Lieve Juulz, wat naar om je bericht te lezen. Neem zeker alle tijd alleen en samen. Wij hebben altijd gezegd: We hebben voor elkaar gekozen, hopen op uitbreiding, mocht dat niet zo wezen gaan we samen verder. Ik hoop dat dit ook voor jullie zal wezen. Ik geloof nog wel in een wondertje voor jullie. Je hebt er nu niets aan, weet ik. Dikke dikke knuffel!!!!
Lief Juultje, Tranen hier voor jou, heb eigenlijk weinig zinnigs te zeggen: doe wat goed voelt in het moment en kijk nooit terug, de tijd zal het leren hoe jouw toekomst zal zijn. Je bent een kanjer en wees en blijf lief voor jezelf, in gedachte blijf ik aan je denken. Liefs, Amy
Juul toch... Kan me voorstellen dat je twijfels hebt over jullie twee gezien jullie verschillende ideeen over het invullen van jullie kinderwens. Denk dat ik dat ook zou hebben, de wens is zo groot om zelf een kindje te dragen. Ik denk aan je, waar je ook bent! Liefs chan
Lieve Juul, ik hoop dat je/jullie er uit komen en kan niet meer doen dan je veel kracht en sterkte toe wensen. Dikke knuffel voor jou
Lieve Juul, Hier een 'ander' die het soms best moeilijk vindt om hier te reageren. Maar weet dat ik altijd hoop ben blijven houden, blijf houden voor jullie. Hopelijk vinden jullie elkaar nog op hetzelfde pad.... Hopelijk proberen jullie toch nog die laatste poging. Of valt er toch op een andere manier tegemoet te komen aan jullie wens. Sterkte lieverd.....! Kweenie
Lieve Juul, Wat ontzettend verdrietig dat jullie in een dip zitten en verschillende ideeën hebben. Soms kan het wel goed zijn om even afstand te nemen om alles weer wat helder te kunnen zien. Ik wens jou/jullie heel veel kracht en wijsheid toe en hoop echt dat ooit je droom mag uitkomen. Dat verdien je! Knuffel voor jou.
Kan niet anders dan zeggen dat ik je begrijp en je keuze respecteer. Sterkte met alles lieve Juul. Wat had ik het graag anders gezien, velen met mij... Dikke knuffel...
Ik weet niet goed wat te zeggen/schrijven. Wat een verdriet, wat erg. En wat fijn aan de andere kant dat je hier altijd veel steun hebt gekregen. Nu moet je even zelf verder en daar wens ik je heel veel sterkte bij. Liefs
Een hele dikke knuffel. Zie nu pas je berichtje. Weet hoe lastig de onenigheid is en een andere toekomst eogen te hebben. Hoop dat julllie er samen uit gaan komen. Heel veel sterkte
Lieve Juul, Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Ik wens je (jullie) alle sterkte en kracht toe! Hopelijk komen jullie er samen uit en mogen jullie een mooie toekomst tegemoet zien. Sterkte!
Lieve Juul... woorden schieten me tekort... Hopelijk gaat het zonnetje eindelijk een keer voor je schijnen, ik duim en hoop voor je... Onwijs dikke knuf.
Lieverd ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Je was altijd zo sterk en sprak altijd een ander moed in, en nu.... Nu lukt het mij niet jou moed in te spreken... Jullie hebben al zo'n lange weg bewandeld en staan nog steeds met lege handen... Het is gewoon niet eerlijk. Nu lijkt het er op dat jullie elkaar ook nog gaan verliezen en dat vind ik zo erg.... Lieverd voor nu een hele dikke knuffel en ik hoop dat jullie er samen uit komen...
Dag lieve allemaal, Wat ontzettend lief dat jullie me hier nog steeds even komen opzoeken en meeleven. Morgen ga ik weer schrijven. Heb ik besloten. Dat voelt zo. Vriendlief en ik zijn er nog niet, en of we er komen zonder een kindje, dat weten we beiden niet... Willen we nog geen uitspraak over doen. Maar morgen weer meer. Nu even van de zon genieten en bijkomen van vanmorgen. Een stevige knuffel voor allemaal. Lieverds! xxx
Fijn om weer iets van je te horen. Stelt me erg gerust. Dikke knuffel, en sterkte de aankomende tijd. Xxx
Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik blijf het zeggen. Het gaat hier nog steeds enorm met ups en nog meer downs... Vind het daarom lastig om terug te schrijven of iets van me te laten horen, omdat er gewoon zo weinig positiefs te vertellen is... Met mij en Vriendlief gaat het moeizaam. Eigenlijk wilde ik geen nieuwe poging in gaan, omdat het voor ons de laatste poging zal worden. Daarnaast heel veel meningsverschillen en discussies, onbegrip en verdriet over de toekomst. Ben nu 36 en om heel de kinderwens optie geven voelt enorm onnatuurlijk. Vriendlief vindt dat we verder moeten en ons leven ook weer op een andere manier moeten gaan invullen. Ik kan het gewoon nog niet loslaten. Ik ben per slot van rekening 2 x zwanger geweest... Mijn moedergevoel zit te diep om los te laten. Zoals jullie weten staat vriendlief voor geen enkel alternatief open, waar ik veel moeite mee heb. Blijven we bij elkaar met dit verschil tussen ons? Neem ik het hem dan niet kwalijk, de rest van mijn leven? Nog veel meer vragen. We zijn dus toch de laatste poging ingegaan. Aanvankelijk zag het er slecht uit: slechts 5 follikels bij de uitgangsecho en 3 bij de controle erna... Ben doorgegaan met spuiten en de volgende echo waren er ineens weer 5 en nog wat kleinere. Uiteindelijk, voor mijn doen vroeg in de cyclus, op dag 16 de pregnyl gezet en gisteren de punctie. Een kleine opleving: er waren 9 eicellen gevonden! Ik wist niet wat ik hoorde. Zouden de sterren dan dit keer gunstig staan? Was het een teken dat alles goed zou komen? Hoe naïef kon ik zijn... Net gebeld door Gent. Van de 9 bleken er slechts 3 rijp. Konden ze ook niet verklaren, want ze hadden er minstens 6 verwacht. 1 follikel was namelijk erg groot en dus de eicel overrijp en de andere waren nog veel te klein.Maar, er waren 6 die toch rijp hadden moeten zijn... Enfin, van de 3 rijpe zijn er 2 bevrucht. De terugplaatsing gaat hoe dan ook op vrijdag zijn, dag 5. ALS er een terugplaatsing gaat zijn.... Immers, als je bedenkt dat slechts 1 op de 5 embryo's dag 5 haalt, is onze kans verwaarloosbaar. Weer teleurstelling, weer dat vreselijke onbegrip en weer die genadeloze pijn. Wat blijft dit alles oneerlijk... We worden vrijdag in elk geval gebeld voor 9u, voor we vertrekken, daar stond ik op. Heb gezegd dat ik niet in de auto op een treurige snelweg wilde horen dat ik nooit moeder zal worden. Dus nu is de TP om 11.20 gezet, als deze dus überhaupt plaatsvindt. Ik geloof er niet in. En hoe verder met mij en Vriendlief na wederom deze teleurstelling? Geen idee. Kan slechts bidden voor een wonder... Tot zover hoe het hier is gegaan de afgelopen weken... Sorry dat ik niet eerder schreef, maar ik zit er gewoon een beetje doorheen. Om goed nieuws te brengen is altijd leuk, maar slecht nieuws... Dat is de laatste tijd een beetje een opeenstapeling geworden, vandaar... Denk aan jullie... Xxxx (ieoor, met dank aan jouw mail...!) (marjah, ik ga nog lezen, vergeet het niet!)
Lieve Juul, Toch weer een poging, wat dapper! En dan lijkt het er zo goed uit te zien en dan toch weer een klap. Ik duim zo ontzettend hard dat er een dag 5 embryo bij zit. En dan nog alle vraagstukken omtrent jullie realtie en de toekomst erbij. Jouw wens die zo ontzettend groot is tegenover het niet open staan voor een alternatief. Dezelfde vragen zouden bij mij ook spelen, maar ik weet het antwoord er voor mijzelf ook op; ja, dat zou tussen ons in gaan staan. Ik hoop zo dat jouw antwoord de andere kant op zal gaan... Meis, een hele dikke knuffel voor jou. Sterkte met deze zware wachtdagen... Liefs Kiekske