Lieve meid, voel het verdriet door het scherm van mn telefoon komen, ik leef intens met je mee. wij kunnen vanaf de zijlijn o zo weinig doe voor jou, alleen je laten weten dat er aan je gedacht en voor je gebeden wordt. Life sucks sometimes, de laatste jaren te veel voor jou. Ik hoop nog steeds op dat wonder. Lieve knuf!
Lieve Juul, wat een verdriet, wat een angst voor de toekomst Het is nog vroeg lieverd, het kan nog. Maar ik kan me voorstellen dat je liever nu al een tuurstreepje had willen zien. Ik denk aan je, duimfikklaver en zet m'n diamant aan! Dikke knuffel....
Lieve lieve Juulz, wat een verdriet. Ik blijf stug duimen voor WEL 2 streepjes. Je bent gewoon te vroeg geweest. Marjah, wat goed!!!!! Gefeliciteerd!
Lieve Juul, Wat moet ik nou tegen je zeggen?!? Is er iets te zeggen wat jouw pijn verlicht?! Wat is het leven hard en meedogenloos. En gemeen ook! Ik denk aan je! Kon ik maar wat pijn en angst van je wegnemen. Dan deed ik dat onmiddelijk. Dikke knuffel.
Lieve lieve juul, Wat liggen emoties van blijdschap, angst, onzekerheid en verdriet dichtbij elkaar he...en natuurlijk gun je het jouw forum-vriendinnetje M. dit geluk maar wanneer klopt die ooievaar nu eens bij jullie aan? De druk wordt nu extra verhoogd voor jullie als deze poging niet lukt en natuurlijk maakt die gedachte je intens verdrietig en bang. Je kan niet meer doen dan het toelaten lijkt mij. En ja, velen op dit forum bewandelen naast de weg van vruchtbaarheidsbehandelingen een andere weg om te komen tot een wondertje en toch ooit mama te worden maar lieve juul, je weet niet wat jouw weg gaat worden als het er niet in mag zitten voor jullie; wat jij nog allemaal kan betekenen voor mensen: om je moedergevoel te uiten hoef je niet perse moeder te zijn, althans zo denk ik. En natuuuuuuuurlijk duim ik mij bont en blauw dat deze of de volgende behandeling gaat lukken want als ik het iemand gun ben jij het wel, ik hoop alleen dat je ook nog een beetje vertrouwen houdt in jezelf, je toekomst en elkaar want ook dat gun ik je! En ondertussen? Ondertussen krijg je hierbij een enorme digiknuffel van mij! Xxx
Lieve Juulz, ik denk aan je! Ik duim voor net zo'n mooi tuurstreepje morgen voor jou! Het kan! Het moet! We willen het allemaal zo graag... *duim duim*
Juul, ook een dikke digiknuffel van mij!!!! Wat een hartverscheurende tekst heb je geschreven, maar ik ga nog even door met fikken voor je... Het moet het moet het moet... Liefs Loesie
(op de melodie van de reclame en dan cynisch bedoeld Kruidvat test door en door wit, niet duur... (wel zuur...) Hele nacht wakker gelegen, vriendlief ook. Nu met prikogen aan het werk en het is ook nog eens zo'n dag dat alles misgaat terwijl ik de boel moet waarnemen.... ggggrrrr...
Lieve Juul, Ik zou willen dat ik je zorgen weg kon wuiven..... maar helaas dat kan ik niet. Omo-testen wie kent ze hier niet...... En geloof me ook een roze test maakt mij niet eens blij want dan komen ook nog eens de wel bekende 3 maanden aan (neee wil niemand bang maken!!!).... Hoop wel dat je samen met Juulman er over kunt praten. Niet te lang weg blijven he!! Want dan komen we je halen!!
hier ook een knuffel van mij. ik vind het zo erg voor je Wanneer heb je een gesprek met de s? Ik wil weten of ik gelijk verder mag ik heb er nog 2 We willen misschien zelf voor poging 4 gaan maar alleen als ze er in geloven anders gaan we voor adoptie
Ik ben er stil van... Zou willen dat ik een toverstokje had. Naar jou ermee zwaaien was het eerste dat ik dan zou doen, lief Juultje...
Neeee, ik ken je alleen maar digitaal maar ik vind dit echt oprecht zo verdrietig voor jullie, heb ff geen wijze woorden om je op te peppen *bah*, als het enigzins mogelijk is, zou je je niet ff ziek melden? Het haalt je verdriet niet weg maar geef jezelf ook even de tijd en ruimte, ben er even stil van.... Dikke digikus!