IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Juul! toch een eisprong!! Joepie!!!
    En om de dag, pffff.... zou hier bij manlief ook in goede aarde vallen, want ook hier is de actie errug ver te zoeken...

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, toch een ei! Goed nieuws zeg!

En toevallig heb ik gister ook met mijn wederhelft het over een om-de-dagbeleid gehad. Sjah.....ALS ik dan ooit nog een spontane eisprong krijg, dan wil ik graag dat er wat zwemmers aanwezig zijn daarbinnen ;)
    Maar ja, mijn eerste- en tot nu toe- enige spontane eisprong was alweer bijna 2 maanden geleden. (al heb ik hoop dat ik er gister een had, maar dat is gissen)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met kippenvel over mijn rug lees ik jouw verhaal, jouw angst en emoties. Fijn dat de vervangend arts goed voelde. Het is zo vreselijk dat jullie zo'n zware rugzak moeten dragen.
    Lieffie, ik blijf geloven in een ukkie voor jullie. Dikke dikke knuffel!

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ohhh met kippevel weer je gedichten gelezen, met tranen je Gent verhaal...geen woorden voor... wat kun jij veel mensen raken met je berichten, ik leef zooooo met jullie mee.

Hier ook een zeer korte LH piek, zelfs met om de dag bloedprikken toen niet kunnen vinden maar wel een ei geweest want was toen zwanger. Mijn manlief vond het om-de-dagbeleid ook helemaaaaal niet erg :) Echt fijn om te horen dat je toch een eisprong hebt gehad!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Yes, wel een eisprong!
    Om-de-dag-beleid zorgde hier juist voor een relatiedip hihihi! Dat verplichte gedoe vinden we allebei verschrikkelijk. Zelfs manlief ging het tegenstaan.
    Maar wie weet werkt het voor jullie wel :)

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieverd, je weet het altijd zo mooi te schrijven ik denk aan je. Ik ben na 5 dg ongi geworden dus ik moet 22 juni voor een gesprek

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    denk aan je, nogsteeds en blijf het ook doen!

8. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief Juultje, ook hier wordt er nog steeds aan je gedacht, ik duim voor een vol dik buikje voor jouw komende wintermaanden: je hebt teveel op je bordje gekregen en das niet eerlijk:(

Dikke knuffel!!!!!!!

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Knuffel!

Fijn dat de arts zoveel tijd heeft genomen voor je :), ook al was het niet de professor. Toch ben je wel een stukje wijzer geworden/voor elkaar gekregen. De volgende poging moet gewoon de de poging worden.

Je hebt het verdient!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wauw, wat een mooie gedichten weer Juulz!
    Ben benieuwd wat vriendlief van je voorstel vond :).

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve, lieve Juul,

Wat een mooie gedichten...poeh, dat komt idd dichtbij...de angst en groot onvervuld verlangen, ik bid dat jij snel die ander mag zijn..

hele dikke knuf,

Koosje

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meiden, mag ik even een ego spuien????

Iets raars... Zoals jullie weten, ben ik 11 juni op gesprek geweest in Gent. Ik zat toen op dag 22 van mijn cyclus en had nog altijd géén positieve ovutest ontdekt.
    De vervanger van De S. had op mijn verzoek een echo gemaakt om te kijken hoe het eruit zag. Bms was toen 4 mm en ze kon niet iets dominants zien, alleen wat kleins aan beide kanten. Haar conclusie: je eisprong is al geweest. Om het te bevestigen heeft ze bloed afgenomen en er is getest op AMH, oestradiol, LH en Progestron. Werd de volgende dag terug gebeld, dat mijn eisprong, gezien mijn bloedwaarden al geweest moest zijn...
    Oké, dacht ik, dan heb ik 'm zeker gemist. Vond het wel vreemd, had echt keurig dagelijks getest. Immers, al is het tegen beter weten in, die ene natuurlijke kans - hoe klein ook - willen we uiteraard benutten. Maar goed, had mij ei kennelijk gemist. Zo zij het. Aangezien ik normaal toch écht 10-12 dagen na mijn eisprong ongesteld word (soms nog eerder!), vond ik het vreemd dat ik vandaag - is inmiddels dag 31 van mijn cyclus - nog stééds niet ongesteld was. Dus, besloot er maar weer eens een ovulatietestje tegenaan te gooien. Puur op gevoel.
    En welja zeg: een smiley! Zou ik dan nu pas een LH-piek hebben? Kan dat, zo laat in de cyclus? En wat zeggen die bloedwaarden van 11 juni??? Hoe kan het dat deze volgens de arts een eisprong aantoonden? Ben wel erg benieuwd naar de interpretatie van die waarden?
    Kan er ook een valse LH-piek zijn?
    Ga het de prof maar eens mailen (ze heeft het maar druk met al die mails uit NL :) !)...
    Maar wat denken jullie hier nu van???

(afin, zo maar vroeg naar bed. Voor Het Geval Dat!)

Sorry voor deze ego, moest even ....

*knuffel, knuffel*

xxx

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sorry dat ik het vraag , maar toevallig een zwangerschapstest er tegen aan gegooid?? zou toch echt raar zijn als de bloedwaarden niet zouden kloppen. ben erg benieuwd naar de bevinden van de arts.

(en stiekum duim ik voor een wonder))

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Juulzon, het zou toch zomaar kunnen wat Ricmar zegt. Ik zat ook aan mogelijk zwanger te denken.

Slaap lekker!

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Neee, dat kan ECHT NIET.

Want, op de echo van 11 juni was echt geen zwangerschap te zien!
    En om zwanger te worden moet je toch vrijen en laten we dat nu even niet gedaan hebben...

Heb nu dus een positieve test, geeft vriendlief aan écht geen zin te hebben... Lekker is dat...
    Moest hem morgenochtend maar wakker maken.... ;)

Ja ja....
    We zien wel...!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je test is positief! Wat zal hij blij met je zijn morgenochtend. Ja, eigen schuld...;) Ik duim van ganse harte voor je.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz hoe is het gegaan?:D

IK heb zaterdag 30 tp van de cryo's

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Geen ervaring met bloedwaardes en eisprong. Misschien een 2e eisprong deze maand?

Maar succes, hier probeer ik altijd wel rond mijn ei te klussen. Maar ook hier soms geen zin en dan werkt het meestal ook niet.
    Zag al ergens anders dat de ochtendgym wel gelukt is.

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ha ha, Zonnetje, klopt :)!
    En vanmorgen weer :).
    Zo doen we weken niets actiefs, zo ineens 2x achter elkaar.
    Tja, iedere kans, als is-ie klein, maar benutten...
    EN vriendlief krijgt er veel energie van en eigenlijk is het ook best fijn...(toch vaker doen...). Het is meer als je in je hoofd zit en vol verdriet en teleurstelling day je je hoofd er niet naar staat...

Maar nu hadden we een xtra motivatie :).

2 eisprongen???? Dat kan toch niet???

Lief dat je even aanwaait by the way... Knuf voor jou!!!
    xxx

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik herken het hoor dat de motivatie ver te zoeken is als je een vol hoofd hebt en verdrietig. Hier ook het geval. Wijs de laatste tijd ook regelmatig mijn man af omdat ik geen zin heb. Vooral mijn mijn hoofd niet. Lichaam leeft soms een eigen leven in dat opzicht.
    En ja, het is best fijn en ook wel ontspannend.
    En wat je zegt de kansen benutten. Hier doe ik geen ovu-testen om eerlijk te zijn. Maar merk vaak wel aan bepaalde klachten/ symptomen dat rond mijn ei zit (vruchtbaar slijm, last van onderrug, pukkeltjes enz). Meestal klopt het wel, alleen de cyclus van april was niet te peilen, maar dat komt denk ik door alle drukte rond huizen.

Gebeurd zelden 2 keer een eisprong, maar toevallig hier een tijdje geleden ook ergens voorbij zien komen. Vandaar die optie.
    Hoop dat je gewoon antwoord krijgt van de prof, dan weet je hoe het kan.

Deel Deze Pagina