Wat fijn alle lieve beichtjes en knuffels hier. Blijf er wel een traantje van krijgen, wat betekent dat het nog steeds niet allemaal goed zit in mijn hoofd en hart. Verdriet blijft de bittere boventoon voeren. Doe mijn best om op de automatische piloot over te gaan en het is wel eens beter geweest. Soort van 'overleef - even-geen-emotie-modus'. Misschien klinkt het stom, maar houd er al in mijn hart rekening mee dat we nooit papa en mama gaan worden. ...Overleefmodus, al hebben we nog 1 poging te gaan... Ga dit weekend de prof mailen om een afspraak te maken. Om alles te bespreken.Geen idee wanneer we er terecht kunnen, we zien het wel.. Verder... We willen in elk geval nog rond 11/13 mei een weekje / 10 dagen er tussenuit. Last minute. Samen de zon op zoeken. Boeken mee. Lezen. Zwemmen. Vriendlief wil evt deze zomer weer verder met de Laatste Poging. En ik? Geen idee. Leeg. Nog altijd leeg. Een hele lieve collega van me moest voor een congres naar Amerika en heeft daar een 500 pot DHEA (25mg) gekocht. Wil dat maar eens gaan proberen, wordt in Gent vaker geadviseerd. Krijg het woensdag, dat is weer @the offfice. Is daar echt goedkoop, was iets van 18 / 20 dollar. En hij wil het niet terug: alles wat hij kan bijdragen, doet-ie graag. Als dat geen fijne collega is... Moest vandaag in Amsterdam zijn en heb gewoon even van me afgeshopt... Slecht hé? Maar voelde me daardoor wel iets beter... (hoe erg, heet dit niet troostshoppen?). Heb leuke jurkjes bij Sissyboy gekocht (doe niet mee aan de King L - trend die hier elders op het forum heerst ) , en jas., want bedacht me dat mijn winterjas echt veel te warm is en om nu altijd een spijkerjackje of een leren jasje te dragen.. Ook niet echt mijn ding. Dus deze jas is lekker tijdloos en kan er weer een tijd mee vooruit. En dit keer niet nagedacht over 'kan ik dit nog aan als ik zwanger zou worden...). En ook nog een onwijs gave tas bij Sukha, een winkel met een mooi concept, waarin dingen die gemaakt zijn met Liefde en Aandacht centraal staan. Door kunstenaars en creatievlingen zelf. Check de site maar eens www.sukha-amsterdam.nl. Wel echt een winkel naar kijn smaak, ook vwb interieur. De tas die ik gekocht is een stoere tas, gemaakt van oud zeildoek en bewerkt door een Afrikaanse kunstenaar, Ali Lamu. Staat met grove letters Happy Dream op, in het blauw. En heb ook nog aan vriendlief gedacht en heb voor hem een kratje met een mini-kruidentuintje meegenomen, waar hij helemaal blij mee is. En zo zet ik de gedachten maar weer op wat anders... Maar mijn hart huilt nog steeds. Tijd.... Wat irritant is, is dat mijn menstuatie niet overtuigend door wil zetten. Had dus woensdag een paar vegen helder rood, 's ochtends. Moest weer op pad, dus tampon erin. Was ook niet echt helderrood en vooral niet vol. Avond en nacht niets. Donderdag ook niets, 's avonds weer een veegje bruin. En vanochtend weer alleen maar bruin, omdat ik op pad moest toch maar weer tampon erin. Weer niet overtuigend veel. En vanavond weer niets. Gebruik vanaf woensdag geen utro mee. Vermoed dat het met de restanten progesteron in mijn lijf te maken heeft dat het nog niet overtuigend wil doorzetten. Dus verwacht zondag toch zeker wel Het Overtuigende Loslaten.... Tot zover weer de update. Moet dit weekend wat werken, dus weer gedachten verzetten. Ga jullie op jullie eigen topics weer volgen! Nogmaals, ontzettend bedankt voor Het Hier Aanwaaien en Er Zijn! Kanjers en lieverds, dat zijn jullie! xxx
Knuffie kanjer !! Ik zit ook even in emo modus . Daarom alleen even de knuf , ken de woorden even niet vinden.
Heerlijk, lekker troostshoppen je hart huilt maar je verstand gaat door, zelfbescherming en daar is niks mis mee, lekker doen. Ik duim en hoop echt keihard dat er snel perspectief in jullie leventje komt waar je mee door kan, met of zonder dikke buik, maar zo dat je weer happy bent samen en met het leven. Dikke kus!!!!
Dikke, hele dikke knuffel lieve Juulzon! Hier ook emomodus, je kent het wel. Geen goed gevoel, leeg gevoel en het gevoel dat het ieder moment weer afgelopen kan zijn. Bah!
Heerlijk ff lekker met manlief naar de zon doe je goed! vooral lekker poedelen in het water om de zorgen weg te spoelen en de zon je huidje, je lijfje en je geestje laten verwarmen. goeso! En dat ook nog ff lekker geshopt! Kijk, KL hieft het natuurlijk niet te zijn, maar ik hoor een beetje opgebeurde juulzon vanwege de inkopen. Neemt niet weg dat het gewoonweg k** is, kl*** is, een thy****-zooi is. Balen dat je niet ff gewoon een normale menstruatie hebt. Ook al is het niet fijn, je bent wel weer meer klaar om door te gaan. Duim duim duim voor een een goed gesprek, een prachtige uitgangs echo, super stimulatie. So! ... de rest gedelete, want met sommige peptalks kan een mens niet veel, dus ik zal het je besparen. Ik weet alleen dat er een hele lading meisjes en mmmeisjes zijn die enorm hard voor je duimen en met je meeleven! P.S. heb je nog iets van de joe-no-hoes gehoord?
@Marja: niets gehoord van ze. Ben er erg verdrietig over. Enne, misschien kom ik 'vrolijk' over, maar dat ben ik compleet niet. Ben meer dan teleurgesteld. Andere meiden: dank voor jullie PB'tjes. Lotte heeft mijn vraag die ik hier gesteld had verwijderd, omdat je naar Dit Onderwerp niet mag verwijzen en niet mag vragen of er nog meiden zijn Die Dingen over hebben. Wat ik heus wel begrijp hoor... maar goed, dank voor de meisjes die een PB'tje gestuurd hebben . PB'tjes zijn sowieso welkom . @Sas: moeilijk hé, die laatste week. Ik duim nog even en hoop dat jij een Marjah doet, van een laatste cryo zwanger raken... Wonderen gebeuren bij 'anderen' en voor mij ben jij 'een ander' , dus bij jou kan een wonder gebeuren . Mooie theorie toch? Vandaag was weer een hele emotionele en nare dag, maar nu geen energie om daarover te vertellen... Nog wat te vers allemaal. x
Wat kl*** dat de joenohoes niets van zich hebben laten horen. Vanochtend heb ik serieus zitten overwegen om contact met ze op te nemen. Doe ik uiteraard niet, maar het ging ff door mijn hoofd. Bah! Vrolijk, bedoelde ik alleen over de inkopen hoor! Want ik weet (en begrijp) dat je heulemaaaal niet vrolijk bent. Kus
P.s. Ik ben stiekem ineens ook " die ander" geworden en moet ik "ons cluppie" verlaten. Joenefferno! Hoop zo voor jou!
Lief van je Juul, dat je het nog op kunt brengen om voor mij te hopen. Mijn hoop is weg, want 8 dagen na mijn ei heb ik gewoon alweer bruine afscheiding. Voelde het al aankomen. Was chaggie vandaag, en had last van ongigevoel. En ja hoor, daar was het eerste vlekje bruin alweer Weinig, en heel heel licht beige. Maar voor mij zegt het genoeg. Innestelingsbloeding... nee! Dat gebeurt alleen bij anderen Dus ik baal en huil met je mee.
Juulzon, het is fijn om een blijer gevoel van nieuwe aankopen te hebben. Het neemt je sobere gevoel niet weg, maar een pietsie anders mag het wezen. Schat, meer tik ik niet. Ik denk aan je en wil je alleen maar knuffelen. Saskia, wat klote! Knuffel!
Hoi lieve Juul, Moest weer ff aan je denken. Hoop dat je snel een gesprek kunt hebben met de prof. En wie weet kun je al nadenken over een volgende poging. Heb eigenlijk niet veel te melden.... alleen maar een knuffel voor jou! LIefs,