IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief Juultje,

Oef, dat is moeilijk inderdaad: het werkt niet zo dat je op dag 3 een TP mag krijgen, als dat lukt natuurlijk, en de andere 1 of 2 die overblijven nog een kans te geven om dag 5 te halen? Als het klopt wat Annedore hier boven schrijft (zou je wellicht ook nog even kunnen vragen in Gent?) dan lijkt mij de keuze 'makkelijk': dan zou ik doorgaan tot dag 5, als je teleurgesteld wordt kan je het maar beter gelijk gehad hebben...maar hou vast aan je eigen gevoel he, hoe moeilijk dat nu ook is!

Wat betreft naar buiten gaan, ontspannen, hardlopen enz.: jij loopt met zoveel vragen in je hoofd, zoveel afwegingen: afleiding werkt goed als je iets moet verwerken maar je staat nog niet op dat punt, dan is het ook moeilijk om nu afleiding te zoeken. Dwing jezelf daar ook niet toe, dat is, denk ik, een onmogelijke opgave.

Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is dat je werk je de ruimte geeft, dan moet je stiekem ook toegeven naar jezelf dat je dat dus misschien ook wel nodig hebt. Maar lieve Juul, je bikkelt maar door, het is megazwaar: gun jezelf dat nu ook en laat het even bij je leidinggevende/ collega's wat zij er van denken.

Het klinkt gek, en ik hoop dat je mij niet verkeerd begrijp, maar ik gun het jou zo ontzettend om binnenkort een antwoord te krijgen op alle afwegingen waar je nu midden in zit, ik hoop natuurlijk dat dit gepaard gaat met een knaltest maar zo niet, hoop ik dat je andere antwoorden gaat vinden die je leven uiteindelijk zullen verrijken.

Ik denk aan je en zeker in mijn positie snap ik dat je er misschien niet altijd op zit te wachten maar het doet mij wel echt wat om jouw strijd te lezen en al ken ik je niet, toch merk ik een enorme (digitale) betrokkenheid en zoek ik jouw blog op zp als enige nog op: ik gun het je zo!!!

Dikke knuffel!

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @annedore, succes met de shakes... Heb veel respect voor de resultaten die je al hebt bereikt... You go girl...

@armani, in de theorie van de prof zit wel een logica, maar toch voelt het onnatuurlijk... Daarom twijfel ik dan toch weer... Helemaal omdat we er maar 2 hebben en we weten dat ze dag 5 moeten kunnen halen omdat ik al 2x zwanger ben geweest. Dus in theorie moet het kunnen... Relatietherapie. Weet eerlijk gezegd niet of dat veel zin heeft. Bedoel, in het houden van zit het niet. Alleen bij mij, kan ik het moederschap opgeven? Of kan ik de hoop dat het misschien op alternatieve wijze wel zou kunnen loslaten? Geen idee. Ben vroeger, voor iets anders wel eens bij een psych geweest, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet heel veel meer inzicht verkregen dan ik nu zelf heb... Weet niet of dat voor ons de manier is. Denk het eerlijk gezegd niet. Het is iets waar we samen uit moeten komen. Of niet. Dat bespreken we ook al. Omdat er gewoon een fundamenteel verschil in gevoel en opvatting is over de Alternatieven. Hij vergaderzaal daar niet in. En ik? Ik ben bang dat ik dat niet kan, dat ik mezelf dan somehow verloochen...

Dilemma's...

Een laatste poging in Düsseldorf, denk ik ook wel eens over na. Maar wat voegt dat nu echt toe, vraag ik me dan weer af...?

Knuff voor allemaal, jullie zijn lief...

Xxxx

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @amy, superlief! En nee, vat niets verkeerd op van wat je schrijft. Het is ook zo een rare worsteling van emoties, gevoel, verlangen, dromen, realiteit, verdriet en onzekerheid waarin we verwikkeld zijn....
    Dankjewel. Hoe voel jij je nu? Al bijna zo ver.... Mijn schoonzusje is over 3 weken uitgerekend geloof ik... Ook al zo spannend....

Xxx

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poeh Juul, dat moet ook wel heel dubbel zijn voor je, jij zo aan het strijden en een schoonzusje die bijna uitgerekend is...het gaat goed hier hoor, ik zal tot op de laatste seconde angstig blijven maar goed, dat heb ik er allemaal voor over:)

Kan mij je gevoel over relatietherapie goed voorstellen, temeer omdat je de knelpunten heel goed weet binnen jullie relatie de vraag die je jezelf en elkaar straks moet stellen is hoe zwaar weegt de kinderwens t.o.v. De relatie? En ook al kan iedereen om je heen dan moralistisch gaan preken, ik weet zeker dat er geen goed of fout is dus het is alleen maar heel fair om elkaar dan eerlijk in de ogen te kijken zonder verwijt en beslissingen te maken, maar het is wel zwaar!!!

Knuffel meissie!!!

5. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Juulz, even een berichtje om jou en je partner heel veel sterkte te wensen!

En vooral ook om te laten weten dat ik ontzettend hard voor je ga duimen dat deze poging jullie tóch een enorm wonder mag brengen...

6. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Lieve Juulzon,

Ik kom net binnenvallen in jouw topic. Wat een verhaal! Kan het dan nooit eens een keertje mee zitten? Zelf begin ik volgende week met poging een, maar wat heb jij al veel meegemaakt.

Toch wil ik ook zeggen dat ik enorm veel respect voor je heb. Zoveel pogingen gehad en toch door blijven zetten, hoe moeilijk het ook is. Ik zou het niet kunnen om zover te gaan. Respect!

Ik hoop echt van harte dat er voor jullie nog een wonder plaats gaat vinden. Het is niet niks om een langgekoesterde wens, waar alles aan is gedaan om hem uit te laten komen, zo opzij te zetten.

Nogmaals, heel veel respect voor jou!

Dikke knuffel, Daycey

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Juul...... Ik had het zkh gebeld om te vragen hoe het gaat met de embryo's... Ik trok het niet 4dg wachten....

Qua relatie moeilijk.... Ik sluit me aan bij Ami.

Bij ons gaat het ook niet goed, we hebben nu een pauze genomen. In okt ga ik verder

Ik denk aan je

8. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou geloof ik ook bellen!!

Angelica voor jou ook een knuf!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thasnks Kickk...... ;)

10. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve Juul,

Meid wat moet dit ontzetten zwaar zijn voor jullie. Maar hou nog even hoop you never no meis het kan nog. Ga zo ontzettend hopen dat je emmy's het wel overleven tot dag 5 dat moet moet gewoon. Je verdient het gewoon en hebt er zo zo hard voor moeten knokken. Denk aan je!! Dikke knuffel

xxx
    bittersweet

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik zou even bellen met gent of de theorie klopt dat als ze het buiten de baarmoeder niet redden het in de baarmoeder ook niet redden.
    En ja, het is tegenstrijdig. Maar aan de andere kant komt een emmy normaal ook pas op dag 4 of 5 in de baarmoeder aan volgens mij. Daarvoor zitten ze in de eileider.
    En ook op de plek waar nu de emmy's liggen doen ze hun best het zo optimaal mogelijk te houden.
    Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat je geen keus moet maken over hoe verder tussen je vriend en jou. En dat jullie gewoon samen van een wondertje mag genieten.
    Probeer de hoop nog niet op te geven.

En de keus maken is moeilijk, hier ook al vaak discussiepunt. En tot op heden heb ik gelukkig de keus nog niet hoeven maken. Ik hoop dat jij het ook niet hoeft.

En ja, een hoogzwangere schoonzus is niet zo bevoordelijk voor je onzekerheid en toestand waarin je zit. Merk het zelf ook bij mijn schoonzus. Krijg je op vakantie een sms-je dat ze een dochter krijgen. Dag was meteen even minder leuk. Denk je even samen te kunnen genieten van elkaar 2 weken lang. Was dus even een domper op die dag.

Hele dikke knuffel en heel veel sterkte en hopelijk mag je binnenkort ST en Tori achterna (van het andere topic)

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve Juul,

Een onmogelijke keuze..en toch denk ik en voel ik dat welke keuze je ook maakt dat 'gewoon' de juiste keuze is alleen al omdat je em maakt. Ons hoofd wil alles precies begrijpen en snappen en onder controle houden maar er is geen juiste keuze denk ik..als jij zwanger moet worden word je dat ook met een dag 2 2-cellige geloof ik...hoop niet dat ik je het gevoel geef dat ik er te makkelijk over denk, dat doe ik niet. Maar ik denk dat jouw hoofd deze beslissing niet kan maken amar dat je hart en je gevoel dat beter kan nu..voel eens heel diep van binnen of het voor jou beter voelt te blijven bij de gemaakte afspraak van tot dag 5 wachten of dat je toch wilt overgaan op dag 3...
    ik weet wel, voor wat het waard is, als Geertgen had willen meegaan in wachten tot dag 5 ik ook met mijn laatste cryo-tp had gewacht tot dag 5, gewoon omdat ik voelde dat dit meer kans zou hebben. Ik heb er alleen voor gekozen om naar de arts te luisteren en toch haar te geloven dat het beste klimaat om te groeien de baarmoeder is, al voelde dat voor mij toen niet zo, ik wilde het overgeven en niet alles willen beheersen. Nu ben ik niet zwanger geworden van die laatste poging en kruipt wel eens heel stilletjes onder mijn huid 'wat nu als ik wel had aangekaart dat ike cht dag 5 wilde..' maar dan voelt het echt zo dat dit out of my hands ligt, ik heb gedaan wat ik moest doen. Ik hoopd at dat voor jou straks ook zo voelt.

Sterkte meis!!

Koosje

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Juulz, wat een gedoe in je lijf, maar vooral in je hoofd. Neem de gekregen vrije tijd om een beetje bij te komen.
    Ik denk aan je en mijn duimen draaien dat met deze tp eindelijk jouw wens uit zal komen. Enorm dikke knuffel!!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat is het warm vandaag! Na drie dagen rust, heb ik vandaag weer een stukje hardgelopen. Mijn hoofd was echt een tomaat! Maar, geen last van mijn buikje. Verbaas me er altijd over hoe snel mijn lichaam in staat is zich te herstellen.

Deze week dus nog even verplicht thuis. Heb wel moeite met ontspannen. Net nog maar wat werkgerelateerde Engelse stukken gelezen, al hield ik mijn aandacht er niet heel goed bij. Ze dwalen af naar de laatste 2 embryootjes die in een stootje liggen te broeden, hoe zouden ze het doen? Zouden ze nog doordelen? Halen ze vrijdag? Ik vind het doodeng. Heb er over gedacht om te bellen. Heb besloten dat niet te doen. Heb wel een mail gestuurd,maar of ik daar antwoord op krijg... Het is nu echt aftellen tot vrijdag.... Verder kijken dan vrijdag durf ik nu even niet..

Zo nog even op de fiets naar de supermarkt. Lekker wat fruit halen en een vers sapje. En eten voor vanavond, nog geen idee wat. Zal wel een maaltijdsalade worden met deze warmte, want echt veel trek heb ik niet... Vriendlief is er vanavond niet, heeft een etentje van zijn werk. Maar vind ik eerlijk gezegd niet zo erg. Soms is alleen zijn ook wel heel erg fijn...

Tot zover deze nergens over gaande update ;).

Xxx

PS
    Ontzettend bedankt voor de onwijs lieve en fijne en bijzondere PBtjes, speciaal Damar. Antwoord volgt nog... Bijzondere vrouwen diender meelezen en meeleven...

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Knuf Juulz

Duimen draaien voor je.

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hardlopen met dit weer, moet er niet aan denken.
    Is inderdaad erg warm.

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Juultje ik denk aan je!

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ook ik denk aan je!!

Ben momenteel ff voornamelijk in een verstoppertjestand/ meeleesstand, maar er gaat dag voorbij dat ik niet aan jou denk...

Dikke kus!!

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik denk ook aan je....en al m'n positiviteit stuur ik dagelijks naar de 2 embryo's!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ook ik denk aan je!! Embryo's Groei!!!! Duim,duim!!

Deel Deze Pagina