Oh heb zo aan je gedacht Juul!!! 5 eitjes, YESSSSSSSSSSSSSS!! Tsja, snap dat je je een 'loser' voelt tussen de dames met 18 eicellen.....degene die juist geen loser is ben jij!! En jij hebt 5 rijpe eitjes!! Punt!! Vanavond ga ik voor jou 5 kaarsjes branden. En positieve vibes naar de eitjes sturen die dan inmiddels al bevrucht zijn. Jeetje wat heb ik een respect voor jou, voor je kracht, voor je doorzettingsvermogen. Ik vind dat jouw droom nou weleens werkelijkheid mag worden!! OOIEVAAR MAAK EEN REIS NAAR JUUL EN JUUL-MAN!! EEN REIS DIE 14 DAGEN DUURT EN LEVER DAN EEN MOOIE PLAKBEEB AF!! (please?!)
Al zoveel ongeluk gehad... Kan niet anders dan dat vrijdag de 13e geluk gaat brengen Op naar lucky-zaterdag (kan ff geen woordgrap bedenken) Kussie!
Juulz: ik snap je gevoel wel hoor meid! maar 5 van de 5 is gewoon super goed!!! en denk maar zo,...jouw 5 zijn top eitjes en hun 18 zijn flutjes misschien bevruchten jullie ze allemaal wel en hun geen!!! kop op meid!! laat je maar lekker verwennen en zaterdag gaan we lekker voor een pracht tp!!!!
Meid, het wordt nu echt tijd dat je aan dat boek gaat beginnen hoor, wat kan jij goed schrijven, ik had bijna het idee dat ik zelf vanochtend in gent zat! En aantallen zeggen echt niks he, kwaliteit boven kwantiteit! Mijn 1e icsi 18 eicellen + cryo's, niks gebeurd, de laatste 8 eicellen, geen cryo's: wel zwanger. Aantallen zeggen niks, ik heb mede door mijn eigen ervaring het idee dat minder uiteindelijk betere kwaliteit oplevert, en dat gaat ook voor jou gelden! Xxx
Lieve juul gelukkig gaat het om de kwaliteit, al snap ik dat kwantiteit ook heel fijn zou zijn, zeker omdat dit jullie laatste punctie is (toch?). Ik hoop op prachtig delende emmies! Helaas gaat het hier niet om verdienen/gunnen, maar als het hier iemand is die het verdiend, dan ben jij het wel, sterke, dappere juul!
Lieve Juul, wat fijn dat de punctie weer achter de rug is en met een mooie opbrengst hoor, al begrijp ik dat je er liever meer had gehad. De vrouw die na mij de punctie had, had er ook veel meer en toen was ik ook wel een beetje jaloers... Maar uit 5 geinjecteerde eicellen zijn toch 3 topemmy's ontstaan, dat had ik toen ook niet durven dromen. Terwijl een meisje die tegelijk met mij een poging had, van de 20 eicellen maar 1 topemmy had. We waren allebei overigens wel zwanger, maar het zegt dus niet perse iets! Al weet je dat natuurlijk zelf ook wel... Ik duim voor je, en laat vrijdag de 13e nu maar jullie geluksdag worden!
Wat een schrijfsel weer. Meid, ik moet zo weg en ga de tijd bijna vergeten! Al je follikels bevatten een eitje. Da's goed!!! Mijn duimen blijven draaien voor 5 emmy's.
Hallo Juul, Ik ken je niet en ben een paar dagen geleden hier op je blog terecht gekomen. Heb veel van je blogs gelezen, en heb veel respect over hoe je dat hier deelt. Zo mooi en echt geschreven. Complimenten. En wat een wegen hebben jullie al bewandeld. Ik hoop da inderdaad dit keer vrijdag de 13e jou geluksdag is geworden en dat jullie heel snel jullie wondertje kunnen verwachten..!! Groetjes Maybe
Lieve Juulz, ook ik snap je gevoelens heel goed mbt die andere vrouwen maar ik had de eerste keer ook iets van 18 eicellen waarvan maar 2 bevrucht en de cryo heeft het niet eens gered bij de ontdooiing dus lieverd beter 5 uit 5 van goede kwaliteit dan 18,19,20 uit 30 van een rot kwaliteit!! Ik ga MEGA hard voor je duimen morgen! Doe maar lekker rustig aan en ik hoop dat de 13e jou mega veel geluk mag brengen. Dikke knuff
LIeve Juul, Vanuit mijn bedje wens ik je veel sterkte vandaag. Ik hoop dat je gebeld wordt met het prachtige nieuws dat de 5 eitjes alle 5 bevrucht zijn. We blijven duimen. Het is je van harte gegund! Jullie emmies zijn zich op dit moment heerlijk aan het doordelen om zich vervolgens 8.5 maand later te kunnen presenteren als Juulbaby! En je weet.........zoals je vriend heeft gezegd ....jullie hebben er maar 1 nodig!!
Ik duim ook mee! Vrijdag de 13e is onze geluksdag. Ik stuur een beetje boel van ons geluk naar jou toe! Jij kunt het zo vreselijk hard gebruiken. 5 eicellen...ik wens dat ze allemaal goed bevrucht zijn!
Denk aan jullie en duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm