IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Lieve Juulzon,

Ik ben al heel lang een meeleesmeisje, zoals je dat schreef. Hoe ik ooit bij je blog terecht kwam weet ik niet meer....maar het laat me nooit los. Hoe bijzonder dat je zo kunt meeleven met een vreemde. Na je laatste verhaal, moest ik gewoon wat schrijven, laten weten dat ook ik heel erg met je meeleef en je alle liefs en goeds van de wereld gun. Maar vooral gun ik je het mooiste wonder. Mijn collegaatje is 3 maanden geleden ook de laatste poging na zo veel jaren ingegaan.....ze is nu 12 weken zwanger....wonderen bestaan. Heel veel geluk, wijsheid, liefde.

Chicken

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Je bent in m'n gedachte, xxx

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik denk ook aan je Juul

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Krijg onderstaand bericht zojuist uit Gent, 09u16 verzonden...

Beste mevrouw

Aangezien de resultaten af te wachten vallen van dag tot dag kunnen wij u geen concrete informatie geven. Ik kan u wel zeggen dat beide embryo's nog steeds in cultuur zijn maar pas morgen kan er geëvalueerd worden of ze kunnen teruggeplaatst worden of niet. Bedankt voor uw begrip.

Veel succes

Weet eerlijk gezegd niet of ik hier nu blij van word...
    Ja, de Emmy's leven kennelijk nog... Maar als het prachtemmy's waren geweest, dan hadden ze dat toch wel gezegd? Zoiets van ' uw embryo's groeien conform de richtlijnen'.
    Pffff, wat kunnen 24 uur lang duren....

Xxxx

5. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het goed nieuws!! Ze kan gewoon nog niks zeggen van de kwaliteit. Maar ze zijn er nog, ze leven nog!!!
    Goed nieuws dus!!!!!!

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Klinkt mij ook positief!!! Duim zo voor jullie!!!

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Het klinkt alsof ze nog leven en dat ze kwalitatief niets willen zeggen omdat het van dag tot dag kan schelen. Maar... ze zijn er nog, dat is toch positief :)

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Juul, ik vind het ook positief klinken!!!!

Ik hoop het zooooooooooooooooooooooooooo ontzettend dat het geluk jullie kant op komt, vindt het zoooo erg dat alle ellende en teleurstellingen jullie zo opbreekt.

Ik duim megahard!!!!!!!!!!! en denk aan jullie, altijd!!

Dikke kus

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ze leven nog Juul!! Yessssssss!!!

Ze zijn natuurlijk ook wat huiverig ivm jouw voorgeschiedenis.

Voor nu is het positief!!

10. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve Juul, dit MOET toch goed gaan, ze zijn er allebei nog! Ik steek nog wat kaarsen aan!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juul, dit zeiden ze tegen mij ook en ik had een blasto:D

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Als ze morgen nog leven en goed genoeg zijn bevonden, zitten ze morgen om deze tijd in mijn buik...

Slik...

Hoeveel wachten kan een mens aan als het hierom gaat? Bedoel, nu is het wachten of ze doordelen en of er een ET kan plaatsvinden en als dat dan zo is, begint het wachten weer op .... Of het gelukt is ja of nee...

Net kwam mijn nieuwe leidinggevende even langs, om te kijken of ok wel rustig aan deed en ik vertelde hem hoe en wat. Zelf heeft hij twee kindjes en hij zat echt met grote ogen over hoe weinig vanzelfsprekend zwanger worden eigenlijk is. Oftewel, wat voor een groot wonder een kindje eigenlijk is. En dat is.
    Zouden al die vrouwen die bijvoorbeeld ongepland zwanger raken daar wel eens bij stil staan?

Nou ja, wij hier in elk geval wel...

Wat is eigenlijk jullie ervaring met utrogestan vs Pregnyl na een terugplaatsing? Is er meer kans op een innesteling als er Pregnyl wordt toegediend? Vroeg me dit zo af...

Xxxx

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz daarom gebruik ik utro voor de innesteling.

Je hebt een pb

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve Juul,

Vind het echt heel erg positief nieuws!! Je had ook te horen kunnen krijgen 'sorry mevrouw, beide embryootjes zijn al 'uit cultuur'(wat een vreselijke term!)...ze zijn er beiden nog en betekent dus hoogstwaarschijnlijk twee kansen!!! OOOOHHH...wat spannend!!
    Ja, hoeveel wachten kan een mens aan..vreselijk...

Utro vs Pregnyl: ik heb allebei gedaan in verschillende tp maar ik geef absoluut de voorkeur aan Utro omdat je dan tenminste iets kunt doen!! Geeft nog iets idee van controle...in een machteloos makend project. Bij de Pregnyl zijn de embryootjes zo lang zonder ondersteuning dacht ik toen, moeten ze het zo zelf doen voor mijn idee (al werkt Pregnyl nog wel door natuurlijk..). Qua resultaten is er naar mijn weten geen verschil.

Veel sterkte, duimen draaien op volle toeren..

Koosje

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Thnx Angel. Vroeg het me af omdat ik altijd utro heb gekregen en omdat ik best vaak lees dat meiden die ipv utro bij wijze van uitzondering eens Pregnyl hebben gekregen dan ineens wel zwanger worden.. Maar vroeg het me af. Kan er niets wetenschappelijks over vinden...

Fijn dat jullie er allemaal zijn lieve meelezers en meelever! De embryootjes moesten eens weten hoezeer aan ze gedacht wordt....

Xxx

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dankjewel lieve Koosje! Lieverd!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, het kaarsje brandt hier....

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ze doen het in ieder geval nog, zoals ik het lees!!! Och lieve Juulzon, wij allen gunnen het jou zo enorm!!

Over de utro/pregnyl... Tsja, de enige IVF waarbij ik het gecombineerd heb is gelukt... Onze volgende poging wil ik dan weer zo doen.... Alle andere pogingen zijn met alleen utro geweest. Maar dat ik dus de combi weer wil doen is puur iets gevoelsmatig. Ik heb niets wetenschappelijks hierover gevonden...

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hé Juul,

Ze zijn er nog en morgen zijn jullie wondertjes er ook nog en gaan ze op zoek naar een lekker plekje in jouw buik!

Pregnyl vs Utro? Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik bij de volgende poging, mocht het ooit nog eens tot een punctie komen, beide krijg. Pregnyl 5000 voor de punctie, daarna nog eens 5000 en utro. Maar ik wil ook meer utro/ progesteron vragen, omdat bij mij 9 dagen na tp de bloeding al doorbrak.

Succes meid. Het wachten duurt niet zo lang meer, hoewel het gevoelsmatig als een eeuwigheid voelt...

Knuf

20. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joepie, het klinkt hoopgevend:)! Oke, zelfbescherming is natuurlijk nooit verkeerd maar hoop doet leven en dat heb je ook nodig!

Ik heb altijd pregnyl voor gehad en de utro erna, moeilijk hee, er is nooit iets bewezen hierover naar ik ben ervan overtuigd dat het ene lijf beter reageert op sommige medicatie dan het andere lijf. Zo had ik de laatste poging puregon i.p.v. Gonalf, en zie het resultaat ondanks dat bij hoog en laag beweert wordt dat de medicatie exact hetzelfde is alleen van een andere fabrikant...

Succes en de duimen draaien voor morgen!!!!

Deel Deze Pagina