Hey lieffie, Heb je net al een uitgebreid PB'tje naar je verzonden, omdat ik momenteel geen puf heb om alle topics door te spitten. Ook ik zit er een beetje doorheen! Ik hoop heel erg dat de Menopur en Cetrodide tot mooie eitjes gaan komen. Dit wordt je tweede IVF toch, omdat er een escape IUI was? Dikke knuffel voor jou schat!!
Lieve Juul, voel je niet schuldig meid. Ik hád ook 2x een licht streepje.... Jouw lief is wijs, Het komt goed!!! Wat schrijf je mooi. Mijn eerste tranen in 2011 waren door/voor jou! Liefss
Juulzon: Bedankt.....de namen zijn inderdaad scandinavisch, We vonden ze ook erg mooi en je hoort ze niet zoveel. Dikke knuf en mijn duimen draaien overuren voor jou! Ik leef zo erg met je mee en hoop echt dat het heel erg snel raak mag zijn!! Zet hem op!!!!! *knuf knuf*
Lieverd een hele dikke knuffel!!! Wat heb je toch weer een mooi blog geschreven! Ik brand een kaarsje voor je elke avond, ook voor Babii!
Wat een mooi stukje tekst heb je geschreven... Er spreekt zoveel liefde en warmte uit. Hopelijk heeft 2011 iets heel moois voor jullie in verschiet. Kwam ik toevallig terecht en je raakte me met jouw verhaal vandaar de reactie
Juul, ook jou wens ik het allerbeste voor 2011, in ALLE opzichten! Dat jouw zonnetje maar snel mag gaan schijnen! *kus*
Lieve Juulz, Je hebt idd een mooi stukje geschreven. Ik wens jou en je man een gezond en gelukkig 2011 toe. Dat al je dromen uit mogen komen Knuffel
Succes juulzon met de ivf. Weet niet of we elkaar geen tegenkomen. Zit nu nog op ongi te wachten en dan is het nog de vraag wanneer ik met de puregon mag starten (denk dat het wel een paar dagen duurt, gezien het rare dagen zijn geweest)
Hai, Ik heb je bogje toch maar even opgezocht! Ze willen bij mij nu kijken of er met deca en menopur tenminste 3 eitjes willen groeien, zo niet gaan ze dan de volgende keer zonder deca proberen. Ik heb daar vanmorgen nog even over gebeld. In Enschede willen ze toch heel graag deca gebruiken. Ik ben ook nog maar net bezig met IVF en ze willen zoeken naar wat bij mij het beste werkt. Ik vind het prima zolang ze maar door willen gaan met proberen en hopelijk komt er helemaal geen volgende keer . Nog wel 1 vraagje aan je, werd jij uit jezelf ongesteld bij de laatste poging? Ik had op dag 15 2 kleine follikels zitten van 10mm, ze zijn toen gestopt met stimuleren omdat DD dicht zat met de kerst en oud en nieuw. Ik weet dus niet of deze eitjes verder zijn gegroeit en of ik een eisprong heb gehad(die voel ik namelijk nooit). Ik zit nu op dag 35 en ben nog niet ongesteld. Zwanger kan ik niet zijn want door al dit gedoe heb ik al een tijdje geen zin meer in sex. Veel liefs Nataly
Als eerste even antwoord op je vragen Nataly: Mijn AMH-waarde weet ik niet. Ze zeiden dat het binnen de grens was van wat 'normaal' was, maar dat ik wel op het randje zat. Bij de uitgangsecho waren 4 eitjes aan iedere kant te zien. Da's alles wat ik weet, maar ga het vrijdag nog wel even navragen...! En bij mij hebben ze dus ook met deca geprobeerd, maar wat ik al zei: groeide met menopur de vorige keer slechts 1... En ja, ik werd wel ongesteld uit mezelf. Had ook een iets langere cyclus dan normaal, 32 dagen. Had een ei gedetecteerd en geklust, maar helaas. Werd op dag 13 na ei ongie. Deze ronde 12 dagen na ei ongie. Als het te lang duurt bij je zou ik even bellen...! Heel veel suc6, hoop echt dat poging 1 in Enschede 'm wordt!!! Maria, jij ook de 7e weer een echo! Is dat voor een TP of een nieuwe punctie? Laten we samen op gaan deze maand ! En dus ook samen +++ testen ! Knufff!
Hee Juul Weer een cryootje! Dus weer ontdooistress... wat is het allemaal toch spannend he... Slaap lekker meis!
Het nieuwe jaar is weer begonnen. En ik ben echt blij dat 2010 achter ons ligt. Zo'n nieuw jaar voelt een beetje als een fris begin. Het ligt nog open, slechts enkele dingen zijn ingevuld (waaronder komende maand, het spuitschema en onze vakantie in februari, 22 dagen op reis ). Langzaamaan worden de dagen weer langer en doordat de sneeuw weer zo goed als gesmolten is en de dagen langzaamaan weer wat lengen, voelt het alsof het voorjaar er weer aan komt. Oké, ik weet dat ik nu enorm overdrijf, want het is nog geen maand winter, maar tóch. Alsof er nieuwe beloften in de lucht hangen, alsof onze lei weer schoon is. Vriendlief en ik hebben afgesproken dit jaar minder boze woorden naar elkaar eruit te flappen (lees: dat doe ik vaker, door hormonstriele emoties gevangen...) en als zich toch boze buien voordoen, deze dan niet door wederzijdse koppigheid onnodig lang te laten doorsudderen. Laat vanavond nu weer een prachtig voorbeeld brengen... De tweede Menopur 300eh moest gezet worden. Vriendlief bereidt deze altijd, zodat ik 'm alleen nog maar hoef te zeggen. Hij is daar hartstikke handig in en ik heb het gewoon nooit (mogen) geprobeerd (proberen). Eerlijk gezegd vind ik dat wel prima, als de nood daar is en ik zou het zelf moeten doen, wéét ik hoe het moet, maar vind dit wel prima zo. Anyway, vanavond pakte ik de spuit, wilde 'm zetten en had 'm klaar om te spuiten, maar het dopje zat er nog op. DUs ik vraag vriendlief of ie 'm er even afhaalt. "Geef maar hier", en hij pakt de spuit plots zo uit mijn hand, waarvan ik schrok. Had net mijn bilvetje klaar en de spuit precies goed in mijn hand. Dus ik zeg "Hé, wat doe je nou?". "Je hoeft niet zo gestresst te reageren, ik haal het dopje eraf". En de koeien gingen dansen op mijn opvatting over het woord gestresst. Want dat was ik oprecht niet! Ik schrok gewoon van zijn plotse actie en voelde me eigenlijk een beetje aangevallen door dat hij me 'beschuldigde' van stress... Afin, ondertussen de spuit gezet - ging net als gisteren helemaal prima - maar de discussie moest nog wel even uitgepraat worden. En waar ging het nu eigenlijk over?! Om een lang verhaal kort te maken: Anno 2010 zouden we hier heel lang over kunnen discussieren, maar nu vond ik het de moeite niet. Gelukkig geen nare toon meer aan te pas gekomen en na een knuffel was het al gauw weer koek en ei. Ben ook supertrots op mijn mannetje, want hij is - ik mag er vooral niet over beginnen - UIT ZICH ZELF - gestopt met roken (mag het ook vooral zo niet benoemen!). Hij rookte overigens heel weinig, 1/2 per dag, maar toch. Vind dit echt wel goed van 'm. Verder zou ik afgelopen maandag acupunctuur hebben gehad, maar mijn behandelaar was ziek. Afspraak staat nu voor volgende week weer. Maar merk dat ik zelf echt heel positief in deze rond sta, dus stuur maar even telepatisch energie naar de follikels die goed moeten groeien!!! Ga nu zo lekker mijn bedje in! Morgen om 07u er weer uit. Liefs en SUC6 ALLEMAAL!!! Blijf hier vooral jullie lieve gedachtendingen neerzetten Altijd fijn! Dag lieve kanjers! xxx PS Heb vrijdag mijn 1e echo, heb dan 4 dagen gespoten en moet dan die avond voor het eerst de cetrotide spuiten!!! Hoop zo dat er meer eitjes gaan groeien... Duimen draaien weer...
Ooh, spannend!!! Laat 'm maar heeeeel goed ontdooien! Hoeveel cryo's wachten er dan nog op je buikje??? xxx
Herken je gevoel wel van nieuw begin en alles. Ook hier zo blij dat 2010 achter ons ligt. En ook hier al uit aan kijken naar de langere dagen en het warmere weer Waar gaat jullie reis naartoe?
dat is een goed voornemen juulzon. Zo te horen werkt al best goed hier bereid en prik ik zelf. manlief is niet zo gek op injecties enzo. Maar ik vind het ook niet erg. Doe het het liefs lekker zelf. ik stuur je positieve stralen en hoop dat vrijdag er een aantal hele mooie follikels zitten. *straal, straal* dikke knuf
We hebben nog 6 cryo's. Jeetje jullie 'woorden' zouden zo bij ons plaats kunnen vinden. Mijn lief stoort zich vooral aan mijn 'toon' en ik vind dan dat er niets aan de hand is, mij hij reageert mij veel te fel dus dan reageer ik daar weer op... haha Wij hebben hetzelfde goede voornemen. Knap dat je jezelf spuit hoor. Mijn lief doet dat. ik zou het nooit kunnen... Xx