IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Vraagje aan iedereen met Dusseldorf ervaring... Ik kan me er nl nog niet bij neerleggen... Teveel onbegrip, teveel resterende vragen zonder antwoord...
    Wil misschien toch onderzoek in DD, maar hoe pak ik dat praktisch gezien aan? Wie heeft de gegevens? Waar bloedonderzoek, hoe krijg je de uitslagen, wordt het vergoed etc. Zouden jullie me jullie ervaringen willen pb-en? Zou ik onwijs waarderen...

Knuffel voor iedereen... En dan regent het hier ook nog...

Xxxx__________________

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve Juul.

Blote voeten in het zand, longen uit je lijf bleren in de regen, jezelf triestheid gunnen, alleen met jezelf en je mooie lijf...doen!!
    Heel veel succes...zo moeilijk woorden te vinden..knuffel!

Koosje

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik had het zo voor jullie gehoopt, ook omdat je zelf best positief was. Wat ontzettend klote zeg!! Dikke knuffel!

4. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul, kl... voor je!! Ik had zoo gehoopt, verdo....
    Ik weet ff niet wat te zeggen. Maar meiss, ik denk aan je!! Dikke knuffel voor jou en Juulman.
    Liefs Sometimes

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juulzon; allereerst: wat enorm k*t dat het weer mislukt is... :(
    Ik ben zelf via DD zwanger geworden. Dus alles wat je wil weten, kun je me allemaal vragen.
    PB het me maar allemaal. :)

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Kon ik maar iets voor je doen.
    Liters thee, kilo's chocolade, een luisterend oor, een knuffel of een pbtje.
    Al was t maar iets waardoor iik je een beetje op kon vrolijken, en kon troosten met dit verdomde rotgevoel.

Een hele dikke *ik-sla-mn-armen-om-je-heen-en-druk-je-stevig-tegen-me-aan* knuffel.

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor de lieve reacties. Marjah, super! En superlief, omdat je zelf ook in zo'n dippige dip zit...

Het gaat niet echt goed hoor. De sfeer is om te snijden en we zitten beide opgesloten in ons eigen verdrietig. Het regent ook keihard, de hele dag al.

Net boodschappen gedaan. Vriendlief naar AH, ik naar drogist, lingeriezaak en kinder-babywinkel... En een krant gekocht, goed om te relativeren... Wereldnieuws is altijd erger...

Aangezien mijn schoonzusje deze week is uitgerekend heb ik net maar alvast een babycadeautje voor het nieuwe nichtje gekocht. Uberschattig pakje met kleine grijze muisjes en een bijpassend mutsje en sokjes. En een knuffeltje, roze met allerlei leuke patroontjes, maar ook gewoon leuk voor de leuk, om neer te zetten. Omdat nichtje (bijna 2,5 jaar) Grote Zus wordt, ook een leuk, stoer (donkerblauw, rood en grijs gestreept met een capuchon) jurkje van Noppies voor ander nichtje gekocht, met bijpassende legging. En ik had er niet eens moeite mee in de kinderwinkel...
    Voor mezelf twee nieuwe onderbroekjes, moet mijn la nodig uitmesten, zit veel in wat eigenlijk weg kan... Mooi klusje voor zometeen, we zeggen immers toch niets tegen elkaar, dus kan net zo goed boven aan de slag gaan...

Kreeg van mijn broer net een lieve mail... En weer een traan...

Lieve Juul,

Elke keer hoop je weer, en misschien elke keer wel weer een beetje meer alleen al omdat je vindt dat het 'eerlijk' zou moeten zijn, en dat als je iets heel graag wilt dat dat ook meetelt.

Ben trots op je Juul, dat je dat maar weet en ik ben heel blij met mijn zusje.

Terug van boodschappen doen vertelde ik aan je nichtje dat tante Juul had gebeld en dat die verdrietig en een beetje ziek was.
    Je nichtje gaf de volgende raad: 'als je ziek bent, en verdrietig, dan moet je gaan slapen. Als je dan wakker wordt, dan ben je weer blij, toch?'

Ik heb nog niet voor je geantwoord - maar ik denk dat je blij bent dat ook je nichtje met je meeleeft.

Veel liefs en sterkte Juul, en bellen mag altijd,

Wat een baaldag....
    Wat een baalweekend...
    Wat is het naargeestig en bedroevend om geen vooruitzicht te hebben, maar je in pure leegte te bevinden omdat je het gewoon allemaal niet weet.

Dank dat jullie er zijn. Stuk voor stuk...

Knuffel

8. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Jeetje Juul, wat een tegenvaller weer... Ik heb zo met je meegehoopt. Weet niet wat ik zeggen moet.

Naar aanleiding van je oproep, ik ben zwanger geraakt via Nij Barrahus in samenwerking met Dusseldorf. Mocht je iets willen weten, dan kun je het mij altijd vragen.

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat een superbroer heb jij lieve Juul....mooi gezegd dat je elke keer een beetje meer hoopt alleen al omdat het eerlijk zou moeten zijn!!

Huil voor jou...en diep weg agat mijn eigen gemis een beetje daarin mee...

xx

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieverd mega knuf...

Dd werd niet vergoed.. heeft ons 630 gekost
    maar ik mag alles per mail nu doen
    stuur je maandag het in pb staat in mijn werkmail

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Juulzon,

Nou je intens verdrietige smsje van vanmorgen ben je geen moment uit mijn gedachten geweest. Eigenlijk wilde ik je bellen, maar wist niet wat te zeggen en wist ook niet of je nu wel behoefte hebt om te praten (met mij).
    Ik wil gewoon dat je weet dat ik je altijd wil bellen, of net zoals Marjah ook al schrijft: jij woont voor mij slechts een dik uur van mijn huis vandaan. Als je geknuffeld wilt worden...

Lieverd, ik vind het zo ontzettend gemeen, zo vreselijk oneerlijk...
    Ik huil hier echt met je mee, het zou zo anders moeten zijn...

Over Dusseldorf:
    Bedoel je de IVF kliniek of de immuun-goeroe?

Immuungoeroe kun je bereiken op zijn emailadres: S. Pfeiffer <pfeiffer@labor-benrath.de>;
    Hij kan zowel Duits als Engels.

Als je een meewerkende huisarts hebt kun je onder het mom van allergie onderzoeken (verwijsbrief dus voor je verzekering) hier een deel van vergoed krijgen. Ook zou je een aantal dingen vast via je huisarts kunnen laten onderzoeken. Als je wilt post ik hier ook nog wel de lijst, moet hem dan ff opzoeken. Hoe meer je namelijk via je huisarts laat onderzoeken, hoe minder je in Duitsland zou hoeven laten controleren en hoe minder het je dus zelf zou kosten.

Mocht je ook met de IVF kliniek contact willen opnemen, houd er dan rekening mee dat hij een wachtlijst heeft voor de intake. Ik geloof dat je als je nu een afspraak zou maken pas in november zou kunnen langs komen. Die kliniek kun je bereiken met het emailadres van de assistentes (ze gebruiken met zn drieen 1 emailadres: I. Hoestlandt <i.hoestlandt@ivf-duesseldorf.de>;

Ik vind het afschuwelijk voor je. Als er iemand zou zijn die het verdiende om mama te worden, dan ben jij het wel. Jij, jij lieve lieve Juul. Iemand die altijd klaar staat voor een ander met een lief woord, een lief gebaar... Het is niet eerlijk en ik zou willen dat jij en Juulman samen door zouden kunnen en mogen gaan totdat er een wonder zou gaan geschieden...

Ik herinner me ons etentje in dat Indisch restaurant nog... Jij zou zulke goede kaarten hebben... :(
    *(&^%$^&*(%^&*(!!!
    Als God of Karma echt zou bestaan, dan snapt die er &$%^&(!! niets van...

:(

Dikke knuffel X

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Pfff weet niet wat te zeggen alleen een hele, hele dikke knuff

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Grote broer? Niet die ene van die Truus van een schoonzus, toch?

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Marjah, inderdaad, mijn oudste broer ;).
    Maartje, lief... Dankjewel voor je lieve woorden. Wil in eerste instantie mijn bloed nog uitgebreider laten onderzoeken. Heb in Gent al RIF gehad destijds, maar ik begrijp gewoon niet waarom de embryo's niet willen innestelen... Mijn baarmoeder was in orde, heb al een keer de baarmoederbiopt gehad... Nu ook veel omega3 geslikt... Er zijn teveel vragen... Of we de IVF dan ook in DD gaan doen, weet ik niet... Zie daar niet echt de meerwaarde van in, denk ik... Wat ik van Gent fijn vind is dat ze flushing doen, zodat uit alle (spaarzame) follikels de emmy's worden gehaald.
    Vriendlief wil eventueel, ALS hij nog verder wil, pas in 2013 verder. En dat voelt voor mij echt niet goed. Ik ken mezelf: een periode rust? Laat me niet lachen... Het is een periode van aftellen....
    We zullen zien...
    Hoe is het nu met jou? Jullie al een backup-plan?

Koosje-matroosje... Ik blijf jouw banner zo mooi vinden... Op naar een kleine zigeunermeisje of jongetje... En ik vind jou zo dapper dat je dit in je upje doet... Heb ik heel veel respect voor... En vraag me soms af of dat heel misschien, als vriendlief en ik dit alles niet overleven... , heel misschien, ook mijn voorland is. Vind jou een bijzonder mensje!

Agelica, is er bij jou nu iets specifieks uit dat onderzoek gekomen? En hoe reageerde de prof op het onderzoek? Lees het maandag wel...

Liefs voor allemaal. Ik zit nu maar op bed te internetten... Nog altijd mineurstemming hier. Bah :(.

xxx

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Het is hier even stil.....wat kl*te dit zeg. Heel veel sterkte.

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Koosje-matroosje..I like :D:D
    Dank je Juultje! Weet je, soms vind ik het nog wel relaxter dit traject in mijn eentje te volgen dan samen...ik heb altijd al zo'n duidelijk beeld voor ogen gehad, namelijk hoe dan ook mama worden en kon en kan daar bijna niets tussen laten komen...ben dan zo'n maximale doorzetter en menig man kan dat niet volgen..mijn ex iig niet, die wilde niet zijn leven door deze wens laten inrichten ahw, die redeneerde 'als mijn zaad net goed genoeg is voor IVF dan is dat toch goed genoeg??'..en dan net naast mij die er vol voor wilde gaan, zonder pardon..dat paste niet, echt niet. Wat het voorons wel anders maakte dan bij jullie, wat ik lees, is dat er bij jullie nog zoveel liefde is...bij ons was de liefde ook uitgeblust en dan is de keuze toch net iets 'makkelijker' te maken zelf door te gaan, ik kan dat en wil dat ook..en het voelt heel hoopvol en verwachtingsvol naar de komende jaren zowel op relatie als op kindjesvlak. Ook een zigeunerkindje..ik kan niet vertellen hoe passend dat voor mij voelt..en ik kan er ook op vertrouwen dat ik precies het meisje of jongetje krijg dat voor mij is bestemd..zo gek, zo vertrouwd..weet niet wat dat is.
    Ik denk Juul dat jij niet prettig kan leven zonder jouw droom maximaal nagejaagd te hebben en ik hoop van ganser harte dat dat samen kan met jouw lief maar ook als jij besluit wel voor jouw droom te gaan dan weet ik dat je de kracht gaat vinden...je bent een prachtig, daadkrachtig mens die weet wat zij wil en niet kan opgeven...good for you!!!!!!!!

Omhelsd,

Koosje

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Waarom wil jouw lief 4 maanden wachten eigenlijk? Rust? Jullie weer samen weer even zonder ziekenhuistraject?
    Ik kan mij dat eerlijk gezegd ook wel voorstellen...zou jij dan niet in tussentijd nog een second opinion kunnen krijgen met als specieke vraag waarom met een goede baarmoeder en goede embryo's deze toch niet nestelen?
    Ik heb op de een of andere manier heel veel vertrouwen in dr Valkenburg, arts bij LIFE in Leuven met eigen praktijk in Antwerpen. Wij hebben haar destijds gesproken in kader van ECD in Leuven en zij was zo kordaat en grondig. Pb mij maar als je haar telefoonnummer wilt.

Misschien gesprek met haar en al jouw gegevens en vragen regelen?
    Dan weet je dat je alles hebt gedaan en kun je ofwel met een nieuw plan een volgende en ws ook laatste poging ingaan met eigen eitjes. Zij heeft ook goede banden met een Spaanse kliniek dus dan zit je wellicht ook dicht bij het vuur voor in toekomst...

Sterkte!

Koosje xx

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor de tip Koosje. Die dr Valkenburg heb ik vaker gehoord, een vriendin van de vrouw van een collega is bij haar onder behandeling geweest. Maar doen zij ook flushing? En hoe staan zij tegenover prednison, intralipid en dat soort zaken? Misschien inderdaad eens een 2nd opinion vragen..

Maar wil dus sowieso bloedonderzoek gaan laten doen...

Superlief, het meedenken hier. Vooruitkijken als overleefmodus. Ofzoiets....

xxx

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz ik hoop maandag een mailtje te krijgen stuur dit ook door

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Juul, weet niet goed wat te zeggen.. alleen dat ik het zo intens verdrietig voor je vindt.
    En zo stiekem "verdorie.. waarom toch" :x:(
    Knuffel!

Deel Deze Pagina