Slapeloze nachten De tijd glijdt voorbij De klok tikt rustig verder En de onrust is in mij De nacht die is nog donker Roept vragen in mij op Maar antwoorden die zijn er niet Onrust in mijn kop Ik woel en ik lig wakker De slaap die pakt me niet Ik wil niet denken en niet voelen Maar toch is er verdriet Mijn hart spreekt van een leegte Mijn hoofd en mijn verstand proberen naar het hart te luisteren En gaan even hand in hand Mijn hoofd weet namelijk heel goed Waarom mijn hart steeds huilt Dat komt omdat er in mijn hart Een onvervulde liefde schuilt Die liefde die wacht doelloos En niemand weet hoe lang Misschien zal zij nooit kunnen vervullen En dat maakt die liefde bang Deze dwalende moederliefde Weet het soms gewoon even niet meer Want of zij ooit zal mogen zijn Geeft onrust en doet zeer En terwijl de nacht langzaam ontwaakt De morgenstond haar verlicht Probeer ik maar weer te slapen Met de pijn op mijn gezicht De pijn omdat de onzekerheid Telkens meer aan mij knaagt De pijn omdat mijn hele zijn Om vervulde moederliefde vraagt De pijn omdat ik heel erg bang ben Dat ik de uitzondering op de statistiek ga zijn Dat ik degene ben die nooit moeder wordt Die gedachte, die doet pijn Doe zo mijn best los te laten Te hopen, te vertrouwen en te geloven Was er maar een God of Iets Die me een Wonder kon beloven De vogels zijn reeds wakker En tsjilpen al over en weer Ik sluit mijn ogen en zoek de rust Al doet mijn hart nog zeer .
Hoi Juul, Ben er echt heel erg stil van, vindt het een ontzettend mooi, maar tegelijkertijd ook heel verdrietig stukje het zou gewoon niet zo moeten zijn waarom waarom! Geef je even een hele dikke knuffel. liefs bittersweet
ik ben er stil van... de vraag waar die god dan is komt ook terug in dit liedje: Reni & Elise - Een maand voorbij - YouTube en ik kan niets dan vragen... ga hen niet voorbij en dat blijf ik doen lieve juul. dat blijf ik doen...
dank jullie wel... En Chantal, dat liedje heb ik vooral aan het begin vd MMM heel veel geluisterd. Heb er toen daarom zelfs speciaal die cd voor gekocht... xxx
Juultje,....Nee, ik wil niet weer huilen....heb ik al teveel gedaan de afgelopen tijd. Jeemig je kan zo goed je emoties uiten. Het raakt mij enorm! Laten we hopen dat het ooit goed gaat komen. Voor ons allemaal. Op wat voor manier dan ook.
Juul, heeeeeel veel succes vandaag! Ben erg benieuwd naar de antwoorden van de prof. Er zitten een paar vragen bij die ik ook zou willen stellen... 28 juni zal ik de prof zelf voor het eerst gaan zien, zij gaat de pipelle bij me doen. Ik heb haar een enkele keer in de gang voorbij zien waaien, maar nu ik jouw vraag mbt ombouwen heb gezien, ben ik wel erg nieuwsgierig...! Succes meid!
Even snel bijgelezen, en ik vind je vragenlijstje al aardig compleet! Duim duim voor goed nieuws, fijne antwoorden, en weer een positief toekomstbeeld voor jullie lieve Juul. Hele dikke kus, en succes! *Ik denk veel aan je de laatste tijd, maar kan steeds de woorden niet vinden*
Proest! Die laatste vragen hihihihihi Ik zou het stoer vinden als je ze echt stelt, en wil het gezicht van de prof dan wel eens zien Maar, even serieus, je vragen zijn goed. Veel succes vandaag. X
Krijg vanmorgen telefoon dat de prof er niet zal zijn ivm een spoedding elders... Ze heeft mijn dossier aan een collega gegeven en die zal haar waarnemen. Ben benieuwd wie, want ik ga in elk geval alle medische vragen stellen. Ben wel teleurgesteld, maar ga toch omdat ik een echo wil ivm die rare cyclus. En ga haar anders alle vragen gewoon mailen. (oké, behalve de tweede helft.... Die bewaar ik gewoon...) We zitten nu trouwens in de auto Op Weg Naar, druk op de weg xxx
Oh juul, dat is idd niet zo fijn. Maar die andere arts zal de dingen vast voor de zekerheid met haar bespreken. En anders ook gewoon mailen, dan heb je zeker haar antwoord! Succes meid!
Juul...heb tijd niet meegelezen... zit met tranen in mijn ogen bij t lezen van je gedichten... hoop dat je vandaag wat wijzer gaat worden en hoop ook dat het niets ooit iets gaat worden voor je!
Wow Juulz...ik ben er ook stil van...wat mooi hoe je je gevoel op papier kan zetten! Hoe is het vandaag gegaan meis?