Ik duim weer voor je juulzon. En ik snap je gevoel van je weinig eitjes. En hier hoop ik ooit die ooijvaar op mijn raam te mogen plakken. Kom straks ook aan een drukkere weg te wonen, tegenover een sloot. Dus ziet er dan helemaal leuk uit. Dus daar gaan we gewoon voor. En ik hoop dat het universum nu eindelijk gehoor aan je wens geeft.
Juulz ben je al gebeld? Volgens mij bellen ze tussen 12-1 Ik wacht nu ook op tel van ze pfff dat wachten
Juultje ......wat laten ze "ons"in onzekerheid zeg! Kunnen ze niet ff snel bellen....we wachten! Ik haat wachten!
Juultje ....waar hang je nou uit.... Half 2.... en nog steeds wachten we..... Hmm ze is het zeker aan het vieren dat alle 5 de eitjes bevrucht zijn.... Daar ga ik maar van uit!
ik ben onzeker. Ik wacht ook op gent vanmorgen bloed laten prikken testen waren woensdag licht positief het waren geen tuurtesten, maar ja ik wil een hoge hcg
Angel, het wachten duurt lang. Hoe laat belt Gent voor jou? Nou ik hoop dat je HCG al lekker hoog is.
Nee joh geen bibbersssss ze is vast druk aan het werk en kan daarom niet reageren! Men ohh men ben al de hele tijd met F5 aan het spelen...
Ehhh Marjah.....morgen ook voor jou veel keer F5................ Juultje laat ons aub niet langer in spanning....
Juulzoon je kent me niet....maar ik lees al heeeeeel lang mee in je "levensverhaal" mede omdat de hele situatie me aan het hart gaat maar ook omdat je zo ontzettend boeiend schrijft! Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik (een totaal onbekende) het telkens zo spannend en intrigerend vind om weer een hoofdstuk van jou/jullie levensverhaal te lezen! Ook deze onbekende heeft al heel wat traantjes om jou (en ook mezelf) gelaten.... Maar ik hoop uiteraard dat jullie goed nieuws hebben gekregen, we wachten hier allemaal met spanning