Duim, duim, duim...the summer is magic...is maagic oh oh oh... It has 2 be magic... Positive vibes... HCG dust jouw kant op! * Off topic: Wat een mooie uitspraak Koosje! Mama ben je in je hart, niet in je buik! * xxx
Juul ik duim!! Ivm internetproblemen ben ik hier niet te vinden momenteel!!! Ik heb je een mail gestuurd! X
Ik duim ook mee, Juul. Positieve energie jouw kant op.. Gelukkig kan je niet testen zonder een vertekend resultaat te krijgen. Nog 1 weekje, dus zet hem op, Juul embryo!'s!!! Liefs
Hey lieve Juulzon, ik ben niet heel actief meer op zp maar lees achter de schermen nog wel mee. Mijn diamant staat AAN en mijn duimen draaien overuren. Ik hoop met heel mijn hart dat deze kanjers plakkers zijn en blijven.
Lieve Juultje, ik heb je pakketje ontvangen!!!! Dat worden stoute dagen!! hihi. Gaat het nog met het wachten? Ik duim nog steeds. X
Sterkte met de laatste wachtdagen! Ik hoop dat je het positieve gevoel nog steeds hebt kunnen vast houden!
Wat lief iedereen hier!!! Hoe het gaat? Sinds gisteravond weer een mindere modus... Zit momenteel zelf in een modus van 'het is mislukt', omdat ik echt last heb van mijn buik en niet van mijn borsten, ik alweer pukkels krijg en die altijd krijg als het mislukt is en gewoon omdat ik in een mineurstemming ben. Daarbij weten Vriendlief en ik het echt niet als het niet lukt en da's mooi ***. Zo kwam gisteravond de architect voor de zolderverbouwing langs. En ik dacht echt... Maar als deze poging mislukt, weten we nog eens of we samen blijven... Dat wat zo een demotiverende gedachte... Bleef erin steken, omdat mijn buik zo zeurde. Had er echt last van. Ik hoop zo dat ik strx de grootste zeur ooit blijk omdat het toch gelukt is, maar die kans acht ik zeer onwaarschijnlijk.... Oh ja, opbiechtend... Heb uiteraard toch Is De Pregny Weg Getetst... En de Pregnyl (volgens mijn berekening zou er nog 80 in mijn lijfje moeten zitten) is zo goed als weg, nog een heel licht streepje. Dus, als zondag de test omo is, dan weet ik voor mezelf dat het niet gelukt is. Immers, met een dag 5 TP zou mijn eigen lijf toch al vanaf de innesteling HCG moeten gaan aanmaken? En die innesteling zou dan toch vorig weekend al gebeurd moeten zijn? Daarbij is het zondag 14 dagen na de punctie... Als er nu zondag en maandag nog een klein streepje te zien is, durf ik hoop te koesteren. Mits ik nog niet ongesteld ben geworden, want dat verandert dan alles en zo voelt mijn buik momenteel dus wel. Bah, stomme onzekerheid.... Onzekerheid over alles.... (nu weer aan het werk)