IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    duim stug verder

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik duim!!

x

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Natuurlijk blijven we positieve berichtjes schrijven hier!!!
    Komt 'ie dan; ik duim, duim, duim me rot en ik hoop zo voor je dat je een voorspellende droom hebt gehad! What comes around, go's around (da's toch positief? Of is die zin anders dan ik nu in m'n hoofd heb? Haha, begin te twijfelen aan de vertaling nu).
    Nou ja, positief denken is gewoon heel belangrijk!!!

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Duim ook voor je Juulzon!! Sterkte deze lange wachtdagen

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    #zwaaitterug!# lief liedje!!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lief, lief, lief!!! Dank voor de lieve woorden weer!!!

Die wachtweken zouden verboden moeten worden... Ik stem voor een twee weken embryo-groeiend en innestelend bevorderend slaapmiddel waarbij je zwanger wakker wordt. Zoiets. Moet een gat in de markt zijn. Weet ik zeker. Bij deze roep ik alle briljante wetenschappers op hier mee aan de slag te gaan. Uiteraard in het kader van de Vergrijzing tegen te gaan.

Vanmorgen naar de tandarts geweest.. AUW... Had al 2 dagen last met kauwen / bijten.
    Wat was het nu? Heb mijn verstandskiezen rechts nog en het bleek dat mijn verstandskies boven een gaatje, he-le-maal achterin, onder het tandvlees had, wat mega gevoelig was met warm (en koud). Tja.... hij heeft een poging gedaan tot vullen, maar moet er ernstig rekening mee houden dat de verstandskies eruit moet. En als boven eruit moet... volgt onder automatisch... Leuk vooruitzicht dus...
    Verder zijn vanmiddag rond 16u30 mijn broertje en zijn gezin nog even langsgeweest. Wel leuk, neefje is nu 2,5 jaar oud en is ecth al een heel een stoer manneke, ging mij helpen in de tuin met vegen. Heb lekker met 'm geravot en me niet druk gemaakt over tillen :). Gewoon gedaan. Mijn broertje ging koken en eigenlijk was het wel een béétje zielig voor schoonzus, want ik zat de hele tijd met neefje te spelen (had 'm ook al erg lang niet gezien) en schoonzus zat maar met nichtje (van een half jaar) terwijl we allemaal bezig waren... (vriendlief is een nachtje niet, is naar een whiskey-proeverij met broers en vader).
    Om 19u30 waren ze weer weg, huisje opgeruimd en me lekker omgekleed. En lekker genoten van mijn 'vrije avond'. Al val ik nu bijna in slaap van de moeheid...

En hoe ik me verder voel? Geen koppijn, maar wel af en toe wat ongesteldheidsgevoel in mijn buik :(. En nog steeds utro-borsten.Wat best leuk is, zijn in mijn luteale fase altijd wat groter, dus dat zegt he-le-maal niets!!!

Ga zo afsluiten. Mar niet zonder jullie een digi-hug te geven!!!

Goed weekend!!!
    xxxx

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    we blijven duimen en hopen voor je juulzon

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik Duim ook stug verder lieverd

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik zie hier al eelt op de duimen.....duim, duim, duim...

10. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Lieve Juul,

Ik blijf hopen op de bekende 2 streepjes op je test.

Het is zo @#$@#%% dat we niets anders kunnen doen.

Duim duim........xx

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    De zon schijnt, al is ze omringd door wolken die haar plagen en om de paar minuten voor haar gaan drijven, zodat haar warme stralen de aarde niet kunnen bereiken. April doet wat-ie wil en deze wolken ook. April doet echter niet wat ik wil... wat ik wens...

En daar verschijnt er weer een wolk voor de zon.

Ben geloof ik maar blij dat ik het mezelf zo druk en vol heb gemaakt de komende weken. Want afleiding ga ik nodig hebben.
    Gisteren uiteraard een testje gewaagd (11 dagen na Pregnyl, 9 dagen na punctie, 7 dagen na TP) en de test had gemaakt kunnen zijn door Jan de Bouvrie himself, als had het teststreepje dan beter zwart kunnen zijn ipv roze.

Misschien nog eens een idee voor hem: een designerzwangerschapstest wat ongeacht een positieve of negatieve uitslag past bij de rest van zijn collectie en mooi combineert bij zijn zwart-wit-gestreepte behang... Maar dit terzijde..

En stiekem, stiekem was ik toch een beetje hoopvol. Want, het was idd nog heel vroeg. En wie weet was er morgen dan wel iets te zien.. Immers, ik voelde al wel wat 'krampjes' en de utro inbrengen ging wat moeilijker dan anders... En had een beetje gekleurde afscheiding. Niet echt roze of bruin, meer de kleur van een eeh, cashewnoot zeg maar. Misschien.. Kreeg lichte hoop.

Ging gisteravond dan ook slapen met een hand op mijn buikje. 'Misschien...' en fantaseerde over de kamer die babykamer zou worden....

Vanmorgen om 07u30 wakker: utro erin en mijn Thyrax. Maar, ik zou nog niet gaan testen, want mijn testen doen het 's avonds beter... bedacht ik me hoopvol.
    Liep weer terug naar de slaapkamer en besloot nog even verder te slapen, wat lukte. Utro is een goed slaapmiddel.

We werden pas weer rond 10u30 (!) wakker. "Heb je nog getest?", vroeg vriendlief. "Nee, misschien straks".
    "Ik vind dat je nog even moet testen hoor", vond hij. Probeerde uit te leggen dat dat minder zin heeft, geconcentreerde urine-enzo.
    Maar, toen hij eruit ging om te douchen, besloot ik toch dan maar even te gaan testen. Immers, als er Hcg in mijn lijf zou zitten, zou het niet uitmaken. Een tuurstreepje zou er toch wel moeten zijn dan. Ongeacht de urine-concentratie. En daarbij, ik was nog steeds 'nuchter' ,want had nog niet gedronken, dus de urine is dan toch net zo geconcentreerd, was mijn theorie.

Uteraard, ik had het kunnen weten. Omowit. Ook op 12 dagen na de Pregnyl, 10 dagen na de punctie en 8 dagen na de TP. Geen tuurstreepje. Geen schaduw. Omo it is...

Op dat moment voelde ik een lichte teleurstelling, maar besteedde er verder geen aandacht aan.

Tot ik later bedacht even mijn computer aan te zetten en even te kijken of andere forumvriendinnetjes die ook in de wachtweken zitten al nieuws hadden. Eentje was net zo teleurgesteld als ik, ook omo. Maar, een ander lief forumvriendinnetje had gewoon een 2e streepje! Ook op dag 8 na de TP. Nu had zij een perfect 8cellig cryootje teruggeplaatst gekregen en ik een veel minder perfecte 2- en 4-cellige... dus tja... Maar, ondanks dat ik heel blij voor haar ben, voelde ik me ineens heel verdrietig...

Riep vriendlief en ik zei "Kijk, M heeft wel een streepje, kijk maar." En hij zag 'm ook. Direct. Dit is geen tuurstreepje hoor!

En ik moest huilen, omdat ik ook zo graag een streepje wil. Nouja, zo graag een beebje wil. Zwanger wil zijn en een kindje op de wereld wil zetten.

En wij hebben gewoon geen back-up plan middels adoptie, eicel-donatie of wat dan ook.

En we hebben nog maar 1 poging te gaan..

En als dat 'm niet wordt, zal ik nooit mama zijn.
    Nooit.
    Einde droom.
    Einde verhaal.

En dat maakt me eerlijk gezegd hartstikke gekmakend verdrietig en bang. Want wat dan? Wat doe ik dan met de moederliefde die ik in me voel? Met die lege plek?
    En ik weet wel dat ik de hoop nog niet mag opgeven, maar ik voel me nu wel zo...

Mijn vriend zegt me nu de hele tijd: "Alles komt goed liefje. Wat er ook gebeurt, ik blijf bij je". En dat vind ik hartstikke lief, maar het heelt die angstige leegte in mijn hart niet...

Want dat is een andere liefde... Een liefde waar ik zo naar verlang om te kunnen geven.. Een liefde die momenteel nog doelloos, onvervuld ronddwaalt, zo klaar om vervuld te kunnen worden. Een lege, maar oh zo volle liefde die verlangt en zoekt naar datgeen haar compleet zal maken...De liefde die radeloos is, die liefde die bang is om niet lief te kunnen hebben...

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh lieverd, wat moet ik nou zeggen?!
    Verdorie zeg......... :(
    Zit hier met tranen aan tafel.

Knuffel.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik zit hier in tranen je stukje te lezen. het is zo oneerlijk.

Ik denk aan je!
    MEGA KNUF

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Juulz,
    Ik snap niet hoe je je voelt, ik kan dat wel zeggen maar dat is niet zo. Ik kan me echter wel invoelen en indenken hoe dat moet zijn en de angst en verdriet slaan me dan om het hart.
    Wat een bergen kom jij tegen, het is nu inmiddels de Himalaya geworden!!......:(
    Toch blijf ik hopen. Door je bezoek aan het medium. Ik geef het nog niet op voor jou!! Ik weet dat dat geen garantie is maar ik blijf toch ook hopen. En hoop doet leven.....

Sterkte....... Echt sterkte..

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    en mijn hart breekt...

wil je knuffelen enzo, maar dat heeft geen nut.
    Ik ben ff degene die je nu niet wilt zien/spreken.

maar niets is zeker. tot het tegendeel bewezen is, is er hoop.
    Nog een paar dagen en je weet het.

geen backup plan is het engste wat er is :(.
    en ik besef dat maar al te goed.

We gaan nog voor het kwartet, want zo wil ik het het liefste.

toch een digi-hug voor jou....

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *breekt in*

Lieve Juul,

Ik kan je zorgen, teleurstelling, verdriet en wanhoop niet wegnemen, maar wil je dit zeggen. Ook ik heb het (tuur)streepje gezien van de 8 cellige tp. Een licht, maar te zien streepje. MAAR die was 8 cellig. En die van jouw 2 en 4. Een verse tp nestelt zich ook later in dan een blasto cryo. Pas als ze in blasto staat zijn hebben ze haakjes ("handjes") om zichzelf vast te klampen en in te nestelen. Dus een 8 cellige doet dat eerder dan een 2 en 4 cellige. Ik snapte niet waarom mijn blasto cyste pas 5 dagen na ontdooing ge-tp werd, nou precies daarom.... De verse had die 5 dagen nodig om in dezelfde "staat" te komen als die blasto. Dus als je zo kijkt KAN je nog geen streepje hebben. Zelfde dag tp, jij zal (indien zwnager) ook een paar dagen later uitgerekend zijn, juist hierdoor. We doen gewoon even DIAMANT AAN!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *vergeet gewoon uit te breken*:)

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Lieve Juul,

een dikke knuffel voor jou!
    Het doet me verdriet jouw verdrietige verhaal te lezen.

Ik hou je handje vast.

x

19. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve Juul,

Woorden schieten te kort als ik je stukje lees. Toch nog proberen wat hoop te hebben misschien is het gewoon te vroeg. Blijf voor je duimen en hopen dat het nu toch eindelijk raak mag zijn.
    Hierbij nog even een knuffel dat ik aan je denk.

Veel lief
    Bittersweet

20. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    #2500 Gabrie74, 22 apr 2012
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
    Juul..... we gaan morgen voor een tuurstreepje!

Deel Deze Pagina