IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lief Juultje,
    De uitspraak per sms van je broer... Ik kreeg er kippenvel van.
    Het is een beetje de zelfde essentie als mijn sms-boodschap en die van één ieder hier. We willen hoop houden voor jou. Omdat, omdat jouw strijd nog niet gestreden is!!
    PS de foto van de bloesem van mn boompje houd je nog te goed!!
    Kus

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Juulz, ik duim voor jou en je emmy's. Jij bent nu aan het broeden, vooral doorgaan!

Marjah, jij ook goed broeden, hoor!!

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Een kans is een kans.
    Dat heb ik ook ondervonden.
    De maand waarin ik zeker wist dat het weer een verloren ronde was.
    Waarin ik me nu echt serieus begon af te vragen of we niet serieus gewoon onze zegeningen moesten tellen en misschien zelfs moesten accepteren dat het er niet in zou zitten.....
    Werd ik zwanger!

Uiteraard staat mijn verhaal in geen verhouding met de jouwe. Maar ik hoop dat je toch weer de energie in jezelf vindt om positief te zijn.

En als je t niet kunt opbrengen....dan doen wij het voor je!

Liefs, Kweenie

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jullie zijn lief :) !

Voel me alweer nog onzekereder...
    Ben gisteravond (rond 23u15) ziek geweest (van iets verkeerds gegeten?) en heb onwijs moeten overgeven en had last van mijn darmen... :( Kan dit van invloed zijn om de embryootjes/ innesteling? Mijn maag krampte echt enorm en het steekte ook in mijn buik. Nu gaat het weer, dus denk dat het iets met het eten is geweest (had heel veel verse salade met paprika, komkommer, uitjes en kipfilet, goed gaar!, op, vriendlief had nergens last van). Maar ben zo bang dat hierdoor onze poging nog meer gedoemd is te mislukken...

Wat denken jullie?

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Op hoeveel dagen na NOD zit je???
    Want je vriend heeft er geen last van gehad. Ik heb veel verhalen gelezen van dames die diarree hebben rond innesteling enzo.

Lieverd, het kan alle kanten nog op!!!
    Ik duim me suf! Denk aan je, ken je niet persoonlijk maar zelfs thuis (buiten dit forum om) denk ik aan je.

* DUIMDUIMDUIM*

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieverd het komt goed. drink je granaatappelsap

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Nee... Is dat goed?

Afgelopen donderdag punctie gehad...!

xxx

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Weet wel dat ontzettend de buikgriep heerst he!! Kan dus ook griepje zijn!! Hoe gaat het vandaag? Buikje al iets rustiger?

Kusssssssss

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Je wondertjes zitten lekker veilig in je baarmoeder.

Spannend!!! Ik duim hard voor je...

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor de lieve reacties, stelt me iets geruster...
    Vandaag gaat het weer wat beter, houd tot nu toe mijn eten weer binnen :)....

Ben wel naar mijn werk gegaan, maar doe het heeeeel rustig aan :)

(zit nu dan ook 'illegaal' op ZP!)

xxx

11. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve Juulz!

Hier even iets om je gerust te stellen: ik heb de dag na de punctie ook enooooorm last van mijn darmen gehad en heb echt alleen maar vd misselijkheid op de wc gezeten (sorry voor het onsmakelijke verhaal). Bij mij kwam het door de lekkere balletjes van IKEA, ik vervloekte die dingen haha! Ik was vervolgens net als jij helemaal in paniek: heb echt alles gegoogeld wat los en vast zat over 'diarree en net terugplaatsing gehad' ik dacht echt dat ze zo losgelaten hadden: je ziet het resultaat meis, dus dat is iets waar je je ECHT geen zorgen over hoef te maken, echt niet

x

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor je verhaal Amy, moest er stiekem wel een beetje om lachen... Geeft weer een béétje goede moed...

Mijn buik houdt zich weer rustig (maag en onderbuik en darmen). Merk geen bijwerkingen van de utrogestan tot op heden en ben nog steeds niet positief :(. Probeer positieve berichten te googlen van meiden die na een dag 2 TP zwanger zijn geraakt, maar deze zijn Zeer Schaars, helaas...

Weet je, het frustrerende is dat je er gewoon HELEMAAL NIETS aan kunt veranderen. Nu niet. Straks niet. Nooit niet. Bedoel, ze zijn of doorgedeeld, of niet. Ze nestelen in, of niet. It's out of my hands... en dat voelt heel machteloos. En vooral oneerlijk...

Maar goed. Ga vandaag lekker thuiswerken en rustig aan doen, heb dat gisteren overlegd met mijn collega's, want morgen is een langgggggggggge dan (en schoonouders komen 's avonds ook nog even langs...)

Knufff!

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve juul, je bent en blijft in mijn gedachte en je emmies ook! Ik bid, duimen hoop met je mee! Meer kan ik niet voor je doen. En stuur je bij deze ontelbaar veel digitale knuffels.
    Hier duurt de onzekerheid ook nog even voort.
    Liefs!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik duim ook mee.

denk veel aan je

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

* zwaait * Hallo, hier eentje!

Ik weet nog dat wij op maandag 18-10-2010 de punctie hadden en op woensdag 20-10-2010 (makkelijk te onthouden, hahaha) de terugplaatsing. Dat is de normale werkwijze trouwens in het UMCG: terugplaatsing na 2 dagen. En ik was zwanger van Aiden! Iemand anders van het UMCG-topic had op precies dezelfde datum de punctie en de terugplaatsing in het UMCG en ook zij is zwanger geworden.

Ik weet het...ik probeer je moed in te praten. Al geloof je er zelf wellicht niet meer zo in. En dat kan ik me ook goed voorstellen. Moedeloos zou ik er van worden als ik in jouw schoenen stond. Je hebt er al zoveel voor gedaan. En het is je zo erg gegund! Op een gegeven moment weet je volgens mij ook niet meer waar je de positiviteit vandaan moet halen.

Toch blijf ik lekker hard doorduimen en blijf ik geloven dat er ook een wondertje op jou wacht.

*duim duim duim duim duim duim duim duim duim *

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Be Happy, dankdankdank...! Langzaam maar zeker krijg ik een béétje hoop....! Jouw verhaal helpt daar zeker bij :). Hoop dat ik mee mag doen met de 'dag 2 TP zwangeren' :) !

xx

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Was er nog vergeten bij te vermelden dat ik toen een 4-cellig exemplaar teruggeplaatst had gekregen. (Ik kreeg dus eentje teruggeplaatst.)

Het kan dus zeker. En zoals ik al zei: standaardprocedure bij het UMCG. En als ze weinig resultaat hadden met terugplaatsing na 2 dagen, waren ze daar inmiddels vast al lang mee gestopt!

* duimt weer verder *

Knuffel en dikke kus!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Be Happy ik duim met je mee

19. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ik zeg niets.....................ik denk alleen aan je......

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Duimt ook nog steeds!

Deel Deze Pagina