL - KNUFFEL - KNUFFEL!!! En dat boek heb ik ook! Erg goed, prettig te lezen, grappig, luchtig, herkenbaar, enz.
Lieve Juulz, geen woorden voor jouw huidige gevoelens. Alleen een dikke knuffel is wat ik je steeds kan geven, op elk gewenst moment. Ik denk aan je en jullie situatie. Ik zie Sonne hier. Jij schat, straks voor de 3e punctie. Wij gaan er ook weer voor, na een pauze van ruim 6 maanden. Ik heb vanavond mijn duimen vervangen voor een kaars voor alle meiden die nog steeds knokken en hopen voor het vervullen van onze kinderwens. Amy, ik ga dat boek noteren!
Juulz@ Lieverd ik moet even reageren , je gevoel wat je schrijft over rouwen is zo herkenbaar. De woorden met je mannetje kunnen ook wij hier in de tijd van onze weg in mmm. Maar waren op 1 of andere manier er toch voor elkaar . Door alleen elkaar vast te houden . Rouwen is wat ik nu doe mijn lijf is daar ook flink mee bezig . Door mijn lijf lukt het maar niet het de plek te geven die ik moet geven.Was nu over tijd nu toch ongi en ondanks dat is mijn lijf nog aan het klooien. om gek van te worden. Rouwen is zwaar voor mijn gevoel nog vele malen zwaarder dan rouwen. Ik hoop en brand nog geregeld een kaars voor jouw en vele dinetjes . Hoop nog altijd dat je niet in mijn schoenen hoeft te staan! Uit de grond van mijn hart hoop ik dat je niet hoeft te gaan rouwen om je grootste wens meis , maar dat ie in vervulling gaat daar ga ik voor. De meiden die er ook nog steeds alles aan doen en hun ziel en zaligheid er in gooien ook jullie een dikke knuf . Kaarsen branden nu in mijn gedachten . Morgen steek ik ze weer volop aan.
Timon, dank je wel! Eigenlijk hadden we besloten niet meer verder te gaan, ik was zo op van alles en wilde mijn leven weer terug. Maar een paar maanden pauze heeft toch anders doen besluiten Dit zal wel de laatste poging worden, daarna definitief pleegzorg (zijn we nu ook al een heel eind mee). Jij ook heel veel succes met je derde poging! Hopelijk allemaal op roze straks!
Lieve Juul, wat een verdriet lees ik in je woorden... Het is ook gewoon zo oneerlijk! En hoe moet je er dan mee omgaan, hoe is mogelijk om hier op een normale manier mee om te gaan, met zoiets onrechtvaardigs? Kan hij je dat uitleggen? Ik vind dat je je juist al die tijd zo sterk houdt en het is toch ook niet gek dat het je gaat opbreken? Dikke knuffel meis, ik blijf voor je duimen dat het mag gaan lukken!
Lieve juulz, ik denk aan je en hoop dat het jou/jullie weer een beetje is gelukt om uit het dal te klimmen! Lieve knuffel! Bekijk bijlage 228708
Lieve Juulz, Jouw woorden zijn zo herkenbaar. Mijn man en ik maken ook veel ruzie hierover. We gaan deze maand onze laatste ronde in. Ik wil heel graag hierna als het nog kan nog een keer proberen. Mijn man wil dat niet meer. We raken elkaar nauwelijks aan en we praten ook bijna niet meer. Als we praten dan gaat dat snel over op ruzie. Ik zit ook in de fase dat ik het misschien moet accepteren dat het over is. Ik haat het leven dan echt. Ik heb er zo vaak aan mogen ruiken en nog geeneens mogen proeven Ik wil je een mega knuffel geven. Het is moeilijk maar praten is zo belangrijk
Ik word best verdrietig als ik lees dat er zoveel struggel in de relatie kan komen door de mmm. Lieverds, ik stuur jullie een zonnestraal met positieve energie. Lieve Juulz, een dikke dikke knuffel. Ik hoop dat alles goed met je is.
Dank je, Sonne. Spannend om toch deze ronde nog in te gaan. In welk zh gaan jullie bezig? Als het bij ons niet mag lukken is het echt over en uit. We willen geen pleegzorg of adoptie. Onze liefde geven we dan wel aan de kinderen van onze dierbaren. Maar goed.... zover is het niet en gaan we met een goed gevoel in mei naar DD.
Lees jullie lieve reacties wel hoor, vanuit mijn holletje!!! Vraagje: zijn er meiden die door mijn berichtjes hier Prof de S (op een zelfde wijze / stijl) hebben gemaild? Kreeg deze vraag van haar, of ik andere Nederlandse vrouwen haar mailadres had gegeven of ik hier iets over op een forum had gezet???? Zal mijn mails in elk geval niet meer plaatsen hier, want geloof niet dat ze het erg waardeerde.... Fijn weekend allemaal lieve Forumvriendinnetjes!!! xxx